1402/12/29
12:42
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 26 دی 1399 20:27

خضری:

حضور پیشکسوتان یک گام بزرگ برای موفقیت است

مربی تیم فولادنوین می‌گوید هدف اصلی تیم فولادنوین در فصل جاری بازیکن‌سازی و آماده کردن بازیکنان برای تیم اصلی فولاد است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی خضری بازیکن سابق تیم فولادخوزستان که به عنوان مربی در تیم فولادنوین حضور دارد، در گفت و گو با رسانه باشگاه در خصوص سابقه خودش در تیم فولاد گفت: بنده افتخار این را داشته‌ام که به عنوان بازیکن سال ۷۶ عضو تیم فولاد خوزستان زیرنظر استاد همایون شاهرخی وحسین فرکی باشم. به عنوان مربی نیز از سال ۸۶ به باشگاه فولاد خوزستان ملحق شدم و یک فصل در رده نونهالان، یک فصل در رده جوانان، چهار فصل در تیم امید و ۵ فصل نیز در تیم فولادنوین بوده‌ام. هیچ گاه از باشگاه فولاد دور نبوده ام و همواره پیگیر اوضاع باشگاه محبوبم بوده و هستم که این فصل بانظر وصلاحدید آقای آذری مدیرعامل محترم باشگاه و همچنین آقای فریسات سرمربی تیم فولادنوین به کادر مربیان این تیم ملحق شدم.

وی در خصوص حضور در مجموعه فولاد گفت: قطعا بسیار خوشحالم چرا که برای خدمت رسانی به جوانان خوب شهر واستانم، به تیم محبوبم فولاد بازگشته‌ام که این بازگشت روزهای خوب آینده برای پیشکسوتان فولاد در عرصه مربیگری را رقم می‌زند. مدیریت محترم باشگاه آمادگی و حمایت خود را جهت به‌کارگیری پیشکسوتان باشگاه را اثبات کرده که این موضوع کاملا حرفه‌ای و قابل احترام است. حضور پیشکسوتان در باشگاه یک قدم بزرگ برای رسیدن به موفقیت است. باشگاه فولاد امسال با مدیریت خوب آقای آذری، عوامل اجرایی و همکاران دلسوز و کاردان در شرایط خوبی به‌سر می‌برد و تیم‌های فولاد با برنامه ریزی در محیطی دور از تنش و اختلاف چشم به روزهای روشن آینده دارند تا بتوانیم روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. در تیم فولاد نوین ما اکثرا از محصولات آکادمی استفاده کرده‌ایم و قطعا این بازیکنان می‌توانند در آینده به باشگاه فولاد و فوتبال ایران خدمت کنند. این بازیکن‌سازی یکی از اهداف ما در این فصل است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. با حضور مربی با دانشی چون آقای فریسات و تجربه و تلاش دیگر همکاران ما در این تیم قطعا تیم فولادنوین به یک بستر خوب برای بازیکن سازی تبدیل خواهد شد.

خضری در مورد عملکرد تیم بزرگسالان فولاد در لیگ بیستم گفت: من فکر می‌کنم تیم بزرگسالان عملکرد خوبی در ده هفته ابتدایی داشته که فصل قبل توانست یک موفقیت بزرگ برای هواداران رقم بزند و پس از شش فصل سهمیه آسیایی را کسب کرد. این فصل نیز تیم خوبی جمع شده که نتایج مطلوبی گرفته‌اند و قطعا با گذر زمان بازیکنان جدید، با تیم هماهنگ‌تر خواهند شد و حضور در جمع بالانشینان می‌تواند به ثبات موفقیت تیم کمک کند، تیمی که فصل قبل سهمیه گرفت و در این فصل می‌تواند با کسب سهمیه خودش، جایش را در بالای جدول محکم کند. حضور آقای نکونام به عنوان سرمربی و همچنین کادرفنی که سابقه زیادی در تیم ملی و لیگ برتر دارند، به فولاد کمک خواهد کرد تا همچنان موفقیت را تکرار کنند و باعث شادی هواداران پرشور و مردم خونگرم خوزستان شوند. هواداران باید صبور باشند و دست از حمایت نکشند که از این حمایت قطعا پشیمان نخواهند شد و روزهای خوب برای تمامی تیم‌های باشگاه فولاد در راه هستند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---