1403/01/09
20:38
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 14 آبان 1400 22:40

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

تا دقیقه 90 دنبال تقویت تیم هستیم، قرار شد کارگروهی برای تبلیغات محیطی تشکیل شود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه، شایعه بازگشتش به پرسپولیس و بحث تبلیغات محیطی لیگ برتر به گفت و گو پرداخت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی ابتدا درباره شرایط تیم فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر و تقویت این تیم گفت: همانگونه که اطلاع دارید و هواداران عزیز فولاد خوزستان هم می دانند ما در شرایطی آمدیم که پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود و تعدادی بازیکن از تیم جدا شده بودند. خدای نکرده دنبال بهانه نیستیم و این موضوعی است که همه می دانند. با این حال از زمانی که آمدیم سعی کردیم بازیکنی جدا نشود و موفق شدیم بازیکنانی که قرارداد نداشتند را تمدید کنیم.
وی افزود: در بحث تقویت تیم اما پنجره بسته بود و اینکه می گویند مثلا فلان باشگاه بازیکن گرفته خب تکلیف آنها مشخص بود و بدون هیچ محدودیتی با بازیکنان مد نظرشان مذاکره کرده اند و قرارداد بستند. ما آبروی خودمان هم در میان است و اینگونه نیست که نشسته باشیم و کاری نکنیم. هواداران عزیز قطعا می دانند اما هستند عده ای که تعداد آنها به انگشتان یک دست هم نمی رسد و دنبال بر هم زدن آرامش تیم هستند و می گویند چطور استقلال و بقیه تیم ها خارجی می گیرند اینجا باید بگویم که ما سهمیه خارجی غیر آسیایی را گرفتیم و این سهمیه پر هست. بازیکنانی که بودند را تمدید کردیم. در بحث تقویت تیم در دو پست مهاجم و دروازه بان گزینه هایی داشتیم و با آنها صحبت کردیم و توافقات انجام شد و حتی این توافقات داخلی هم موجود هست اما قرار بر این شد که این گزینه ها با باشگاه هایشان توافق کنند و خودشان رضایت نامه بگیرند.
گرشاسبی ادامه داد: به هر حال هنوز فرصت هست و ما هم بیکار ننشسته ایم چرا که باز هم می گویم آبروی خودمان وسط است و تا دقیقه 90 تلاش می کنیم که تیم را تقویت کنیم. تیم ها به راحتی بازیکنان شاخص خود را از دست نمی دهند و ما هم نمی خواهیم بازیکنی بگیریم که به کار فولاد نیاید.
حمیدرضا گرشاسبی درباره شایعه بازگشتش به مدیریت پرسپولیس عنوان کرد: همانگونه که میگوئید شایعات هست و حرف و حدیث در این مورد هست و از آنجایی که هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و دارند نمی خواهم صحبتی انجام دهم که با احساسات آنها بازی شود. ما در خدمت باشگاه فولاد خوزستان و هواداران عزیز فولاد هستیم و اگر قرار باشد جابجایی انجام شود از جای دیگر تصمیم می گیرند و زمانی که جابجایی صورت بگیرد می شود درباره آن صحبت کرد و چنین اتفاقی نیفتاده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره بحث تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر و واگذاری آن به یک باشگاه تصریح کرد: جلساتی صورت گرفت و مطالبی بیان شد اما در کل ما یا سازمان لیگ را به عنوان مجری تبلیغات محیطی و متولی برگزاری بازی ها قبول داریم یا نداریم و از این دو حالت خارج نیست.
گرشاسبی افزود: قبلا و در زمان آقای بهاروند قراردادی به ارزش 100 میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی بسته شد اما بعد معلوم نشد که چه اتفاقاتی افتاد که نصف آن پرداخت نشد. کارگزار ابتدا با خنده و روی خوش می آید و تبلیغات محیطی را در اختیار می گیرد اما موقع پرداخت که می شود کار به شکایت و شکایت کشی می رسد و نهایتاً باشگاه ها آسیب می بینند. بنابراین باید یک کارگروهی وارد شود و تضامین محکمی گرفته شود که کارگزاری که با او قرارداد منعقد می شود، قرارداد مربوطه را اجرایی کند.
وی در پاسخ به این سوال که نظرتان راجع به این موضوع که باشگاه استقلال و کارگزار این باشگاه دنبال گرفتن تبلیغات محیطی است، گفت: برگزاری بازی ها، اعزام تیم ها، میزبانی ها، توپ های مسابقات، شرکت در رقابت های آسیایی و... هزینه های زیادی دارد. ابتدای مسابقات 5 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی به سازمان لیگ می رسد اما دیگر متولی برگزاری مسابقات سازمان لیگ است و میدانیم که بازی ها برگزار می شود. اگر تبلیغات محیطی به این شکل واگذار شود باشگاه هایی که هوادار ندارند یا کم دارند به مشکل می خورند و منحل می شوند. جلسه ای برگزار شد و موضوعی که ما روی آن تاکید داشتیم این است که اگر یک باشگاه متولی این امر باشد و حساب آن باشگاه به هر دلیلی مسدود شود تکلیف بقیه چه خواهد شد؟ نهایتا قرار شد کارگروهی تشکیل شود و مدیرعامل یکی از باشگاه ها به عنوان نماینده در این کارگروه حضور داشته باشد تا بحث تبلیغات محیطی به نتیجه برسد و مشخص شود.
گرشاسبی در پایان در پاسخ به اینکه مدیرعامل کدام باشگاه به عنوان نماینده باشگاه ها حضور خواهد داشت، گفت: با نظر دوستان قرار شد بنده به عنوان نماینده باشگاه ها در این موضوع حضور داشته باشم.

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---