1403/02/06
5:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 18 مهر 1392 9:49

پریرا: آرزو می‌کنم به تیم ملی ایران دعوت شوم، فولاد از فلامینگو برزیل مجهزتر است

پریرا می‌گوید سخت ترین مدافع لیگ، شماره 4 استقلال است.
 لوسیانو پریرا مهاجم فولاد خوزستان که دو فصلی است شماره 29 این تیم را به تن دارد، در تقویم شمسی متولد 23 مهرماه 1362 است. چند روز بعد هم باید برایش جشن تولد بگیرند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،  خبرآنلاین به قلم کاوه علی‌اسماعیلی نوشته است: 
دیروز با او صحبت کردیم و حرف هایی زد که بسیار جالب بود.
 
*حضور در برنامه 90 چه تجربه ای برایت داشت؟
جالب بود، فضای جدیدی را تجربه کردم اما بعدا فهمیدم یکسری از حرف هایم به خوبی تجربه نشد. من در سری A و B برزیل بازی کردم. مهاجم آمریکاناتال در سری A برزیل بودم و بازی هایم را نشان داد. فیلم دیگری هم بود که بازی های مرا در تیم برازیلینس نمایش می داد. این تیم در سری B بود. در لیگ local هم بازی کردم اما این کلمه در کشور من به ایالت اطلاق می شود. در نهایت باشگاه لیننس از سریB بود که فیلم بازی هایم در آن را دیدید.
 
*اهل کدام ایالت هستی؟
ایالت سائوپائولو شهر بائیا. در این ایالت هم بازی کردم و در فوتبال به رشد خوبی رسیدم.
 
*شرایط زندگی در برزیل با اهواز چقدر متفاوت است؟
سال قبل که به تازگی به ایران آمده بودم، تحمل آب و هوای اهواز برایم بسیار سخت بود. نمی توانستم آن گرما را تحمل کنم. شهر من، بائیا در شمال کشور برزیل و روی خط استوا قرار دارد که بسیار گرم است اما گرمای اهواز چندین درجه بیشتر و سخت تر از بائیاست. بعد از چند روزی که در ایران ماندم و محبت مردم اهواز را دیدم، متوجه شدم این گرما از قلب مردم بیرون می آید و باید بمانم تا برای شان گلزنی کنم. حالا دیگر از آب و هوای اهواز هیچ گلایه و شکایتی ندارم.
 
*شنیده ایم همیشه با همسرت هستی و معمولا با او در ساعات بیکاری در شهر به خرید می روی؟
بله. هرگز نمی توانم از همسرم جدا شوم. او خانه دار است و کار خاصی در منزل ندارد به همین خاطر در کنار او می مانم تا در ایران احساس غربت و تنهایی نکند. البته چند دوست خوب هم دارم ولی ترجیح می دهم همیشه در کنار همسرم باشم. اگر خواست او نبود، شاید به ایران نمی آمدم و حالا همسرم هم در کشور شما احساس آرامش می کند.
 
*قبل از حضور در فولاد هم پیشنهاد داشتی که به ایران بیایی؟
بله یک مربی ایرانی به برزیل آمده بود تا مرا به اصفهان ببرد. او مرا پسندید ولی در آن سال نمی توانستم راهی ایران شوم. حقیقتش را بخواهید فکر نمی کردم لیگ ایران، لیگ خوب و باکیفیتی باشد اما حالا نظرم کاملا عوض شده به خصوص که آکادمی باشگاه فولاد را دیدم. باشگاهی مثل فلامینگو برزیل با آن سابقه و آن همه طرفدار، هنوز یک زمین تمرین اختصاصی ندارد ولی تجهیزات باشگاه فولاد، هر بازیکنی را متعجب می کند. فولاد حتی از فلامینگو هم بهتر است.
 
*چند بار به دوستانت گفته بودی خیلی بازیکن بدشانسی هستی. این موضوع صحت دارد؟
بله من واقعا بدشانسم. خیلی بدشانس و غمگین! همین بازی آخر مقابل نفت تهران را ببینید که چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادم. اگر توپ هایم به گل تبدیل می شد، الان در جدول آقای گل های ایران، فاصله بیشتری با سایر مهاجمان داشتم ولی بدشانسی ها نمی گذارد کارهایم پیش برود. امیدوارم بدشانسی از خانه من بیرون برود!
 
*به قهرمانی فولاد چقدر امیدواری؟
می توانیم قهرمان شویم. شرایط بسیار خوبی داریم و با ادامه این روند بردها، کار سختی نیست که روی سکوی قهرمانی برویم. البته قهرمانی یک راز بزرگ دارد، اینکه بازیکنان و اعضای تیم، به یکدیگر و به سرمربی اعتماد کامل داشته باشند.
 
*این اعتماد وجود دارد؟
بیش از حد ممکن!
 
*کدام مدافع در بین تیم های لیگی، بیشتر در بازی روبرو آزارت داده؟
در ایران بازیکنان بسیار خوب و باهوشی در خط دفاع تیم ها بازی می کنند ولی فقط شماره 4 استقلال (امیرحسین صادقی) بود که کارم را حسابی سخت کرد. البته در بازی های بعدی نمی گذارم موفق باشد.
 
*به نظر می رسد رابطه ات با بازیکان فولاد خوب است.
نه تا به حال که همه چیز خوب پیش رفته. البته در فوتبال، ما بابت فرصت هایی که از دست می دهیم عصبانی می شویم و طبیعی است که انسان ها در عصبانیت بر سر یکدیگر داد بزنند ولی همه چیز در رختکن کنترل می شود. تا امروز، هرگز هیچ بازیکنی از فولاد به من بی احترامی نکرده و از همه آنها ممنونم که همیشه با من مهربان بوده اند. رابطه ام با تک تک شان خوب است و امیدوارم در آینده، توپ هایم را به گل تبدیل کنم تا هیچ کس ناراحت نشود.
 
*و حسین فرکی...؟
من از فرکی بسیار ممنون و متشکرم. او را بی نهایت دوست دارم و می دانم در فصل قبل، فرکی مرا تحمل کرد. حتی به خاطر اشتباهات من، از روی سکوها به او سنگ زدند اما به من وفادار ماند. فرکی یک مربی بسیار مهربان است و قلب بزرگی دارد. من همیشه برایش آرامش و موفقیت را از خدا طلب می کنم.
 
*امسال جام جهانی 2014 در کشور تو انجام می شود. راهی هست که به تیم ملی برزیل دعوت شوی؟
نه، می دانم که نمی توانم به تیم ملی برزیل برسم ولی آرزو می کنم در جام جهانی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شوم! می توانم یک زوج خوب برای رضا قوچان نژاد که شما به او لقب گوچی داده اید، باشم. تعجب نکنید، این واقعا یک آرزوی بزرگ برای من است. چند روز دیگر وارد 30 سالگی می شوم و دوست دارم این خبر را به عنوان کادوی تولد بشنوم که درب تیم ملی ایران به روی بازیکنان خارجی لیگ باز شده است. در این صورت من هم می توانم با پیراهن ایران در کشور، جام جهانی را تجربه کنم!
 
*البته این یک اتفاق محال است!
فقط یک آرزوست که شاید برآورده شود... 
 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---