1403/01/28
11:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 05 اردیبهشت 1400 18:47

سسما: نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بود

فولاد فردا در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف السد قطر خواهد رفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر السد عربستان گفت: با نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم، فردا برای ما یک فینال سخت است. هر تیمی که فردا برنده شود، شانس صعود قبل از بازی پایانی در دستان خودش خواهد بود. تیم بزرگ السد بازیکنان و کادرفنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی در این مسابقات دارند. آماده مبارزه برای دیدار فردا هستیم و قطعا بازیکنان با انگیزه بیشتر و منسجم‌تر در این دیدار به میدان می‌روند، از کادرفنی، مربی بدنساز و کادر پزشکی ممنون هستیم که بازیکنان را در وضعیت خوبی قرار داده‌اند. اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم که دست‌آورد بزرگی است و اگر اینگونه نباشد به حریف تبریک می‌گوییم و به بازیکنان خود افتخار می‌کنیم.
وی افزود: تاکنون در هیچ دیداری کم نیاورده‌ایم و برای همین موضوع به همه بازیکنان تیم افتخار می‌کنم، بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که در چنین مسابقاتی حاضر نبوده‌اند. امیدوارم که فردا داوری نیز روز خوبی داشته باشد زیرا که در بازی قبل دو اشتباه بزرگ از سوی داور علیه ما گرفته شد که می‌توانست روند و نتیجه مسابقه را تغییر بدهد.
سسما افزود: ما نماینده فوتبال و مردم خوزستان و ایران هستیم و امیدوارم که بتوانیم فردا باعث سرافرازی آن‌ها شویم. مطمئنم که فردا بازیکنان تمام توان خود را در این مسابقه برای شادی هواداران و مردم ایران به کار خواهند بست.
وی در خصوص نبود VAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: من برای نخستین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنم اما باعث تعجب من است که با این همه امکانات ای‌اف‌سی چرا از این سیستم ویدئویی استفاده نشد و قطعا نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بوده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---