1403/02/01
1:29
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 03 اردیبهشت 1401 11:15

چرا باید بازی‌ها متمرکز در عربستان باشد؟

نکونام: در این شرایط ما بازیکنان را می‌کُشیم!

سرمربی فولاد خوزستان از تصمیم AFC برای برگزاری مجتمع بازی‌ها در گرمای عربستان گلایه کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی فولاد در کنفرانس خبری بعد از بازی با الغرافه که منجر به صعود تیمش به مرحله‌ی حذفی شد، گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، تیم الغرافه آخرین شانسش بود؛ روز اول گفته بودم که گروه‌مان، گروه سختی است و تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند. خوشحالم از این‌که تیم‌مان صعود کرده اما هنوز کارمان تمام نشده است و کارمان مانده و بازی آخر برای‌مان مهم است. امشب بازی سختی را گذراندیم به خاطر این‌که تیم الغرافه آخرین شانس خود را داشت و با تمام قوا مقابل تیم ما حاضر شدند تا بتوانند موفق شوند.

وی افزود: نیمه‌ی اول بازی را خوب شروع کردیم و کنترل کردیم، موقعیت‌های خوبی برای گلزنی پیش آمد که یک گل زدیم؛ در نیمه‌ی دوم دوباره‌ی روی ضدحمله می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما متاسفانه استفاده نکردیم و گل نزدیم و روی دو اشتباه موقعیت‌های صددرصدی به تیم حریف دادیم که برای من ناراحت‌کننده است. واقعا از دو سه بازیکن تیم گله‌مند هستم چون عملکرد خوبی نداشتند، باید بدانند که اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و اینجا جای بهترین‌هاست و همه باید بهترین عملکردشان را داشته باشند.

نکونام ضمن تبریک این پیروزی و صعود به هواداران فولاد ادامه داد: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و تمام کسانی که برای تیم ما دعا می‌کنند، بازیکنان‌مان و کسانی که در کنارمان هستند، مخصوصا در این هوای گرم و شرجی که واقعا بازی کردن سخت است، به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

جواد نکونام در خصوص بازی های متمرکز توضیح داد: یک نکته‌ای دوست دارم بگویم چون سال‌ها در فوتبال آسیا بازی کردم، امیدوارم این‌چنین کاری دوباره تکرار نشود؛ این‌گونه ما بازیکنان را می‌کُشیم! سه روز یکبار در این گرما و رطوبت بازی کردن، آن‌هم در شرایطی که در همه‌ی دنیا بازی‌ها را با تماشاگر به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند، اما بازی‌های آسیا دارد به صورت متمرکز برگزار می‌شود و در کشوری که گرم است و رطوبت دارد و سه روز یکبار بازیکنان باید بازی کنند و این‌ها برای بازیکنان کُشنده است و شرایط را سخت می‌کند.

وی افزود: امیدوارم مراحل بعد و سال‌های بعدی این اتفاق نیفتد، الان خداراشکر کرونا هم کمتر شده و همه‌ی کشورها می‌توانند میزبانی کنند.

سرمربی فولاد درباره‌ی سبک بازی تیمش گفت: ما گل را زدیم و با توجه به شکل بازی الغرافه می‌دانستیم که آن‌ها منتظر اشتباهات ما هستند که بتوانند ضدحمله بزنند و شرایط را برای ما سخت کنند؛ ما می‌توانستیم در نیمه‌ی اول گل دوم را بزنیم اما استفاده نکردیم و وقتی تیمی انتحاری بازی می‌کند و چیزی برای از دست دادن ندارد، هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شویم، سخت‌تر می‌شود دفاع کرد چرا که حریف با تمام نفرات جلو می‌آید.

نکونام در بخش پایانی صحبت‌هایش توضیحات خود را این‌گونه تکمیل کرد: اگر ما در حملات دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و یکی دو صحنه هم شانس آوردیم. ما از اول برنامه داشتیم که فشار بیاوریم و به گل برسیم که بتوانیم تیم حریف را از لاک دفاعی بیرون بکشیم و در ضدحملات به آن‌ها گل بزنیم که مقداری عدم تمرکز باعث شد تا به گل‌های بعدی نرسیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---