1403/02/24
15:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 04 بهمن 1393 15:42

لیگ قهرمانان آسیا؛

بنجامین ویلیامز داور دیدار فولاد و الهلال شد

اسامی کادر داوری دیدار تیم های فولاد ایران و الهلال عربستان در چارچوب رقابت های گروه C جام قهرمانان آسیا 2015 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، بر اساس اعلام AFC بنجامین جان ویلیامز داور بین المللی استرالیا به همراه دو هموطن دیگر خود به نام های متیو جان و پائول آدام برای قضاوت دیدار تیم های فولاد ایران و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد.


ویلیامز که در کنار داوری همچنان تدریس در دبیرستان را دنبال می کند، از سال ۲۰۰۵ وارد لیست فیفا شد و تاکنون رقابت‌هایی از جمله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ ، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ را قضاوت کرده است.
او همچنین در مسابقات جام ملتهای آسیا که این روزها در استرالیا در جریان می باشد، دو بار برای تیم ملی کشورمان سوت زده است.

«ادهم محمد مخادمه» از کشور اردن نیز به عنوان داور چهارم این دیدار معرفی شده است.

بر اساس اعلام AFC ناظر این دیدار از کشور چین تایپه «چانک چن پو» بوده و همچنین «خالد جاسم الدوخی»از امارات هم به عنوان ناظر بر کار داوران این دیدار انجام وظیفه می کند.


لازم به ذکر است؛ لیگ قهرمانان در حالی از روز چهارشنبه ششم اسفند برای فولادمردان خوزستان آغاز می شود که نخستین حریف آنها در اواخر بهمن ماه مشخص می گردد.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از سه تیم الرفاع بحرین، الوحده امارات و السد قطر، نخستین حریف فولاد در لیگ قهرمانان خواهد بود.
 تیم های فولاد خوزستان و الهلال عربستان در روز سه شنبه مورخ 26 اسفند 1393 در استادیوم غدیر اهواز مقابل هم قرار می گیرند.

منبع خبر : محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (26 نظر تا کنون)

فولادی؟؟؟>؟؟
یک شنبه 03 اسفند 1393 1:02 PM
تیمی که خوب بازی کنه وخوب ظاهر بشه مطمِن باشید با بدترین ناداوری ها ومشکلات دیگه میبره اینه بازی حساب شده وبرد من منتظر برد تیمم تحت بدترین شرایط وصعود از گروه خودمون که شایته آن هسنیم مرسی

ati
یک شنبه 05 بهمن 1393 10:07 PM
اخ مگه دستم بهش نرسه ... .

یک هوادار
یک شنبه 05 بهمن 1393 2:35 PM
در مورد نقش کی روش در پیشرفت تیم ملّی و انتقاد ایشان از داوری نباید افراط و تفریط کرد. توجّه شود که بنا بر آن چه که در سایر سایت ها (مانند "ورزش 3"، "روزنامه خبر ورزشی" و ...) آمده در خود استرالیا نیز شدیدا" از نحوۀ داوری این داور انتقاد شده، از جمله از طرف "بوسنیچ" دروازه بان استرالیا در مسابقات جام چهانی 98، یا "آلویسی" فوتبالیست سابق استرالیائی که در حال حاضر مربّی، گزارشگرو مفسّر فوتبال یکی از شبکه های تلویزیونی استرالیا است

فولادی واقعی
یک شنبه 05 بهمن 1393 6:02:13 PM
پیله کردن به داور جز ذهنیت منفی روی بازیکنان فولاد چیزی ندارد اگر واقعا هوادار فولاد هستید بی مورد تحت تاثیر سایت ها که بعضا هم با فولاد مشگل دارند قرار نگیرید اگر هم تحت عنوان هوادار قصد تحریک فولادی ها را داری باید گفت که فولادیها فهیم ترین هواداران ایرانند و گول شما را نمی خورند. کدام پیشرفت تیم ملی ؟! ههههه
barcelonista
یک شنبه 05 بهمن 1393 2:11 PM
باید از همین حالا درخواست تغییر داور را داد،این احمق اشک هزاران ایرانی رو درآورد.

هوادار فولاد
یک شنبه 05 بهمن 1393 5:50:17 PM
گزارش اقای غیاثی رئیس کمیته داوران ایران را بخوان تا متوجه شوی مقصر باخت خودمان بودیم نه داور . ضمنا ترسو بودن کیروش با سیستم دفاعی که خواه ارژانتین باشد خواه علی اباد کتول اولین عامل باخت ایران بود.
مصطفی
یک شنبه 05 بهمن 1393 10:07 AM
من فکر می کنم نباید با ایجاد حساسیت روی داور تمرکز بازیکنان رو به هم بزنیم، الهلال قوی ترین حریف ماست و باید از هر نظر آماده مقابله بشیم ...

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1717 - مجموع امتیازات : 3516
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1523 - مجموع امتیازات : 2855
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1480 - مجموع امتیازات : 2697
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2768
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2648
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1306 - مجموع امتیازات : 2032
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---