1403/01/10
0:50
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 28 مرداد 1400 20:33

حمیدرضا گرشاسبی:

قرار شد پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد باز شود تا رای نهایی CAS بیاید

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در مورد آخرین وضعیت تیم بزرگسالان این باشگاه با تلویزیون گفتگو کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با اخبار ورزشی شبکه سه در خصوص چگونگی ادامه همکاری باشگاه فولاد با جواد نکونام اظهار داشت: چند روزی است که سکان مدیریت باشگاه را برعهده گرفتم و در اولین بررسی که داشتیم متوجه شدیم که قرارداد سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی و همچنین 12 الی 13 بازیکن تمام شده است و از سوی دیگر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم بسته است. شانس ما هم که هر جا می رویم با پنجره بسته روبرو می شویم، در حال تلاش هستیم این مشکل حل شود.
وی افزود: جلسه خوبی با آقای نکونام که زحمات زیادی در فولاد کشیده و افتخارات خوبی هم کسب کرده داشتیم و به جمع بندی رسیدیم و انشاالله ظرف دو روز آینده به امید خدا نهایی می شود و به این افتخارات همراه با نکونام ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل فولاد در مورد اقدامات باشگاه برای نقل و انتقالات گفت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات توسط فدراسیون فوتبال نشست خوبی با آقای عزیزی خادم داشتیم. با توجه به اینکه تیم فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پرقدرت داشته باشد قرار شد این پنجره باز شود تا رای نهایی از دادگاه عالی ورزش بیاید. چون باشگاه فولاد به دادگاه شکایت کرده و این احتمال هست که بعد از تعطیلات پنجره باز شود تا ما بتوانیم وارد نقل و انتقالات شویم.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنی هم به توافق رسیده اند یا خیر، تصریح کرد: منتظر هستیم اول تکلیف سرمربی مشخص شود و بعد او بگوید چه بازیکنی را می خواهد و یا نمی خواهد.
وی در جواب به این شائبه که گفته می شود برخی از بازیکنان به دلیل جدایی سعید آذری قصد ادامه همکاری ندارند، اظهار داشت: خیر چنین چیزی نیست. آقای آذری هم پیگیر هست و کمک می کند تا تیم شکل بگیرد و این شایعاتی است که متاسفانه دامن می زنند. آذری هم زحمت کشیده و از دوستان ما هستند. به امید خدا همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم قوی را راهی لیگ برتر و هم لیگ آسیا کنیم.

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

علی مجد باوی
پنج شنبه 04 شهریور 1400 5:55 PM
سلام در رابطه با تست نوجوانان خواستم بپرسم چند وقت دیگه صورت میگیره

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---