1403/01/31
13:24
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

یک شنبه 10 فروردین 1393 14:1

توصیه هایی مهم برای انجام بهترین میزبانی

بیانیه کمیته فرهنگی باشگاه خطاب به هواداران فولاد

کمیته فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در بیانیه ای خطاب به هواداران بیشمار تیم فولاد خوزستان از آنها درخواست کرد که در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای پیشرفت نماینده استان و ایران و همچنین دوری از برخی حاشیه ها با باشگاه همکاری کنند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این بیانبه آمده است:
هواداران و تماشاگران فهیم و علاقمندان محترم باشگاه فولاد خوزستان
سلام علیکم
سال جدید را به همه شما تبریک می گوییم و آرزومندیم اهداف مدیریت جهادی در همه زمینه ها ، خصوصاً در ورزش و با همت انسان های دلسوز و علاقمند محقق شود. همچنین موفقیت های اخیر این باشگاه را که با حمایت و یاری شما بدست آمده ، مجدداً تبریک و از خداوند متعال مسئلت می نماییم این موفقیت ها استمرار داشته باشد.
با توجه به برنامه مسابقات آسیایی و آخرین بازی های لیگ برتر کشور،حمایت و همدلی و پشتیبانی از تیم برای رسیدن به اهداف تعیین شده در حال حاضر ضرورتی مضاعف پیدا کرد و می طلبد که همه با هم تیم را به سمت موفقیت هدایت نماییم. بدون شک تلاش برای زدودن حاشیه هایی که ممکن است موفقیت تیم را تحت تأثیر قرار دهد از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار و بدون یاری شما امکان پذیر نخواهد بود ؛ لذا توجه به چند نکته ذیل می تواند نیل به موفقیت را تسهیل نماید.


1- تقارن دیدارهای آینده باشگاه در مسابقات آسیایی و لیگ برتر کشور با ایام فاطمیه مستلزم رعایت نکاتی در خور شأن و منزلت آن بانوی بزرگوار خواهد بود؛ لذا رعایت اخلاق اسلامی و شعائر مذهبی در کنار هم که نماد شیعیان و محبان اهل بیت پیغمبر مکرم اسلام(ص) است ، امری ضروری می باشد.


2- از هرگونه اقدام از قبیل حادثه پرتاب ترقه که در دیدار با تیم الفتح عربستان اتفاق افتاد و منجر به جریمه سنگین این باشگاه از سوی AFC شد ، جداً خودداری و با تماشاگرنمایانی که مبادرت به این امر ناشایست می کنند ، مسئولانه برخورد نماییم.


3- از سر دادن هرگونه شعار توهین آمیز- نژادپرستانه- قومیتی و سیاسی و غیر ورزشی جداً خودداری فرمایید. بدیهی است نمایندگان AFC همواره در صورت شنیدن چنین شعارهایی مبادرت به جرائم سنگین علیه باشگاه و حتی محرومیت از میزبانی می نمایند.


4- مردم ایران و مخصوصاً مردم خوزستـان همواره رسم مهمـان نوازی و احترام به مهمـان را در سرلوحـه زندگی خود دارند؛ لذا همانند همیشه این موضوع مدنظر قرار گیرد.


5- تشویق و حمایت از تیم خود تا آخرین لحظات بازی ، انرژی مثبتی است که همواره نقش تعیین کننده ای در موفقیت تیم داشته ، لذا شایسته است در این مقطع از این عامل به بهترین شکل استفاده کنیم.


6- به بازیکنان و کادر فنی تیم مقابل ، ناظران و داوران و کلیه عوامل اجرایی احترام بگذاریم و فرهنگ والای خود را به همگان نشان دهیم.


7- با نیروی انتظامی و عوامل اجرایی برای برقراری نظم و امنیت ، همکاری و مساعدت نماییم و از ورود اشیاء ممنوعه به داخل ورزشگاه جلوگیری نماییم.
                         

به امید موفقیت باشگاه فولاد خوزستان در سال جدید
کمیته فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان





ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

امین ج
دوشنبه 11 فروردین 1393 9:58 PM
همانطور که از فولاد انتظار برد داریم باید متقابلا به بهترین شکل فولاد را تشویق کنیم وکاری به حریف وداوران نداشته باشیم

حسام الدين نيسي
دوشنبه 11 فروردین 1393 7:06 PM
به امید موفقیت تيم فولاد !!!!

داود نظارت
دوشنبه 11 فروردین 1393 5:22 PM
باسلام،لطفاباافرادتماشاگرنماکه ممکن است باعث محرومیت قهرمان ایران شوندبرخوردکنید،درضمن ایستگاه ومسیر اتوبوسهای ایاب و ذهاب را برروی سایت بیارید. باتشکر

محمد
دوشنبه 11 فروردین 1393 2:00 PM
بخشیدا اما این لیدرا هستن که بغیرو تحریک میکنن .بابا یه چنتا شعار جدید یادشون بدید

اسماعیل
دوشنبه 11 فروردین 1393 12:50 AM
ما فولادی ها با فرهنگ ترین هواداران ایران هستیم ولی وقتی هوادار های پرسپولیس و استقلال واسه کسر امتیاز و ضرر زدن به باشگاه فولاد این کارا رو می کنند ! ما بلاید چیکار کنیم؟؟؟

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---