1403/02/08
2:26
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 20 مهر 1393 9:46

دیدار مدیران باشگاه فولاد با فرمانده انتظامی استان؛

سردار اسحاقی: باشگاه فولاد خوزستان نقش بسزایی در جذب جوانان به مقوله ورزش دارد

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در جلسه ای با فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گزارشی از موفقیت های فصل گذشته باشگاه فولاد خوزستان را ارائه نمود و در زمینه همکاری هرچه بیشتر این باشگاه با نیروی زحمتکش انتظامی استان خوزستان به بیان نکاتی پرداختند که مورد توجه فرمانده محترم نیروی انتظامی استان واقع شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به همراه محمد علی فرهاد زاده (معاون اداری و مالی باشگاه فولاد خوزستان)،علیرضا اژدری زاده (مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان)،اسماعیل عسگریان (معاون فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان)، محمد احرام باف (مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان)، حسین ابن قاسم (سرپرست تیم بزرگسالان فولاد خوزستان)، دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان)، سید احمد پورهاشمی (افسر امنیتی باشگاه فولاد خوزستان)، دکتر مرادی (پزشک تیم بزرگسالان فولاد خوزستان) به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به ملاقات سردار سرتيپ دوم محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان رفتند و از زحمات و حمایت های ایشان و دیگر مدیران و پرسنل آن مجموعه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.


 در این دیدار طرفین به نقش ورزش و در راس آن فوتبال به عنوان یکی از دل مشغولی های اصلی جوانان و دیگر طبقات جامعه امروزی پرداختند و از تجربه فصل گذشته و قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور و ایجاد موج شادی و سرور در تمامی سطح استان خوزستان به نیکی یاد کردند.
در این رابطه سردار اسحاقی از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به عنوان یک عامل تاثیر گذار در سطح استان نام برده و افزود: این باشگاه نقش بسزایی در جذب جوانان به مقوله ورزش دارد و این امر می تواند به رشد و توسعه هرچه بیشتر فرهنگی و عدم گرایش قشر جوان به امور ناخوشایند و جلوگیری از ناهنجاری ها و پرکردن اوغات فراقت که یکی از دغدغه های کلی مدیران کلان استان و کشور است، بیانجامد.
در این جلسه همچنین به میزبانی خوب خوزستان و کلانشهر اهواز از مسابقات بین المللی جام باشگاه های آسیا 2014 و ایجاد شادابی و غرور در استان اشاره شد، همچنین طرفین هم پیمان شدند که در فصل آینده نیز با جدیت و تلاش مضاعف سعی بر بهبود شرایط میزبانی و رفع مشکلات فصل گذشته همت بگمارند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (20 نظر تا کنون)

سیدعلی موسوی
جمعه 29 آبان 1394 1:16 PM
این حرفهای سربازی فقط بهانه ای است برای ازبین بردن باشگاه فولاد خوزستان واین اولین بارنیست که مانع جلوراه فولاد میزارن ولی ماهرگزازفوتبال دست برنمیداریم ماپیروز میشویم باتشکرازتمامی فولادی هایی که کسی نمیتواند درمقابل آنها سرپابماند

مصطفی
چهارشنبه 23 مهر 1393 10:46 PM
امیدوارم در مورد گرفتن بازیکن سرباز هم صحبت کرده و به زودی به توافق برسن... این روزا اخبار سرباز گرفتن تیم های آماده خور حسابی رو اعصابمه!

علی3351
چهارشنبه 23 مهر 1393 1:22 PM
به فولاد باید این اجازه روبدن بازیکن سرباز داشته باشه چون این بازیکنان میشن سربازان تیم ملی

کاظم اهوازی
دوشنبه 21 مهر 1393 10:57 PM
بابا واقعا جای تاسف داره که باشگاهی به این بزرگی نتونه برای معاف کردن بازیکنانش که سالهای سال داره برای انها زحمت میکشه رایزنی کنه و مشکلات انها رو حل کنه.

jafar
دوشنبه 21 مهر 1393 8:23 PM
چطور شد پای دو رگه های درجه ۳ اروپا به فوتبال ملی ما باز شد ؟ ایا این حق کشی درحق بازیکن های داخلی و مخصوصا تیم های بازیکن ساز نیست؟ فکر نمی کنید افرادی که پشت این ماجرا هستند منافعشان با تنها تیم بازیکن سازداخلی یعنی فولاد در تضاد است و به فکر ضربه زدن به ان هستند که راحتر بازیکن وارد تیم ملی کنند؟ اگر باشگاهی بداند که حاصل زحمات چندین ساله اش را تیمی دیگر خیلی راحت به عنوان سربازی میبرد با چه امید و معیاری باید به کارش ادامه دهد

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---