1403/01/10
11:50
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 02 تیر 1400 9:20

نکونام: طبق برنامه مقابل نفت برنامه بازی کردیم

سرمربی فولاد گفت: برنامه ما کاملا برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان تعیین شده بود و توانستیم طبق برنامه بازی کنیم و به گل برسیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: در ابتدا ولادت امام رضا (ع) را به همه مردم تبریک می‌گویم. در مورد بازی نیز باید بگویم که خیلی خوب بازی را شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. با توجه به گرمای هوا می‌دانستیم نباید انرژی زیادی مصرف کنیم تا بتوانیم بازی را خوب کنترل کنیم تا در ضدحملات خطرناک باشیم و ضربه بزنیم.

او ادامه داد: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی‌های اخیر گل نخورده بود و برنامه ما کاملا برای این دیدار تعیین شده بود که توانستیم طبق برنامه بازی کنیم و به گل برسیم. اگر در نیمه اول دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم دو بر صفر با سه بر صفر به رختکن برویم و اینگونه نشد و باید باهوش‌تر عمل کنیم.

نکونام افزود: برنامه این بود که به دلیل گرما و رطوبت هوا بعد از گل استراحت کنیم؛ گرمایی که برای ما و تیم نفت مشکل ایجاد کرده بود اما به هرحال با یک گل نیمه اول را پیروز شدیم و در بین دو نیمه با بچه‌ها صحبت کردیم و توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. در نیمه دوم تیم نفت بازی مستقیم انجام داد و می‌دانستیم که به جز این راه، روش دیگری برای گلزنی ندارند و بازی مستقیم انجام می‌دهند. اما خدارا شکر روی ضربه ایستگاهی گل دوم را زدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم در آخر بازی نیز بازی مستقیم انجام می‌دهند که این را هم کاملا کنترل کردیم. روی یک اشتباه کوچک مرتکب پنالتی شدیم که خدارا شکر محسن فروزان توپ را گرفت تا بازی دو بر صفر ادامه یابد. پس از آن هم یک موقعیت به تیم حریف دادیم که با توجه به گرمای هوا، فکر می‌کنم طبیعی است و به بچه‌هایم که سخت تلاش کردند و با از خود گذشتگی توانستند باعث این برد شوند تبریک می‌گویم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: من برای این بازی ۱۷ نفر بیشتر نداشتم، دفاع وسط امروز تیم ما را خودم از لیگ دو آوردیم که قطعا از سینا شاه‌عباسی بیشتر خواهید شنید. تمام مدافعان وسط تیم ما را برای این بازی از دست داده بودیم. ایوب والی متاسفانه دوباره مصدوم شد، احمدرضا جلالی در دقیقه ۳ دیدار دوستانه مصدوم شد و حسین ابراهیمی و محمدرضا عباسی را از مصدومیت به روی نیمکت امروز آورده بودم. مهران درخشان مهر و موسی کولی‌بالی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم.

او با بیان این‌که شیمبا را در میانه بازی امروز از دست دادیم، عنوان کرد: علاوه بر این همه مصدوم، یک کرونایی هم داشتیم. به هرحال با این محروم و مصدوم توانستیم برابر نفت مسجدسلیمان که پس از تغییرات گل هم نخورده بودند و در اصفهان مقابل سپاهان مساوی کرده بودند، با دو گل پیروز شویم. می‌دانستیم بازی سختی برابر تیمی که خوب دفاع می‌کند داریم که از همه بچه‌ها و اعضای تیم ممنون هستم.

او همچنین گفت: عارف آقاسی از فردا با ما تمرین می‌کند، میلاد بدرقه را متاسفانه به دلیل کرونا نداریم اما وحید نامداری تستش منفی شد و به تیم باز خواهد گشت. زبیر نیک‌نفس را هم به دلیل محرومیت نداشتیم و البته بازیکنان دیگری که در این مدت نداشتیم. اردوی خوبی در تهران داشتیم که به ما خیلی کمک کرد، دو بازی دوستانه خوب برگزار کردیم که امروز اثرش را دیدیم و توانستیم به برتری برسیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوالی در خصوص صحبت های مربی نفت در خصوص وقت تلفی تیم فولاد در این دیدار نیز گفت: همیشه برای باخت بهانه وجود دارد.

او در پایان در خصوص داوری مسابقه گفت:  آقای عادل ‌و کمک‌هایش، قضاوت خوبی را به نمایش گذاشتند که باید به آن‌ها نیز خسته نباشید گفت که در این گرمای هوا توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---