1402/12/29
12:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 13 دی 1399 21:10

آذری: برابر نساجی به حق‌مان رسیدیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وقتی همه تیم‌ها نسبت به یک مسئله معترض هستند، پس حتما یک جای کار می‌لنگد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری در گفتگو با (میزان) در خصوص برتری یک گله تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل نساجی مازندران در دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: یکی از بازی‌های سخت تیم ما بود. نساجی شکل خوبی پیدا کرده است. از طرفی، آنها در چهار هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته بودند و قصد داشتند مقابل فولاد هرطور شده به پیروزی برسند. با این وجود، نکونام و بازیکنان خیلی عالی کردند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی افزود: تیم ما بعد از گلی که زد، خیلی متفکرانه بازی کرد و دو بار هم توپ به تیر دروازه برخورد کرد و حتی داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. خطایی که روی قاسمی‌نژاد انجام شد می‌توانست پنالتی باشد. بازی از سوی هر دو تیم بسیار فیزیکی و تاکتیکی بود، اما ما شایسته این برد و سه امتیاز بودیم و به حق‌مان هم رسیدیم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و کیفیت تیم‌ها، به نظرم لیگ برتر روز به روز سخت‌تر می‌شود اما مطمئن باشید فولاد هم روز به روز آماده‌تر خواهد شد. خداراشکر می‌کنم که سربلند از بازی با نساجی بیرون آمدیم و امیدوارم این برد‌ها تداوم داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره تنش‌های ایجاد شده در فوتبال ایران، تصریح کرد: برخی مواقع تنها راهی که می‌توان با آن به حق‌تان رسید، همین تنش‌ها است. وقتی همه تیم‌ها نسبت به یک مسئله معترض هستند، پس حتما یک جای کار می‌لنگد. اگر یک تیم معترض بود می‌توان گفت آن تیم به فکر منافع خودش است، ولی الان همه تیم‌ها معترض هستند.

آذری در پایان خاطرنشان کرد: هرکسی از حق خود کوتاه بیاید قطعا متضرر می‌شود. امروز هم دیدم که نامه زدند و گفتند از این پس فقط سرمربی می‌تواند کنار خط بیاید و صحبت کند، اگر شخص دیگری بیاید جریمه می‌شود و موارد دیگری هم بود که به دست‌مان رسید. من فکر می‌کنم دیگر این روش‌های جریمه و محرومیت جواب نمی‌دهد. فوتبال باید با رعایت مسائل فنی و عدالت اداره شود تا تنش‌ها از بین برود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---