1403/01/28
9:12
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 18 مرداد 1393 1:16

با حضور بازیکنان و مربی آکادمی فولاد خوزستان؛

صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی

دو بازی نهایی گروه اول مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا به صورت همزمان در دو ورزشگاه مفتح و شهید حاجی بابایی استان همدان برگزار شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، هر دو دیدار از ساعت 18 آغاز شد که تیم ملی زیر 14سال ایران در ورزشگاه حاج بابایی با یک گل ضمن عبور از سد عربستان حضور خود در مرحله نیمه نهایی را قطعی کرد.
نیمه اول بازی در حضور دو هزار تماشاگر با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم ملی پوشان ایران بازی را هجومی آغاز کردند که نتیجه آن گل دقیقه 40 بازی محسن گودرزی بود و بازی با همین تک به پایان رسید. همچنین عارف محمدعلی پور در دقیقه15 ، مهرداد زارعی در دقیقه 35 و علیرضا سواری در دقیقه 44 از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
در این دیدار زیبا محمد رضا گلی (دروازه بان)، وحید نامداری (مهاجم)، محمد شریفی و علیرضا سواری (هافبک وسط) از باشگاه فولاد خوزستان در میدان مسابقه حضور داشتند.
گفتنی است؛ وحید نامداری، محمد شریفی، علیرضا سواری، محمد رضا گلی، معراج اسماعیلی به همراه موسی سواری (سرمربی تیم نوجوانان فولاد خوزستان) از باشگاه فولاد خوزستان به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شده اند.

در دیگر بازی همزمان این مسابقات تیم های کره شمالی و تیمور شرقی در ورزشگاه مفتح به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند.
در این دیدار پارک چین سون (دقیقه 12) و یون مین از روی پنالتی (دقیقه 17) گل‌های کره شمالی را به ثمر رسانند و برای تیم ملی تیمور دالوا (دقایق 48 و 54) موفق به گلزنی شد.
با این نتایج به دست آمده تیم ملی ایران به همراه کره شمالی به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا صعود کردند و تیم های تیمور شرقی و عربستان از دور مسابقات حذف شدند.
لازم به ذکر است در این گروه تیم ملی کره شمالی با 7 امتیاز در رده نخست و تیم ملی فوتبال زیر 14سال کشورمان با کسب 6 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کردند.
حریف ملی پوشان ایران در مرحله نیمه نهایی پس از برگزاری دیدار کره‌جنوبی و تاجیکستان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی و دیدارعراق و تایلند در ورزشگاه شهید مفتح مشخص می شود. این دیدارها فردا بطور همزمان از ساعت 18 برگزار می شود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (9 نظر تا کنون)

علی3351
دوشنبه 27 مرداد 1393 9:38 AM
ماشالله به بچه های فولاد

توفیق
دوشنبه 20 مرداد 1393 1:36 PM
فولاد طوری میخشو روی دیوار فوتبال ایران کوبیده که دیگه همه میدونن آکادمی فولاد کارخونه استعدادیابی و بازیکن سازیه و مزد زحمات فولاد همین موفقیت الآن تیم ملیه

علی
دوشنبه 20 مرداد 1393 5:36 AM
هر جا بچه ها خوزستانن تیم موفقه

حسام الدين
یک شنبه 19 مرداد 1393 1:17 PM
دست آقاي شريفي درد نكنه ، من شاهد فعاليت ها و زحمات اين مربي در اهواز براي كشف استعداد ها بودم ...

FOOLAD
یک شنبه 19 مرداد 1393 12:32 AM
مسئولان فوتبال ایران باید یاد بگیرند به فوتبال خوزستان وباشگاه فولاد احترام بگذارند چون این باشگاه خدمات ارزنده ای به این فوتبال کرده است و البته میکند.باید به اکادمی فولاد اعتماد کنند ودر تمام رده های سنی از این باشگاه بهره مند شوند وبی خودی برای این باشگاه محترم وزحمتکش حاشیه درست نکنند...

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---