1403/01/31
19:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 02 بهمن 1400 21:47

نکونام:با اشتباه ما حریف به گل رسید

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: نیمه اول خیلی خوب بودیم و با ذهن برنده به میدان رفتیم اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.
به گزارش سايت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم که آنها منتظر اشتباه ما بودند، می‌توانستیم بازی را در نیمه اول برنده به میدان برویم. می‌دانستیم اگر اشتباه کنیم تنبیه مان می‌کند و به ضررمان می‌شود. نیمه اول خیلی خوب بودیم و با ذهن برنده به میدان رفتیم اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس نمی‌تواند به ما گل بزند، مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم، همین اشتباه هم افتاد و دو بازیکن ما به هم خوردند و لبشان پاره شد. شاید این توقع بیجایی باشد که از بازیکنان حریف فیر پلی بخواهیم. در بازی با فجر هم همین اتفاق برای ما افتاد و آنها بازی را ادامه دادند. من خودم دوست دارم که بازی درگیرانه باشد و ادامه پیدا کند. روی اشتباه ساده گل خوردیم و بعد از آن پرسپولیس 5 دفاعی بازی کرد و جلوی موقعیت‌های ما را گرفتند. در همین شرایط اگر پاتوسی دقت می‌کرد، می‌توانست گل بزند.
نکونام تاکید کرد: در کل تیمم خوب بازی کرد، با اینکه شرایط دو تیم مساوی نیست، اما حق تیم ما باخت نبود. از یک نکته ناراحتم که دو بازی را در آزادی باختیم که حق تیم ما یک امتیاز بود. امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری های که داریم، روند بهتری را داشته باشیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه ارزیابی تان از شرایط فولاد در نیم فصل اول چیست، گفت: به اهداف و عملکردی که خودم مدنظر داشتم به آن رسیدیم. یک معضل بزرگ داریم و امروز دو بازیکن خود یعنی بوحمدان و آبشک را با مصدومیت و به ناچار بازی دادیم. در این شرایط در برخی پست‌ها تیم ما خالی است و این ضربه می‌زند و نیاز به یار داریم. در مجموع امتیازاتی که لازم بود را جمع کردیم.

وی در مورد درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم گفت: فردا نگویند نکونام دروغ گفته است، اما وقتی من به صحنه رسیدم، خبری نبود و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی باشد.
نکونام در مورد معاوضه حردانی با چند بازیکن استقلال گفت: مذاکراتی که صورت گرفت یک طرفه و به ضرر تیم ما بود و به همین دلیل موافقت نکردم و همه چیز تمام شد.

سرمربی فولاد در مورد معاوضه شیمبا با بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: در کل تیم ما بازیکن ندارد که بخواهیم بدهیم. شمیبا را اگر بیرون بگذاریم چه کسی را بازی بدهیم؟ 2 سال است که بازیکن جذب نکرده‌ایم و تیم‌های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران قیمت هم نباشد، صدایشان در می‌آید. می‌خواهیم که تیم‌های دیگر به ما کمک کنند، چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی در این مورد با مربیان و مدیرعامل تیم صحبت می‌کنم،  از یک سری مسائل خنده‌ام می‌گیرد. چطور نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. مثلا با یک بازیکن صحبت کردیم و گفتند 18 میلیارد پول می خواهد. این ارقام را ما اصلا نمی‌توانیم و ترجیح می‌دهیم در این فوتبال هفتم و هشتم شویم. تیم‌های دیگر چنین  هزینه ای می‌کنند، اما ما نمی‌توانیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---