1402/12/29
15:6
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 29 دی 1399 20:28

هاشمی‌نسب:

برنامه‌ریزی فوتبال براساس راحتی پرسپولیس است

مربی تیم فوتبال فولاد بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس از رفتار کادرفنی حریف انتقاد کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر یک تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما آمده بودیم بازی را ببریم. به توانایی‌های تیم‌مان ایمان داشتیم و می‌خواستیم برنده شویم. بد شروع کردیم و گل خوردیم. در روند بازی توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم. بعد از گل می‌توانستیم دو گل دیگر بزنیم ولی متاسفانه اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که من همیشه به خودم اجازه نمی‌دهم درباره آن‌ها صحبت کنم چون اعتقاد دارم در حیطه من نیست.

 او با بیان این که با تمام احترامی که برای آقای زاهدی‌فر قائلم ادامه داد: باید بگویم ایشان در ۱۰ هفته چهار بار برای ما داوری کرد. در بازی با نساجی یک بر صفر جلو بودیم اما به اشتباه برای ما پنالتی نگرفت. در این بازی هم ما روی دو خطا گل خوردیم. خطاهایی که مشکلی هم نداشتند اما سوت‌هایی زده می‌شود که نمی‌شود چیزی گفت. گل دوم پرسپولیس روی یک ضربه آزاد به دست آمد که فکر می‌کنم خطا نبود. به جای این که تیمی که در فینال آسیا بوده پنج روز یک بار بازی کند، ما داریم پنج روز یک بار بازی می‌کنیم. تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما بر اساس این است که پرسپولیس کی‌می‌تواند راحت بازی کند. یک‌سری مسائل دیگر رخ می‌دهد؛ فیلمبردار صداوسیما به مربی حریف و داور چهارم می‌گوید که پنالتی نبوده است. داور به مربی حریف می‌گوید چون لباس فولاد مشکی است و برای جلوگیری از خطای دید کاور بپوشید. واقعا برازنده این تیم است که بهش می‌گویند تیم خاص. من ۲۰ سال است که با این مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنم. تمام زندگی‌ام شده جنگ‌وجدل با بعضی از هواداران تیم خاص. هیچ ایرادی ندارد، از این به بعد هم ادامه بدهند. نصف عمر ما گذشته است.

هاشمی‌نسب اضافه کرد: بعضی از تیم‌ها قبل از بازی درباره نیمکت فولاد صحبت می‌کنند. همین تیم پرسپولیس، نایب‌قهرمان آسیا، در بازی با استقلال، ذوب‌آهن و بازی با ما نیمکت آرامی نداشتند. با تمام احترامی که برای کریم باقری، رفیق ۳۵ ساله خودم قائلم، خیلی مظلوم‌نمایی می‌کنند که نیمکت‌شان آرام است. این گونه نیست. درست است که من مهدی هاشمی‌نسب آدم بد این فوتبال شدم و کلی القاب به من دادند اما شما هم آدم خوبه داستان نیستید. زیاد خوب جلوه نکنید. ما همدیگر را خوب می‌شناسیم، هم‌بازی بودیم. من هم در پرسپولیس بازی کردم و این شرایط را دیده‌ام. ما هم زمانی خاص بودیم. من زمانی قبل از داربی یک خطا می‌کردم و داور باید به من کارت می‌داد اما به من می‌گفت آقای هاشمی‌نسب هفته بعد داربی دارید. ما هم زمانی خاص بودیم. یک بازیکن شما بعد از بازی به مربی ما فحاشی کرد و شماهایی که هم‌بازیان من بودید، کارش را تایید می‌کنید. زیاد مظلوم‌نمایی نکنید وخودتان باشید. مردم ما آدم‌ها را خوب می‌شناسند. شما آدم خوبه داستان بمانید و ما هم آدم بده داستان می‌مانیم. ان‌شاءالله در ادامه راه موفق باشند و در ادامه قهرمان آسیا شوند. واقعا واژه خاص برازنده تیم‌شان است. بعد از پنالتی بازیکن‌شان باید دو کارت قرمز می‌گرفت. نمی‌دانم. همه‌چیز به همه‌چیز می‌آید. ما فولادیم و عادی هستیم و خاص نیستیم. باید این اتفاق‌ها سر ما و امثال فولادی‌ها بیفتد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

امین حسینی
دوشنبه 29 دی 1399 10:44 PM
سلام چرا بازیکنان درفولاد نمیگیرید.ساسان انصاری هیچ تیمی انرا نمیخاهد چون فوتبالش تمام شده .پریرا چرا همش فیکس اصلا درحدبازیکن دسته استانی هم نبست شروین بزرگ چه گلی زده .سیدمهران موسوی چرا درفولاد بازی میکند حقش نیست اقای نگونام چرا بااحساسات خوزستانیها بازی میکنید

مهدی
دوشنبه 29 دی 1399 10:40 PM
فولاد تیم خوبیه و در ادامه حتما" موفق میشه ، شکی نیست ، اما همه درباره کینه شما نسبت به پرسپولیس باخبرن .کمی فکر کن همین.به تیم ت ضربه نزن.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---