1403/01/10
3:44
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 15 مرداد 1401 22:5

نکونام: واقع‌بینانه به تیمم و جایگاهش نگاه می‌کنم

مدیران فولاد درک درستی از فوتبال و هواداران دارند

سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید خوشحالم در مجموعه‌ای کار می‌کنم که مدیرانش، درک درستی از فوتبال دارند.
به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، جواد نکونام که تیمش را برای بازی با نفت‌آبادان در هفته اول فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال ایران آماده می‌کند، در مورد آخرین وضعیت شاگردانش ، اظهار داشت: بعد از چند اردوی داخلی و یک اردوی خارجی، امروز می‌توانم بگویم فولاد تقریبا آماده است لیگ را با قدرت آغاز کند. از نقل‌وانتقالات راضی‌ام چون بخش زیادی از کیفیتی که دنبالش بودم، با اضافه شدن بازیکنان جدید، قابل دسترسی خواهد بود‌. عملکرد خوبی در نقل‌و انتقالات داشتیم در حالی که دو سال بود نتوانسته بودیم از پنجره نقل‌وانتقالات استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تقویت تیم را نتیجه نگاه مثبت مدیران کارخانه فولاد و همراهی مدیران باشگاه دانست و تصریح کرد: بعضی از مربیان سعی می‌کنند همیشه خودشان را طلبکار نشان بدهند که اگر بعدا اتفاق بدی افتاد یا تیم نتیجه نگرفت، بهانه داشته باشند ولی من ترجیح می‌دهم صادق باشم. ترجیح می‌دهم صادقانه بگویم که مدیران فولاد، در راس آن‌ها جناب ابراهیمی مدیرعامل کارخانه، بیشترین همراهی ممکن را با برنامه‌های ما داشت. او با وجود مشغله زیادی که دارد شخصا همیشه وضعیت تیم را با دغدغه و حساسیت زیاد پیگیری کرده‌ است.
وی افزود: کمتر اتفاق می‌افتد که یک مدیر ارشد این اندازه به جزئیات اهمیت بدهد‌. این شکل از اهمیت دادن فرق می‌کند با اینکه مدیری فقط دستور بدهد یا بودجه به تیم تزریق کند. به نمایندگی از مجموعه تیم و هواداران باشگاه از او به خاطر نگاه مثبتی که به فوتبال و ورزش استان خوزستان دارد، تشکر می‌کنم.
سرمربی فولاد گفت: ابراهیمی و بقیه مدیران فولاد کنار تیم هستند و حمایت می‌کنند چون باور دارند که فوتبال یکی از مهم‌ترین علاقه‌مندی‌های مردم خوزستان است. البته از من اگر بپرسید می‌گویم فوتبال تنها دلخوشی این روزهای مردم است. به هر حال خوشحالم که در مجموعه‌ای کار می‌کنم که مدیران ارشدش، درک درستی از فوتبال و هواداران فوتبال دارند و می‌دانند که هزینه کردن در اینجا، نوعی سرمایه‌گذاری است.
نکونام در مورد اینکه با وجود جذب چند بازیکن باکیفیت، تعدادی از هواداران فولاد همچنان در شبکه‌های اجتماعی خواهان جذب مهاجم خارجی هستند، گفت: من ترجیح می‌دهم واقع‌بینانه به تیمم، جایگاهی که داریم، رقبا و جایگاه‌شان نگاه کنم. تیم من امروز یک تیم رقابتی است. مهاجمان خوبی داریم که حتما کیفیت‌شان را در طول لیگ نشان خواهند داد. امیدوارم هواداران به من، همکارانم در کادر فنی، مدیران باشگاه و تک‌تک بازیکنان اعتماد کنند و در طول فصل، حمایت‌شان را احساس کنیم.
وی تصریح کرد: از نظر من فقط دو یا سه تیم در لیگ ایران هستند که می‌توانند نامحدود بازیکن بخرند. قطعا ما جزو آن دو سه تیم نیستیم. گلایه‌ای هم نداریم. اسکواد تیم من امروز نزدیک به همان چیزی است که دنبالش بوده‌ام. چند اتفاق ناامید کننده افتاد، از جمله مصدومیت فرشید اسماعیلی که برنامه‌های ما را تحت‌تاثیر قرار داد. ولی چاره‌ای نیست. مصدومیت بخشی از فوتبال است و امروز من بدون هیچ بهانه‌ای منتظر شروع لیگ هستم تا در کنار هواداران بی‌نظیر خوزستانی، یک فصل فراموش‌نشدنی را رقم بزنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---