1403/01/09
17:22
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
امیدها / هفته 19
فولاد خوزستان

2
1
مس رفسنجان

چهارشنبه 16 فروردین 1396

15:00
اختصاصی فولاد

هفته نوزدهم لیگ برتر امید؛

کاهش فاصله فولادی ها با صدر جدول

شاگردان حمید نادریان فرد در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ برتر در فصل 96-95 دست به کار بزرگی زده و تیم مس رفسنجان را با شکست بدرقه کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امیدهای کشور تیم امید فولاد خوزستان میزبان تیم مس رفسنجان بود و موفق شد با ارائه یک بازی زیبا و هجومی هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

در این دیدار که از ساعت 15 روز چهارشنبه در زمین اختصاصی فولاد آغاز شد، امیدهای فولاد خیلی زود توانستد برتری شان را بر حریف نامدار خود به اثبات برسانند؛ چراکه در دقیقه 3 به دنبال حرکت درون عمق امیرحسین باقرپور و خطای مدافع کرمانی بر روی این بازیکن، سید هیثم هاشمی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل اول قرمز و زرد پوشان و دهمین گل فصل خود را بثمر برساند.

دومین گل فولادی ها نیز در نیمه نخست بدست آمد. در دقیقه 45 این بازی ارسال زیبای امید صیدآلی را رضا نعامی درون چارچوب مسی ها قرار داد تا خیال فولادمردان از 3 امتیاز این دیدار راحت شود. البته در این بازی تیم میهمان نیز موقعیت هایی بر روی دروازه آریا صادقی خلق کرد و در یک نوبت نیز توانست گلزنی کند.
تیم فولاد خوزستان با این نتیجه 35 امتیازی شد و در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت ها، با اختلاف 4 امتیازی از خونه به خونه بابل در رده دوم جدول قرار دارد.
نکته جالب اینکه امیدهای فولاد هم اکنون با 30 گل زده بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده و از هفته دوازدهم تا کنون مقابل هیچ تیمی شکست نخورده اند.

تیم امید فولاد خوزستان در هفته بیستم و بیست و یکم با دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان دیدار می کند. ذوب آهن با 26 امتیاز در پله ششم جدول قرار گرفته و چشم به رده های بالاتر دوخته و سپاهان نیز با 17 امتیاز و ایستادن بر سکوی یازدهم برای فرار از سقوط می جنگد.

اسامی کادر فنی تیم امید فولاد خوزستان:
مازیار کرد(سرپرست)، حمید نادریان فرد(سرمربی)، احمد یزدی و ابراهیم وکیلی (مربی)، منصور جباری (پزشکیار) و داود شریفی (تدارکات)

اسامی گلزنان تیم امید فولاد خوزستان:
سید هیثم هاشمی زاده 10 گل، امیرحسین باقرپور 6 گل، صابر حردانی 6 گل، محمد شمس 4 گل، رضا نعامی 1 گل، محمد حاتمی 1 گل، مهرداد هدایتیان 1 گل، میلاد بدرقه 1گل

گزارش بازی
رضا نعامی مهرداد پور ابوالقاسم امیرحسین باقرپور مهدی سویلمی علیرضا خوش کفا صالح حردانی آریا صادقی نادر زارع زاده سید هیثم هاشمی زاده علیرضا سواری امید صیدالی لیر کیوان مکوندی محمد شمس حمزه ساری
آریا صادقی (88)


کیوان مکوندی به جای صالح حردانی (73)


محمد شمس به جای سید هیثم هاشمی زاده (76)


حمزه ساری به جای امیرحسین باقرپور (83)


سید هیثم هاشمی زاده (3)


رضا نعامی (45)



امیرحسین باقرپور (3)


امید صیدالی لیر (45)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---