1403/01/31
22:20
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 17 بهمن 1399 19:26

انتظارمان استفاده از یک داور قوی بود

نکونام: فولاد و نفت بازی جسورانه ای انجام دادند

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم بازی جسورانه ای داشتند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در پایان بازی فولاد و صنعت نفت آبان اظهار داشت: در گذشت میناوند و انصاریان را تسلیت می‌گویم و خدا به خانواده‌هایشان صبر بده. امیدوارم شر ویروس کرونا کم شود و زندگی عادی داشته باشیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم بازی جسورانه ای داشتند. امروز می توانستیم برنده باشیم. صحنه گل را نه دیدیم نه می توانیم قضاوت کنیم .از داور سوال کردم و گفتند درست بوده است و کمک اشتباه کرده است.

نکونام گفت: ما در این خصوص اعتراضی داشتیم ولی بعد از آن که گفتند درست بوده است، چیزی نگفتیم. اینکه بگویند گل درست بوده است و بعد بگویند اشتباه شده و شاید هم از بیرون به آنها گفتند، شاید زود تصمیم گرفتند!
وی افزود: تیم ما شروع خوبی داشت، خوب بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم. یک موقعیت تیم نفت آبادان داشت و می‌توانست گل هم بزند. بازی به خاطر شرایط جدول مقداری حساس و احساسی شد. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. آنها هم  مثل نیمه اول یک موقعیت خیلی خوب داشتند ولی نتوانستند استفاده کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: ما نشان دادیم که به اینجا آمدیم و می‌خواهیم بازی را ببریم و در مقابل تیم نفت که یک شکست در بازی خانگی داشت و جزو مدعیان بالای جدول است، فوتبال خوب و جانداری را بازی کردیم. تیم ما میل بردن داشت. ما در آخر بازی هم اعتراض به وقت‌های تلف شده کردیم که باید بیشتر از 6 دقیقه و نزدیک 10 دقیقه گرفته می‌شد. مصدومیت‌های زیادی این بازی داشت و باید وقت اضافه بیشتری گرفته می‌شد.
سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: هیچ کس نمی‌تواند به کس دیگری بی احترامی کند. داور مسابقه به من می‌گوید «برو سر جایت بنشین». من سوال کردم که ایشان می‌تواند با من این گونه صحبت کند و از من عذرخواهی کردند. اصلا حق ندارند به کسی بی‌ احترامی کنند همان طور که ما این حق را نداریم و من به خاطر این بی‌احترامی به سمت داور رفتم و به من کارت زرد داد.

نکونام تاکید کرد: امیدوارم کمیته داوران از داور  چهارم سوال کند و در خصوص این اتفاق توضیح بدهند. داوری ایشان خیلی ضعیف بود و هر دو تیم ناراضی بودند. با احترام به همه دوستان در استان خوزستان گفته بودند داوری را به یک هم استانی می‌دهند. باید با یک انتخاب خوب  این شک و شبهه‌ها از بین برود. خیلی از خطاها، هند گوشه 18 قدم را نمی‌گرفت. ما برنامه داشتیم به گل دوم برسیم. هیچ ذهنیتی به هیچ داوری وجود  ندارد.
وی ادامه داد: اینجا خرمشهر است همه با هم دوست هستند، اینجا قضاوت کردن سخت است و سخت‌تر از آن این است که به دوستت بگویی برو عقب و به او کارت بدهی. ما توقع‌مان این بود که یک داور قوی به اندازه این دو تیم برای بازی بگذارند. ما به این موضوع اعتراض کرده بودیم و دوست داشتیم قضاوت بهتر شود. خیلی از خطاها را به نفع ما نمی‌گرفتند و بازی در نهایت یک بر یک تمام شد. بازی پربرخوردی بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

نکونام از خبرنگاران معذرت خواهی کرد و به سوالات آنان پاسخ نداد و کنفرانس را ترک کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---