1403/01/09
18:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 20 اسفند 1400 8:34

نکونام: امیدوارم گومز به فولاد در آسیا کمک کند

ایبای گومز، بازیکن ۳۲ ساله‌ اسپانیایی که بیش از ۲۰۰ بار در لالیگا بازی کرده و فصل پیش هم یکی از بازیکنان تیم بیلبائو بوده، در لیگ قهرمانان آسیا لباس تیم فولاد خوزستان را به تن خواهد کرد.

  به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، بدون تردید جواد نکونام، سرمربی فولاد نقشی کلیدی در این انتقال پر سر و صدا داشته است. تجربه بازی در لالیگا و داشتن ارتباطات در فوتبال اسپانیا باعث شده تا نکونام در این شرایط از فرصت های برای تیم هایش استفاده کند.

نکونام درباره حضور این بازیکن اسپانیایی که سابقه گلزنی به رئال‌مادرید و بارسلونا را دارد و با مربی بزرگی به نام مارچلو بیلسا کار کرده توضیحاتی را ارئه کرده است.

🔻سوال: خرید جدید فولاد خیلی سر و صدا کرده و کسی فکر نمی‌کرد که این بازیکن ۳۲ ساله‌ مستقیم از لالیگای اسپانیا به لیگ ایران بیاید.  

متاسفانه حق با شما است و لیگ ایران جذابیت زیادی برای بازیکنان با کیفیت بین‌المللی ندارد. به خاطر مشکلات اقتصادی، قدرت مالی باشگاه‌های ایرانی هم سال به سال کمتر می‌شود. با این وجود من از وقتی کار مربیگری را شروع کردم، تلاشم این بوده که تا جایی که امکان دارد از دانش فوتبال اسپانیا و مربی‌هایی که در این لیگ کار کرده‌اند، استفاده کنم. در مورد بازیکن می‌دانستم کار سخت‌تر است، با این وجود چند بار سعی کردم با کمک دوستان خوبی که در اسپانیا دارم، بازیکن جذب کنم. دفعه‌های قبل از جمله در همین پنجره نقل‌وانتقالات اخیر به دلایلی نشد، اما خدا را شکر این دفعه توانستیم ایبای را که بازیکن با کیفیتی است، برای لیگ‌ قهرمانان به خدمت بگیریم.

🔻*سوال: صادقانه بگویید چه چیزی این انتقال را امکان‌پذیر کرد؛ پول یا روابط شما؟

 فکر می‌کنم همه می‌دانند که در فوتبال ایران باشگاه‌هایی هستند که توان مالی بیشتری از فولاد دارند و بسیاری از ستاره‌های لیگ هم در این تیم‌ها بازی می‌کنند. فکر می‌کنم پولی که ما قرار است به ایبای بدهیم، یک پنجم یا یک چهارم قرارداد بعضی از نیمکت‌نشین‌های تیم‌های دیگر است. با قرار داد خیلی خوب توانستیم این بازیکن را جذب کنیم و اگر برنامه ریزی درست باشد می شود بازیکن های باکیفیتی به لیگ آورد.

🔻چطور این بازیکن را رصد می کردید؟

ما ایبای را جذب کردیم چون او یکی از شاگردان سیگانادا بوده. سیگانادا اولین مربی من در اوساسونا بود و بعد از سال‌ها هنوز رابطه خوبی با او دارم و از او نیز در مورد کیفیت این بازیکن سوال کردم و خوشبختانه این مربی هم گومز را تائید کرد.

🔻سوال: ایبای گومز به دلیل قوانین لیگ ایران درباره تعداد بازیکنان خارجی هر تیم، نمی‌تواند این فصل در لیگ داخلی برای شما بازی کند، آیا امکان دارد فصل بعد قرارداد او را تمدید کنید؟  

ما او را جذب کردیم تا در لیگ قهرمانان آسیا کمک‌مان کند. در حال حاضر هم بیشتر تمرکزمان روی لیگ قهرمانان است‌. برای فکر کردن به فصل بعد لیگ ایران، فرصت زیادی داریم و از حالا نمی‌شود درباره آن با قاطعیت حرف زد.

🔻سوال: ظاهرا فصل آخری که شما در لالیگا بازی می‌کردید، ایبای گومز هم بازیکن بیلبائو بوده. از بازی مقابل او چیزی یادتان می‌آید؟  

نزدیک به ۱۰ سال از آن مسابقات گذشته و من جزئیات زیادی یادم نیست. فقط می‌دانم فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ ما در زمین خودمان دو بر یک بیلبائو را بردیم. در آن بازی گل اول ما با سانتر من و اشتباه مدافع حریف زده شد. امروز یکی از دوستان به من گفت نیمه دوم همان بازی،ایبای برای بیلبائو بازی کرده بود.

🔻سوال: چقدر به درخشش وی امیدوار هستید؟

اگر امیدوار نبودم او را جذب نمی کردم.امیدوارم وی هر چه سریعتر با شرایط تیمی و تفکرات ما اشنا شود و به ما در لیگ قهرمانان اسیا کمک کند.

منبع خبر : فارس

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---