1403/01/31
20:45
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 10 آبان 1400 23:24

ویسی: یک تیم گردن کلفت را شکست دادیم

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر توانستیم یک تیم بسیار گردن کلفت را که واقعا از آن می ترسیدیم، شکست دهیم.

به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان، اظهارکرد: یک بازی بسیار سخت را پیش بینی کرده بودیم چون دو بازی قبلی مان را خیلی زشت از دست داده بودیم.  تیم مان از نظر روحی روانی خیلی کار داشت و در طول هفته گذشته روی این موضوع کار کرده بودیم. کمک شد و تیم از نظر روحی روانی برگشت.

وی بیان کرد: امروز از نظر تاکتیکی هم خوب بودیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خوشحالم که توانستیم به جدول برگردیم و سه امتیاز خیلی سخت را دشت کنیم. خود من و تیمم استرس خیلی زیادی داشتم اما توانستیم بر این استرس غلبه کنیم. خدا را شکر توانستیم یک تیم بسیار گردن کلفت را که واقعا از آن می ترسیدیم، شکست دهیم. مس تیم خیلی خوبی از نظر مهره خیلی خوب است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم موفقیت ما ادامه داشته باشد. ما حداقل برای نیم فصل باخت هایمان را داده ایم و باید با تمام وجود برای امتیازات باقی مانده تلاش کنیم.

وی درباره حضور ایوب والی در ترکیب فولاد نیز عنوان کرد: ایوب از دوران بدنسازی با ما بود و خوب هم تمرین کرد. او یک مصدومیت جزیی و سرماخوردگی داشت و مدتی او را نداشتیم اما دوباره برگشت. به یک بازیکن نیاز داشتیم که در زمین بتواند با سایر نفرات ارتباط خیلی خوب برقرار کند که آن بازیکن، ایوب والی بود. مهاجم های حریف پشت سر دفاع های ما بازی نمی کردند و به بازیکنی مثل والی احتیاج داشتیم و خدا را کمک شایانی کرد.

ویسی درباره تغییرات در ترکیب فولاد، گفت: تیمی که دو باخت می دهد در بازی سوم اگر با همان ترکیب بازی کند شاید خوب نباشد. نیاز به تغییرات داشتیم و این تغییرات خوب بود و واقعا به ما کمک کردند. جبوری گل زد و خدا را شکر می کنیم. سایر بازیکنان هم توان گذاشتند. انصاری می توانست آن توپ را گل کند و اشتباه نکند اما بازیکن است و گاهی اشتباه می کند و به ضرر تیم است و گاهی کار خوب انجام می دهد و به سود تیم است و این ها پیش می آید. مهم این است که بازی را ببریم و مهم نبود که چه کسی بازی می کند و همه بازیکنان هم قسم شده بودند که بازی را ببرند. با این ترکیب و شکل می توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم که متاسفانه دروازه خالی را گل نکردیم. با وجود این که دو گل جلو بودیم، بازهم استرس داشتیم و شاید تعویضی ها هم با استرس وارد زمین شدند. پاتوسی هم در بازی گذشته مصدوم شد و در طول هفته با ما تمرین نکرد.

وی عنوان کرد: فولاد می تواند هیچ اشکالی نداشته باشد. ما در حالی که پنجره بسته بود، من گفتم که همه چیز خوب است و شاید بلد نبودم. موقعی پنجره باز شد که نمی توانستیم بازیکن بگیریم و نوع بازی و تفکر مربی قبلی قابل احترام است و قبلا هم گفتم اما نوع بازی ما فرق می کند و این کمی زمان می برد. امیدوارم بازیکنان با تفکرات من آشناشوند و بتوانیم روند خیلی خوبی داشته باشیم. این مردم، این ورزشگاه و این امکانات به یک تیم خوب نیاز دارد و نمی خواهم خداناکرده شریک تیم بد باشم. دوست دارم شریک تیم خوب باشم و مردم خوزستان را خوشحال کنم. به مردم بدهکاریم و امیدوارم روز به روز بهتر باشیم و آن ها را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این که در ۲۰ دقیقه پایانی نیز عقب کشیدیم، طبیعی بود. البته بازهم به حریف موقعیت ندادیم. اما چون بازی بلند داشتند، ممکن بود اتفاق ناگواری رخ بدهد. توان پرس نداشتیم و البته در حالی که زیر فشار بودیم، حتی می توانستیم ۲ گل بزنیم که متاسفانه نشد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

حسن منصوری
پنج شنبه 20 آبان 1400 9:36 AM
اصلا از آقای ویسی راضی نیستم

جمال
سه شنبه 11 آبان 1400 5:33 PM
باسلام عارضم خدمتتان تیم نیاز به تقویت دارد مخصوصا یک دروازبان شش دانگ نیاز دارد.علاوه برآن حضور یک مهاجم خوب خارجی در کنار شیمبا هم در لیگ وهم دربازیهای آسیایی احساس میشود. فولاد آبروی خوزستان است وخواهشا به بازیکنان بسپارید که آبروی خوزستان توسط دیگران لگدمال نشود.به امید سربلندی فولاد و خوزستان

محمد ساعدي راد
سه شنبه 11 آبان 1400 1:04 AM
مبارك باشه خيلي عالي بوديم بازم بهتر ميشيم إن شاء الله .

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---