1403/01/10
12:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 19 شهریور 1393 13:57

در نشست خبری پیش از بازی با فولاد؛

تارتار: فولاد خوزستان شخصیت قهرمانی دارد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: فولاد خوزستان یکی از تیم‌هایی است که شخصیت قهرمانی دارد و با توجه به این‌ که طی هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی کسب نکرده، در دیدار فردا مصمم است که به سه امتیاز بازی برسد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که قهرمان سال‌ گذشته و یکی از تیم‌هایی است که شخصیت قهرمانی دارد. فولاد طی هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی کسب نکرده است و در این دیدار مصمم است که سه امتیاز بازی را به دست آورد.
وی خاطرنشان‌ کرد: در مورد تیم خودمان هم باید بگویم بر خلاف انتظاری که داشتیم هنوز نتوانسته‌ایم به جایگاهی که مدنظرمان بوده است، برسیم. بنابراین باید از بازی‌های آینده حداکثر امتیازات را به دست آوریم و وضعیت‌مان را در جدول سروسامان دهیم.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد بیان‌ کرد: هدف ما این است که با انجام یک بازی هدفمند به سه امتیاز بازی با فولاد برسیم. البته کار خیلی سختی را پیش‌رو داریم ولی تمرینات بسیار خوبی را انجام داده‌ و روی نقاط ضعف و قوت فولاد بسیار کار کرده‌ایم. ان‌شاءالله به هدف‌مان برسیم.

وی درباره این‌ که چرا تیمش تاکنون نتایج لازم را به دست نیاورده است، گفت: چند دلیل وجود دارد. یکی از این دلایل قرعه بدی بود که امسال به ما خورده است. طی چهل روز، سه بار در این فصل گرما به خوزستان سفر کرده‌ایم و البته خدا را شکر از سفرهایی که داشته‌ایم، دست پر برگشته‌ایم و ان‌شاءالله فردا هم این اتفاق خواهد افتاد. به هر حال ما بازی‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشته‌ و با تیم‌هایی بازی کرده‌ایم که سال‌ گذشته جزو چهار تیم اول جدول بودند.

تارتار افزود: تیم ما کمی هم بدشانس بوده است و با آن‌ که بازی‌های خیلی خوبی که انجام داده‌ایم، به نتایج لازم نرسیده‌ایم. تیم ما جوان است و نیاز دارد کمی بیشتر کار کند و مسابقه دهد تا تجربه بیشتری را به دست آورد. کمی هم ناهماهنگی بین بازیکنان جوان و قدیمی تیم وجود دارد که فکر می‌کنم طی هفته‌های آینده شرایط‌مان خیلی بهتر شود. اگر سختی‌های نیم‌فصل اول را که پشت‌سر بگذاریم، نیم‌فصل دوم شرایط خیلی بهتر می‌شود.
وی درباره حاشیه‌های تیمش گفت: بحث و مشکلی نبود و فقط شیطنت یکی، دو نفر از دوستان بود. به هر حال برای هر بازی از نفراتی استفاده می‌کنیم که به درد آن بازی بخورند. برای بازی با فولاد هم ان‌شاءالله فردا مشخص می‌شود که چه کسانی در ترکیب هستند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

amordad
پنج شنبه 20 شهریور 1393 12:45 PM
رفتن بازیکن و آمدن بازیکن جدید از خصوصیات فوتبال حرفه ایه .امیدوارم بازیکنان جدید هرچه زودتر به تیم اضافه شوند . امروز می بریم .3امتیاز مال فولاده .

سجاد ملايي، شوش دانيال
پنج شنبه 20 شهریور 1393 9:08 AM
همه با هم براي بردي پر گل و حمايت از فولاد

علی دزفول
چهارشنبه 19 شهریور 1393 8:55 PM
ورزشگاه غدیر خوش یومن خواهد بود

علی3351
چهارشنبه 19 شهریور 1393 6:55 PM
مرسی آقای تارتار حتما همین جوره فولاد یک تیم حرفه ای شده فقط کاشکی به راحتی بازیکنی رو که توی تیم جا افتاده از دست نده

امیر چراغی
چهارشنبه 19 شهریور 1393 3:46 PM
این بار حکایت فولاد فرق می کند... همه آماده هستند...

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---