1403/02/04
13:9
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 22 فروردین 1400 16:26

هواداران از بازی دیشب خوشحال باشند اما برای ما العین به تاریخ پیوست

حردانی:حق نداریم مغرور شویم

بازیکن تیم فولاد می‌گوید پیروزی برابر العین امارت شب خاطره‌انگیزی بوده اما این بازی به تاریخ پیوسته و باید رو به جلو حرکت کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، صالح حردانی که شب گذشته موفق شد نخستین گل فولاد را برابر العین امارات به ثمر برساند در گفت‌وگو با سایت باشگاه فولاد اظهار کرد: بازی دشواری بود. العین به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. سابقه این تیم گویای همه چیز است. آنها یکی از گران‌قیمت‌ترین تیم‌های قاره را دارند و بیشترین قهرمانی لیگ امارات کسب کرده‌اند. تنها تیم اماراتی هستند که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده‌اند. همه اینها نشان‌دهنده واقعیات تیم العین است.
او ادامه داد: از آن طرف ما هم برای موفقیت در این بازی هم‌قسم شده بودیم. کل تیم حول محور سرمربی برای این بازی متحد بودیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. هدف‌مان روشن بود و برای تک تک لحظات بازی برنامه داشتیم. اگر یک بار دیگر بازی را ببینید متوجه می‌شوید که حتی یک کار اضافه هم انجام ندادیم و همین انسجام تیمی درون زمین و اتحاد کل تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان باعث شد شب خاطره‌انگیزی رقم بخورد.

حردانی با اشاره به دستور جواد نکونام به فراموش کردن دیدار برابر العین گفت: دیگر حق نداریم به عقب برگردیم و به بازی با العین فکر کنیم. 21 فروردین 1400 در تاریخ ثبت شد و یگر جزوی از گذشته است. هواداران تا مدتها می‌توانند از این بازی خوشحال باشند و با خاطراتظ زندگی کنند و فوتبال ایران هم می‌تواند تا سالهای سال به این نمایش فولاد برابر العین افتخار کند اما ما به عنوان عضوی از این تیم، فرصتی برای شادی نداریم. باید رو به جلو نگاه کنیم. فینال بعدی ما بازی با السد قطر است. تیمی که نیازی نیست از قدرتش بگوییم و کل آسیا این تیم را می‌شناسد.
وی افزود: امیدوارم با این انسجامی که داریم و اتحادی که در این یک و نیم ساله از زمان حضور نکونام در تیم ما بوجود آمده بتوانیم به نمایش خوب‌مان ادامه بدهیم. اگر پس از شش سال در بین بهترین تیم‌های آسیایی قرار داریم مزد سختی‌هایی است که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان متحمل شده‌اند بنابراین حق نداریم پا پس بکشیم. بازی با العین شروع کارمان است و قطعا در این مرحله هم متوقف نمی‌شویم، هر چند که با توصیه کادر فنی به هیچ وجه حق نداریم مغرور شویم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

عزیز طالبی
دوشنبه 23 فروردین 1400 7:06 AM
قزبان دهنت رخمت به شیز پاکی که خوردی لطفا مغرور تشوید وگوش به فرمان مدیران ومربیان عزیز فولاد باشید دراین لخظات سخت کرونا ومشکلات اقتصادی پیروزیهای شما از نون شب واجب تراست ما فعلا صعود از مسابقات گروهی را از شما انتضار داریم

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1693 - مجموع امتیازات : 3492
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1291 - مجموع امتیازات : 2017
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---