1402/12/29
6:49
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 10 دی 1399 19:51

نکونام: اخراج میری کارمان را سخت کرد اما جانانه دفاع کردیم

۳ هفته پیاپی است که از داوری متضرر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تیمش در سه هفته گذشته از اشتباهات داوری متضرر شده است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم می‌دانستیم با تیم سختکوش و پرتلاشی بازی داریم. به تیم نساجی تبریک می‌گویم، چون خیلی جنگجو و پرتلاش است. رویارویی با تیم‌هایی که مستقیم بازی می‌کنند کار خیلی سختی است و باید مراقب باشید که اشتباه نکنید و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنید.

وی ادامه داد: می‌دانستیم نساجی مستقیم بازی می‌کند و با وینگرهایش توپ را جلو می‌برد. توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، ولی در این نیمه با توجه به سبک بازی نساجی، بازی بیشتر روی هوا و با درگیری بود. در نیمه دوم دو بار توپ را به تیر زدیم. در شروع این نیمه خیلی باتمرکز کار کردیم و خیلی خوب ظاهر شدیم، ولی در ادامه دوباره مثل نیمه اول بازی روی هوا ادامه پیدا کرد. سرمربی تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: در دقیقه 75 یک پنالتی صد درصد برای ما اتفاق افتاد، ولی داور اشتباه کرد و این پنالتی را برای ما نگرفت. اگر این پنالتی گرفته می‌شد روند بازی طور دیگری ادامه پیدا می‌کرد. در ادامه با 10 نفره شدن تیم ما کار سخت شد و حریف بازیکنان قدبلندش را به بازی اضافه کرد که ما در این شرایط آماده نبودیم. البته توانستیم در این دقایق جانانه دفاع کنیم.

نکونام با اشاره به عملکرد نساجی یادآور شد: نساجی تیم شاداب و جانداری است و به هواداران و مدیریت این باشگاه تبریک می‌گویم. تیم ما توانست کاملاً در ضدحملات این تیم را کنترل کند.
وی درباره داوری‌های لیگ هم خاطر نشان کرد: سه هفته پیاپی است که ما از داوری متضرر می‌شویم. در بازی با سایپا یک پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد. همچنین در بازی قبل با نفت مسجدسلیمان در آن زمین و شرایط عجیب گل سالم ما به اشتباه مردود شد و امروز نیز قطعاً یک پنالتی باید برای ما گرفته می‌شد. سه بازی و سه اشتباه سهوی از داوران کار را برای ما سخت کرده است. در اینکه دوران زحمت می‌کشند، شکی نیست، ولی این فقط کافی نیست. سه هفته پشت سر هم سه اشتباه فاحش به تیم ما ضربه می‌زند. امیدواریم در بازی‌های آینده این اتفاق رخ ندهد و بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

سرمربی فولاد در ادامه تصریح کرد: درست است در نشست خبری پیش از بازی اعلام کردم که همه بازیکنان را در اختیار دارم، ولی اینطور نیست. ما برای این بازی صابر حردانی و موسوی کولیبالی را نداشتیم و ایوب والی نیز هنوز به شرایط کامل بازی نرسیده است. امیدوارم برای بازی آینده همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.نکونام راجع به حضور پاتوسی از ابتدای بازی، اشاره کرد: متأسفانه مصدومیتی ناخواسته باعث شده بود که پاتوسی در این هفته‌ها از ترکیب دور بماند، اما درد پای او امروز به حداقل رسید و شرایط بهتری داشت. او در بازی‌های اخیر به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا که نمی‌توانست به خوبی بغل پا بزند در ترکیب اصلی حضور نداشته است. اگر او آماده باشد یکی از بهترین‌ خارجی‌های فوتبال ایران است و می‌تواند کمک زیادی به تیم ما داشته باشد.

وی درباره اخراج محمد میری در این بازی گفت: کارت زرد دوم به این بازیکن کاملاً درست بود. فکر می‌کنم درباره کارت‌ها اتفاق خاصی رخ نداد و تنها اشتباه تأثیرگذار زاهدی‌فرد همان صحنه پنالتی بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---