1403/01/10
5:45
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 16 تیر 1400 8:5

نکونام: ما همه مسابقات را به چشم فینال نگاه می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:داور برنده این مسابقه بود، او قضاوت فوق العاده ای داشت و قضاوتش بی نقص بود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ما لیاقت گرفتن یک امتیاز را داشت. تیم خوب و پرمهره پرسپولیس را متوقف کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم آن هم حریفی که همه تیم‌ها را تحت فشار هم می‌گذاشت. دو فینال آسیا بوده و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و فقط دو شوت نصفه و نیمه داشت. نیمه اول خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم و می‌توانستیم روی ضربات ایستگاهی به آنها ضربه بزنیم، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود.  پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است . دوست داشتم در مورد وحید کاظمی داور بازی صحبت کنم . او برنده این مسابقه بود داور قضاوت فوق العاده ای داشت و قضاوتش بی نقص بود.خوب بازی را کنترل کرد. ممنون او هستم. نکته‌ای که مهم است تیم ما زحمت می‌کشد.
وی افزود: مشکل اصلی ما نبود چند بازیکن اصلی در سه هفته متوالی بود. تیمی که نداشتم قویتر از تیمی داخل زمین بوده است. هفته قبل هم دستمان خالی بود عدم تمرکز در دقایق پایانی و سوت‌هایی که زده شد بازی هفته گذشته را باختیم در زدن ضربات آخر هم تمرکز لازم را نداشتیم. بازی سختی بود. در دمای بالا 50 درجه سانتی گراد بازی و تمرین خیلی سخت است. دو بازی با دو تیم مدعی قهرمانی یعنی سپاهان و پرسپولیس داشتیم. بازی با نفت مسجدسلیمان هم سخت بود گل زدن به این تیم خیلی سخت است. با این حال بازی‌های قابل قبولی انجام دادیم.  امیدوارم بازی‌های باقیمانده لیگ را هم به خوبی ادامه بدهیم تا لیگ را با جایگاه مناسبی تمام کنیم.

نکونام در مورد دلیل غیبت فرشاد احمدزاده عنوان کرد: این بازیکن بعد از بازی با رفسنجان و بازی پرفشار با سپاهان دچار مصدومیت شد و خدا راشکر مصدومیت مهمی نبود او را برای بازی‌های بعدی حفظش کردیم  تا در آینده از او استفاده کنیم او بازیکن مهمی برای ماست.
وی در مورد غیبت فروزان گفت: دلیل غیبت او فنی بود.

سرمربی فولاد در مورد اینکه مربی پرسپولیس از بلندی چمن ورزشگاه ناراضی بود خاطرنشان کرد: خودمان هم از این مساله ناراحتیم. در بازی با مسجدسلیمان هم این مشکل را داشتیم. چون چمن زرد شده بود نمی‌شد آن را کوتاه‌ کرد. چمن خوزستان و کشورهای حوزه خلیج فارس پرپشت است و اگر کوتاه کنیم زرد می شود. سه بازی پشت سرهم داریم در بازی با تراکتور هم چمن بلندتر بود. امیدوارم این فصل را با همین چمن سر کنیم تا برای فصل آینده وضعیت چمن مناسب شود.

وی در مورد شانس کسب سهمیه ‌آسیایی فولاد گفت: فصل گذشته برنامه داشتیم که تیم را از جایگاه سال قبل بهتر کنیم که سهمیه گرفتیم و  برای این مساله تلاش خواهیم کرد. نیم فصل در نساجی مربیگری کردم من دو فصل را در باشگاه بزرگ فولاد مربیگری کرده‌ام و توقع‌هایی که از من هست سخت اما خوشایند است. به هواداران قول می‌دهم که  بازیکنان و مدیریت و تمام مجوعه باشگاه تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد. دلخوشی مردم خوزستان فوتبال است و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم. ما همه مسابقات را به چشم فینال نگاه می‌کنیم. در 2 بازی با سایپا و نساجی باختیم که داورانش محروم شدند اما محرومیت به دردمان نمی خورد. امیدوارم قضاوت‌ها خوب باشد و وقتی داوری‌ها خوب است تقدیر و تشکر می‌کنیم و اگر هم ایرادی باشد آن را اعلام می‌کنیم.بی احترامی به کسی نمی کنیم. 4 هفته تا پایان لیگ باقی مانده،امیدوارم بهترین داوران را برای این مسابقات انتخاب کنند و همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند.  اتفاقی رخ داده برای تیمی یا رخ نداده به هفته بعدش مربوط نیست. داوران هم زحمت خود را می‌کشند.همه باید دست به دست هم بدهیم تا فوتبال مان پیشرفت کند.

نکونام در مورد اینکه به باشگاه برای فصل آینده برنامه داده یا برنامه‌ای از او خواسته شده یا نه خاطرنشان کرد: واقعیت این است که نه برنامه‌ای از من خواسته شده و نه من برنامه‌ای به باشگاه داده‌ام. در این مدت که در خدمت فولاد بودیم  تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم تا بهترین عملکردم را داشته باشم. برای هر مربی افتخاری است که به فولاد بیاید این باشگاه فصل آینده با تغییراتی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد . امسال اگر می‌توانستیم در نیم فصل چند بازیکن بگیریم شرایط ما بهتر می‌شد. فولاد مظلوم‌ترین تیم بود زیرا پنجره نقل و وانتقالاتی آن بسته شده  بود و نمی‌توانستیم بازیکنی جذب کنیم. امیدوارم سال بعد و سال های بعد فولاد موفق باشد. آرزوی قلبی من موفقیت باشگاه فولاد است زیرا در این باشگاه کار کرده‌ام و به آن عرق دارم. امیدوارم بازیکنان بدانند که در چه باشگاه خوب و بزرگی حضور دارند.  امیدوارم فولاد خوزستان همیشه بالای جدول باشد و من هم ببینم و کیف کنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---