1403/01/10
6:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

دوشنبه 04 اسفند 1393 11:34

جدال سخت فولاد با قهرمانان آسیا

بررسی گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا

قهرمان ایران در فصل گذشته لیگ خلیج فارس، در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در حضور قهرمان این رقابت ها در فصل 2011 (السد) و فینالیست دوره قبل (الهلال) کار سختی در پیش رو خواهد داشت، هرچند امیدوار است با کمک مربی خوش فکر و بازیکنان جوان خود، نتایج خوبی برای فوتبال ایران و خوزستان کسب کند؛ در این یادداشت، سعی کرده ایم تا گروه سوم رقابت ها و تیم های حاضر در آن را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، قهرمان فصل گذشته لیگ کشورمان در گروه سوم این رقابت ها با تیم های السد قطر، لوکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان همگروه می باشد؛ تیم های فولاد و لوکوموتیو در لیگ قهرمانان کم تجربه اند و افتخار خاصی ندارند، ولی در آنسو الهلالی ها در سال های 1991 و 2000 قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرده و فصل پیش هم در فینال این رقابت ها حضور داشته اند، همچنین، السد هم در سال 2011 قهرمان آسیا شده است.
مسیر صعود


 فولاد ایران: تیم کنونی دراگان، فصل پیش با هدایت حسین فرکی توانست با 16 برد، 9 تساوی و 5 شکست و اختلافی 2 امتیازی نسبت به پرسپولیس، تیم دوم جدول رده بندی، به قهرمانی برسد و با درخشش ستارگان جوان تیمش همچون بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی و اسماعیل شریفات به طور مستقیم و برای سومین بار در تاریخ باشگاه اهوازی جواز حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.


لوکوموتیو ازبکستان: تیم ازبکستانی که نخستین مرتبه ای است که در مرحله گروهی این رقابت ها حاضر می شود، فصل گذشته با قهرمانی در جام حذفی ازبکستان و کسب مقام دوم لیگ ازبکستان جواز حضور در این رقابت ها را کسب کرده است؛ تیم شهر تاشکند فصل گذشته با درخشش مهاجم 13 گله خود، فرهود تاجیف، با 20 برد، 4 تساوی و 2 باخت و کسب 64 امتیاز در لیگ خود دوم شده بود.

الهلال عربستان: نایب قهرمان جام پادشاهی عربستان و قهرمان جام حذفی این کشور، در لیگ 14-2013 عربستان، نایب قهرمان شده بود و با 20 برد، سه باخت و سه تساوی و با دو امتیاز اختلاف نسبت به النصر، جواز صعود به مسابقات آسیایی را بدست آورده بود؛ ضمن اینکه درخشش ستارگانی همچون ناصر الشمرانی (بازیکن سال آسیا) و تیاگو نوس در فصل گذشته، آنها را تا فینال جام باشگاه های آسیا رسانده بود.

السد قطر: قهرمان فصل گذشته جام امیر قطر، فصل گذشته با سرمربیگری حسین عموتا و درخشش ستارگانی همچون نظیر بلهاج و رودریگو تاباتا، توانست پس از لخویا و الجیش، با 48 امتیاز از 13 برد و 8 تساویش در لیگ، در جای سوم لیگ ستارگان جای گیرد و جواز حضور در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد و هفته گذشته هم در پلی آف با شکست الوحده امارات، همگروه تیم ایرانی فولاد شد.

شرایط تیمی


فولاد ایران: فولادی ها با قهرمانی در لیگ 14-2013 خلیج فارس جواز حضور در رقابت های امسال را کسب کردند؛ قهرمان فصل گذشته لیگ کشورمان که در فصل جاری با از دست دادن مهره های ارزشمندی نظیر افشین و رحمانی به دلیل مشکلات سربازی و در میانه های فصل سروش رفیعی، شهاب کرمی و احمد عبدالله زاده را هم از تیم خود جدا شده دیدند تا بیش از پیش دراگان اسکوچیچ شرایط تیمش را بغرنج ببیند؛ با این حال با مدیریت خوب و کنترل اوضاع و شرایط تیم و با انجام سه خرید خوب در نیم فصل، فولاد شرایط تیمی فصل پیش خود را حفظ کرده و تا هفته بیست و یکم لیگ قهرمانان و در آستانه شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.

لوکوموتیو ازبکستان: تیم وادیم آبراموف، در روزهای افول قدرت های سابق ازبکستان نظیر آن بنیادکار قدرتمند سابق و نفتچی اکنون یکی از تیم های خوب این کشور سردسیر به حساب می آید ولی چند سالی است که لیگ ازبکستان آن قدرت و شکوه گذشته خود را از دست داده و خیلی نمی توان روی این تیم بعنوان یکی از قدرت های آسیایی حساب باز کرد.


الهلال عربستان: خرید قرضی جیورجیس ساماراس، ستاره تیم ملی یونان، از تیم وست برمویچ آلبیون انگلیس، در میانه های فصل توسط این تیم عربی نشان از عملکرد نه چندان مناسب این تیم طی هفته های اخیر لیگ عربستان دارد؛ پانایت، سرمربی رومانیایی این تیم روزهای خوشی را سپری نمی کند و هر لحظه امکان برکناری او وجود دارد چرا که در پایان هفته پانزدهم با اختلافی 13 امتیازی نسبت به النصر صدرنشین در جایگاه پنجم قرار دارد.

السد قطر: اما شرایط این فصل السد نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر شده است و با درخشش ستارگان این فصلش، رودریگو تاباتا و حسن الهیدوس، با 40 امتیاز و 2 امتیاز کمتر نسبت به الجیش و البته با یک بازی کمتر، در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد و می تواند با برد در بازی عقب افتاده اش، بار دیگر صدرنشینی لیگ  را از آن خود کند.

منبع خبر : وبسایت طرفداری

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (9 نظر تا کنون)

هوادار قدیمی فولاد
جمعه 08 اسفند 1393 11:32 PM
اولین سه امتیاز اگه تو همین بازیهای اول بدست بیاد کار رو خیلی راحت تر میکنه. ایشا... برد ازبکها

سد ولید مشعشعی
سه شنبه 05 اسفند 1393 1:39 PM
کارمون خیلی سخته. ولی اگه تلاش و زحمت بکشیم مطمئن باشید انشالله فولاد صعود میکنه.

ناصر رحیمی فر
دوشنبه 04 اسفند 1393 11:28 PM
فولاداز گروه خود به عنوان صدرنشین صعود میکند

salam
دوشنبه 04 اسفند 1393 6:17 PM
فولاد ازگروه خود صعود میکند.

توفیق
دوشنبه 04 اسفند 1393 5:19 PM
ما چشم به راه برد های آسیایی فولادیم ... زنده باد فولاد و فولادی

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---