1403/01/31
18:26
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 26 فروردین 1393 2:36

علیرضا اژدری زاده با تبریک صعود تیم فولادنوین:

روزهای طلایی فوتبال خوزستان نزدیک است

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در خصوص صعود تیم فولادنوین خوزستان به لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار داشت: پیش از هر چیز باید موفقیت های اخیر باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان را به همه خوزستانی تبریک بگویم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده با بیان مطلب فوق اظهار داشت: خوزستان مهد فوتبال ایران بوده و فوتبال ایران از این خاک گسترش یافته، به اعتقاد بنده با نتایجی که این روزها از این فوتبال مشاهده می کنیم می توان به بازگشت آن به دوران طلایی فوتبال امیدوار بود.
وی در ادامه افزود: قهرمانی فولاد در سیزدهمین دوره از لیگ برتر ، حضور قدرتمند در رقابت های جام باشگاه های آسیا، صعود تیم جوان و بی ادعای نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر و صعود باشگاه فولادنوین به لیگ یک نشان دهنده این است که فوتبال خوزستان دوباره دارد به جایگاه اصلی خود باز می گردد.
مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در ادامه افزود: در کنار این موفقیت ها باید به یک نکته مهم توجه کنیم که آن حضور چشمگیر هواداران و تماشاگران در استادیوم  ها می باشد و این موارد همگی مثبت و امیدوار کننده هستند.
علیرضا اژدری زاده با اشاره به عملکرد این باشگاه در فصل 1393-1392 اظهار داشت: فولادنوین خوزستان در ادامه برنامه های تدوین شده باشگاه و اهدافی که در ابتدای فصل هدفگذاری و ابلاغ کرده بود، توانست به آن اهداف دست یابد.
باشگاه فولادنوین که مکمل تیم های پایه و همچنین بخشی از چرخه فعالیت های ورزشی فولاد خوزستان است اقدامات و برنامه های خود را بر اساس سیاست های کلی باشگاه برنامه  ریزی می کند و هدف کلی این مجموعه این است که به کل فوتبال کشور کمک کند و همانگونه که مشاهده می شود در حال حاضر در تیمی چون
نفت مسجدسلیمان حداقل 5 بازیکن از فولادنوین و فولاد وجود دارد و این موضوع در تیم هایی چون ملی حفاری، نفت امیدیه و نفت تهران هم صدق می کند.وی با اشاره به این موضوع افزود: این قضیه نشان می دهد که فولاد خوزستان یک کار ریشه ای را در برنامه داشته و مطمئنا برای فصل آینده باز هم بر اساس همین سیاست ها فولادنوین قدم برمی دارد و همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به فوتبال می کند.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در ادامه به عوامل موفقیت این باشگاه در لیگ دسته 2 و صعود به لیگ دسته یک اشاره کرد و افزود: در طول این مسابقات کادر فنی مجرب که در راس آنها آقای کورش موسوی قرار دارد، بسیار هماهنگ بودند و از ابتدای کار برنامه هایی داشتند که با انجام مراحل آماده سازی و هدایت کردن بازیکنان توانستند به این مهم دست یابند و نقشی بسیار پر رنگ داشتند.در سوی دیگر حضور جوانان جویای نام و مستعدی که برخی از آنها برای نخستین بار در لیگی با این سطح بازی می کردند در کنار بازیکنانی که از رده های پایه فولاد خوزستان و بخصوص تیم امید اضافه شده بودند، توانستند یک عملکرد بسیار خوب کسب نمایند.
در کنار این عوامل جای دارد از زحمات سرپرست تیم، پزشک و تدارکات هم تشکر کنم چراکه نقش این عزیزیان هم در صعود تیم ما خیلی اهمیت داشت.
علیرضا اژدری زاده در ادامه افزود: نکته اصلی که عامل این موفقیت بود، اتحادبین عوامل و همچنین حمایت های معنوی و مالی مدیریت باشگاه فولاد خوزستان جناب آقای دهکردی، صیاد نژاد، فرهاد زاده و  همچنین مهندس شریفی مدیریت شرکت فولاد خوزستان بود.
مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در پایان اظهار داشت: همچنین جای دارد تبریک صمیمانه و خالصانه ی خودم را به مردم خوزستان و بخصوص کارکنان زحمتکش فولاد خوزستان که از دوستان و همکاران بنده می باشند، داشته باشم.

 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

مهرداد
شنبه 30 فروردین 1393 11:31 AM
لطفا تمام بازیکنان برای فصل بعد نگه دارید و به تیم های دیگه ندید

فولاد خالص
چهارشنبه 27 فروردین 1393 3:32 PM
الحمد لله که فولاد دوباره با سر حسین فرکی به اوج برگشت.ما این همه رو مدیون سر حسین فرکی هستیم

رضا
سه شنبه 26 فروردین 1393 11:35 PM
به امید صعود فولاد نوین به لیگ برتر .نفت آبادان هم بیاد 5 تیم از خوزستان . چه شووووووووود .

دختر اهوازی
چهارشنبه 27 فروردین 1393 11:37:52 AM
همه دیونه میشن
محمد کنانی
سه شنبه 26 فروردین 1393 5:50 PM
مبارک خودمون باشه که خوزستان دوباره شده آقای فوتبال کشور

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---