1402/12/29
7:43
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
لیگ برتر / هفته 15
تراکتور تبریز

1
1
فولاد خوزستان

چهارشنبه 15 آذر 1396

14:00
یادگار امام تبریز (ره)

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

سومی فولاد در نیم فصل نخست

 تیم فوتبال فولاد خوزستان که موقعیت خوبی در جدول رده بندی دارد در هفته پانزدهم لیگ برتر و در هوای سرد تبریز برابر تیم تراکتورسازی به یک امتیاز ارزشمند دست یافت و با 27 امتیاز و عنوان سومی جدول، نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را به اتمام رساند.

 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سرخپوشان خوزستان که این فصل نتایج قابل قبولی کسب کرده اند، عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام برابر تیم تراکتورسازی تبریز با تساوی یک به یک به کار خود خاتمه دادند.

 تیم فولاد که در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است در دقیقه ۶۶  به گل دست یافت. در این صحنه عبداله ناصری به زیبایی منطقه بازی را به سمت چپ زمین عوض کرد که توپ به حردانی رسید و این محصول آکادمی فولاد با حرکت در عرض و شوت روی پای تماشایی از فاصله 25 متری به کنج دروازه تراکتورسازی گل اول مسابقه را برای فولاد به ثمر رساند.

فولاد با این گل برتری اش را به تیم میهمان اثبات کرده بود تا اینکه شاگردان گل محمدی در دقیقه ۷۴ توسط محمدرضا مهدی زاده به گل تساوی دست پیدا کردند و از شکست خانگی نجات یافتند.  



تیم فولاد خوزستان که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و خود را به جمع مدعیان رسانده با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. نکته جالب اینکه شاگردان پور موسوی موفق شدند با 10 بازی بدون باخت متوالی نیم‌فصل را به پایان برسانند.


🔺اسامی کادر فنی و اجرایی تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر:
عبدالمهدی زهره بخش (سرپرست)، سید اکبر پور موسوی (سرمربی)، محمد سعید اخباری، سیروس نعمتی نژاد،فرشاد بختیاری زاده و سامی جمالی پور (مربی)، اکبر مرادی (پزشک)، صادق نوذری (فیزیوتراپ)، بهنام تقی زاده و فرامرز مرندی (ماساژور)، علی حمیدی نیا و بهروز عباسی (تدارکات)

🔺اسامی گلزنان تیم فولاد خوزستان تا پایان نیم فصل لیگ برتر:
 فرشاد جانفزا و نوید عاشوری (هرکدام 4 گل)، رحیم زهیوی  و صابر حردانی (هرکدام 2گل)، هادی حبیبی نژاد، عبداله ناصری، سینا مریدی، یوسف کی شمس و آرش افشین (هرکدام 1 گل)


🖊 گزارش از: محمد رضایی، امور رسانه باشگاه فولاد خوزستان

گزارش بازی
عبداله ناصری عبدالله کرمی احمد عبدالله زاده سینا مریدی ایوب والی فرشاد جانفزا نوید عاشوری حامد لک پیمان شیرزادی رحیم زهیوی صابر حردانی حمید گلزاری امجد مجتبی نجاریان سید هیثم هاشمی زاده
حمید گلزاری امجد به جای صابر حردانی (83)


مجتبی نجاریان به جای احمد عبدالله زاده (85)


سید هیثم هاشمی زاده به جای فرشاد جانفزا (88)


صابر حردانی (66)



عبداله ناصری (66)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---