1402/12/29
5:37
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
لیگ برتر / هفته 9
پدیده مشهد

2
0
فولاد خوزستان

پنج شنبه 26 مهر 1397

15:00
امام رضا (ع)‏

استان: درباره وضعیت رفیعی از مسئولان سوال کنید

به پدیده گل نزنید بسته نگه داشتن دروازه مشکل است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: اگر به پدیده گل نزنید بسته نگه داشتن دروازه مشکل است.

 

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایلی استان بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران، گفت: تیمی که اشتباه می‌کند باعث می‌شود حریف بهترین بهره‌برداری را داشته باشد. بد موقعی مسئولیت تیم را بر عهده گرفتیم و در این دو هفته مقابل بهترین تیم ایران و صدرنشین به میدان رفتیم. اگر به پدیده گل نزنید بسته نگه داشتن دروازه مشکل است.

 

وی افزود: اگر از موقعیت نیمه اول به خوبی استفاده می‌کردیم شاید الان نتیجه دیگری رقم خورده بود. باید این حقیقت را بپذیریم که نفرات با تجربه تیم را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم با بازیکنان جوان به میدان برویم. از بازیکنان جوان آکادمی استفاده کردیم.

 

استان عنوان کرد: امیدواریم این آخرین ناکامی ما در این لیگ باشد. هفته آینده یک دربی مقابل استقلال خوزستان داریم و مطمئن هستم حرکت ما به سمت جلو آغاز خواهد شد. استان در پاسخ به این سوال که وضعیت سروش رفیعی چه خواهد شد، گفت: سروش بازیکن باکیفیتی است و اگر مشکلی هست باید این مسئله را از مسئولان باشگاه بپرسید تا مشخص شود وضعیت به چه شکلی است.

 

سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه با چه شروطی هدایت فولاد را بعد از رفتن پورموسوی در اختیار گرفت، اظهار داشت: وقتی تیم را در اختیار گرفتیم به مسئولان گفتم نیاز به تغییرات داریم. به همین خاطر تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را استفاده کردیم. می‌توانستم تیم را به نوعی به میدان بفرستم که حداقل یک امتیاز بگیریم. اینکه بخواهیم در خارج از خانه دفاع کنیم و در خانه هجومی بازی کنیم برای تیم کار خوبی نیست. نیاز به تغییرات زیادی داریم. امروز یک بازیکن جوان را در پست وینگر قرار دادیم تا حریف را پرس کند. این بازیکن جوان است و در مقابل بازیکنان پدیده کار سختی دارد. با این وجود به دنبال تغییرات هستیم و مدیریت باشگاه هم این موضوع را مدنظر دارد.

 

وی افزود: امروز دیدید تیم ما از لحاظ بدنی چیزی کم نگذاشت و دوندگی پایاپای داشت. به دلیل فاصله کم بازی‌ها نتوانستیم نفرات مصدوم را آماده کنیم. پیمان شیرزادی، ایوب والی، حسن بیت‌سعید و ... را نداشتیم و از برخی بازیکنان در پست غیر تخصصی استفاده کردیم. این بازیکنان جوان مقابل تیمی مثل پدیده کار سختی داشتند. هافبک‌های شماره 6 و 8 پدیده در حال حاضر جزو بهترین‌ها در ایران هستند. وقتی بازیکن جوان مقابل نفرات با تجربه قرار می‌گیرند کارشان سخت است. بازیکنی که از سطح امید به سطح اول می‌آید استرس می‌گیرد. این بازیکنان برای اینکه جایگاه خودشان را در تیم پیدا کنند نیاز به صبر دارند. مدیریت این مسئله را به خوبی می‌داند. در کل برنامه مقطعی ما این است که تیم نزدیک به هم و سریع بازی کند. روی این مسئله کار می‌کنیم و امیدواریم به سرعت نتیجه این مسئله را بینیم.

گزارش بازی
عبدالله کرمی لوسیانو پریرا احسان مرادیان فرزاد جعفری میلاد بدرقه مهرداد هدایتیان نگچی لوپز لايوريندو رضا میرزایی میثم دورقی احمد رضا جلالی امید صیدالی لیر سینا مریدی مهدی زبیدی سید هیثم هاشمی زاده
نگچی لوپز لايوريندو (55)


رضا میرزایی (78)


سید هیثم هاشمی زاده (82)


سینا مریدی به جای میثم دورقی (20)


مهدی زبیدی به جای احمد رضا جلالی (54)


سید هیثم هاشمی زاده به جای مهرداد هدایتیان (78)




فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---