1402/12/29
14:57
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 09 دی 1399 20:7

مشاور حقوقی باشگاه فولاد:

توضیح درباره شکایت فولاد خوزستان به CAS

مشاور حقوقی باشگاه فولاد خوزستان درباره شکایت این باشگاه در CAS توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، پیروز میرحیدری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان در دادگاه عالی ورزش (CAS) به دلیل محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی با حکم فدراسیون فوتبال در پرونده انتقال محمد بلبلی اظهار داشت: پیشنهاد اولیه تأسیس دادگاه CAS توسط کمیته بین‌المللی المپیک ارائه شده بود و فیفا هم در ابتدا زیر بار این موضوع نمی‌رفت، ولی در نهایت مورد قبول واقع شد. امروز در اساسنامه همه فدراسیون‌ها باید درج شود که آرای قضایی فدراسیون‌ها قابل تجدیدنظرخواهی در CAS هستند. این موضوع حتی برای آرای صادره توسط فیفا هم صدق می‌کند و صراحتاً در اساسنامه فیفا آمده و الزام‌آور است، این یعنی اگر فدراسیونی مدعی شود شکایت از احکام صادره خود به دادگاه CAS را قبول ندارم، منجر به تعلیق آن فدراسیون می‌شود.

وی اضافه کرد: بنابراین این حق باشگاه‌هاست که در دادگاه عالی ورزش شکایت کنند. اینکه طرف‌های مقابل در این پرونده از شکایت به یک دادگاه خارجی ناراضی هستند جای تأسف دارد، چون این حرف در واقع حقوق باشگاه فولاد را نقض می‌کند. این موضوع قبلاً هم بارها وجود داشته است. مثلاً خود باشگاه استقلال برای رأی پرونده سوپرجام به CAS شکایت کرد که البته به نتیجه هم نرسید، اما کسی نمی‌توانست و نمی‌تواند منکر حق باشگاه استقلال و یا فولاد و یا هر طرف دیگری شود. اینکه گفته می‌شود آقای آذری به CAS شکایت کرده است که اینطور نیست و باشگاه فولاد برای دریافت حق و حقوقش شکایت کرده است نه شخص آقای آذری.

مشاور حقوقی باشگاه فولاد با اشاره به هزینه دادرسی این شکایت تصریح کرد: به هر حال باید پذیرفت پیگیری اقدامات حقوقی در سطح بین‌المللی هزینه‌بر است، اما اگر فرضاً باشگاه فولاد خوزستان بتواند پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را باز کند با آمادگی بیشتری در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا خواهد کرد و می‌تواند امتیازات مالی بیشتری دریافت کند، بنابراین پیگیری این موضوع برای باشگاه فولاد منطق اقتصادی دارد و از سوی دیگر در صورت صدور رأی به نفع باشگاه فولاد هزینه‌های دادرسی به دوش طرف مقابل خواهد افتاد. به هر حال اقدام حقوقی هزینه‌بر است، ولی این دلیل نمی‌شود که کسی برای احقاق حقش اقدام نکند. فدراسیون فوتبال مگر برای پرونده ویلموتس هزینه نکرده است؟

میرحیدری اشاره کرد: من بارها به آقای آذری گفتم که این پرونده با این وضعیت در فدراسیون ایران نتیجه نخواهد رسید و ایشان تا روز آخر پیگیر بود که در داخل کشور این موضوع حل شود، ولی کسی توجه نکرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مسؤلان باشگاه استقلال (یکی از خواندگان این پرونده) اعلام کرده‌اند در این پرونده سکوت می‌کنند، گفت: به جز باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال، باشگاه سپیدرود و محمد بلبلی طرف شکایت هستند و هر کسی می‌تواند سکوت کند یا پاسخ ندهد. ما نمی‌توانیم برای آنها تعیین تکلیف کنیم که الزاماً پاسخ دهند، چون به هر حال موضوع مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و طبیعتاً در آینده جای گلایه نخواهد بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

هودار
چهارشنبه 10 دی 1399 9:39 AM
سلام و تشکر از شما مدیر محترم سایت فولاد حالا که مسابقه پیش بینی در سایت در همه رده های سنی داری میذاری اگه پایان سال از برگزیده ها تقدیر نکنی من به شخصه بخاطر این همه پیگیری حلال نمیکنم و بالاخص از جنابعالی. یکسری از آی دی ها که خانوادگی و تکراری هستن و بنظر انتخاب یکی از اونها کافیه و از فامیلی ها وشباهت ها کاملا مشخصه. با احترام

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---