1403/01/30
22:53
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 27 دی 1399 14:47

جهان مهر: از بازگشتم به فولاد خیلی خوشحالم

فولاد خوزستان، قطب آکادمی فوتبال ایران است

امین جهان مهر دروازه بان پیشکسوت فولاد خوزستان میگوید که بکارگیری بازیکنان قدیمی باشگاه در کسوت مربی یکی از اتفاق های خوب سالیان گذشته است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مربی دروازه بان های تیم زیر 17 سال فولاد خوزستان که سابقه عضویت در تیم های پایه و بزرگسالان این باشگاه را در کارنامه دارد، اظهار داشت: آغاز همکاری من با فولاد از سال 1379 با پوشیدن پیراهن تیم جوانان که هدایت آن بر عهده آقای پور موسوی بود، شکل گرفت. پس از آن 2 فصل زیر نظر آقایان قنواتی و مرحوم امیدوار عضویت در تیم امید فولاد را تجربه کردم.

وی در خصوص سابقه حضورش در تیم بزرگسالان فولاد نیز گفت: اولین فصل حضورم در جمع بزرگسالان با قهرمانی این تیم همراه شد. در آن سال ها آقای «فرانو» مربی دروازه بان تیم بود و با توجه به رقابت سختی که با آقایان خلف نیسی، رسول فلحی، حسن هوری، فرشاد بختیاری زاده و ابراهیم میرزاپور داشتم نهایتاً 2 بار مقابل تیم های صبا و سایپا درون دروازه قرار گرفتم. البته در فصل بعد که تیم سقوط کرد و با توجه به مصدومیت آقای خالد شحیطاوی نیم فصل دوم به عنوان دروازه‌بان ثابت تیم بودم.

امین جهانمهر در خصوص جدایی و حضور دوباره اش در باشگاه فولاد خوزستان گفت: بعد از تیم اصلی یک فصل برای فولادنوین بازی کردم و پس از آن در نفت آبادان، استقلال خوزستان، شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه و کارون فوتبالم را دنبال کردم. من هیچ وقت ارتباطم با فوتبال را قطع نکردم و پس از اتمام بازی هایم، در کلاس های مربیگری شرکت کردم و مدرک مربیگری گلری را گرفتم. طی این سالها دوست داشتم به فولاد بازگردم و خوشبختانه با توجه به فضای مناسبی که توسط آقای آذری مدیرعامل محترم باشگاه برای بازگشت پیشکسوتان باشگاه شکل گرفت، بار دیگر به خانه خودم آمدم و اینک در تیم فوتبال زیر 17 ساله های فولاد خوزستان به عنوان مربی دروازه بان ها مشغول به فعالیت هستم.



گلر اسبق تیم فولاد خوزستان درخصوص بکارگیری پیشکسوتان باشگاه فولاد در کسوت مربی اظهار داشت: فضای به وجود آمده، امید را بین فوتبالیست های قدیمی باشگاه زنده کرده است و یکی از اتفاقات بسیار خوب فولاد طی سالیان گذشته می باشد. به اعتقاد من یک فوتبالیست خوزستانی چه در زمان بازی و چه در کسوت مربی شرایط سختی برای حضور سایر تیم ها دارد و با محدودیت هایی روبرو است و این سیاست می تواند کمک شایانی به پیشکسوتان فولاد که مدرک مربیگری دارند، کند و آغازگر چرخه «مربی سازی» فولاد خوزستان در فوتبال ایران باشد.

وی در خصوص شرایط تیم های پایه فولاد اظهار داشت: من معتقدم اعتبار این روزهای فوتبال خوزستان علاوه بر درخشش تیم ها در لیگ برتر، به نوعی مرحون تلاش‌ها و نتایج کسب‌شده توسط آکادمی باشگاه های این استان و خصوصاً فولاد خوزستان است. فولاد جزو برترین آکادمی های فوتبال است و فصل گذشته در 2 رده اصلی جوانان و امید بالاتر از همه تیم ها قرار گرفت و قهرمان شد، البته سایر تیم های آن نیز شرایط قهرمانی را داشتند که با توجه به محدودیت های کرونا، دستشان از جام کوتاه ماند. آکادمی فولاد با مدیریت آقای مهدی پور که خود از پیشکسوتان باشگاه هستند، مسیر بسیار خوبی را طی می‌کند و با زحمات ایشان و برنامه‌ریزی‌های مدیرعامل باشگاه آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

جهانمهر در خصوص تیم بزرگسالان فولاد نیز اظهار داشت: آن چیزی که مشخص است فولاد بعد از شش سال توانسته با هدایت جواد نکونام مجدداً سهمیه آسیا را برای هواداران و باشگاه در رقابتی سنگین کسب نماید و بر سکوی سوم بایستد. به اعتقاد من فولاد در این فصل هم مدعی است و یکی از تیم های صاحب سبک است و کارشناسان هم روی آن نظر مثبتی دارند. فولاد تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته و انشاالله اگر حواشی برای این تیم درست نشود، در آسیا و لیگ برتر آبروداری می کند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---