1403/02/05
23:51
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 05 اسفند 1393 13:57

دعوت مدیر عامل باشگاه فولاد از خوزستانی ها:

فولادی ها توانایی دفاع از فوتبال ایران را دارند

بازیکنان تیم فولاد خوزستان با عملکردی که از خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان به نمایش گذاشته اند، قطعا می توانند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز خوش درخشیده و از فوتبال ایران دفاع کنند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی در آستانه دیدار تیم های فولاد ایران و السد قطر در چارچوب رقابت های گروه C لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان فوق اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان در این دوره از این رقابت ها سعی دارد ضمن رفع برخی کاستی ها که در دور گذشته میزبانی شاهد آن بودیم از نظر نتیجه گیری و توانایی های تیمی نیز به یک سطح بالاتر دست یافته تا بازهم از مرحله گروهی فراتر رفته و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند.


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بازیکنان تیم بسیار خوب است و علیرغم برخی مسائل آنها توانستند مانع از افت قدرت فولاد در لیگ برتر شوند و امیدوارم که با روحیه بالا و صمیمیتی که در بین اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم وجود دارد، در مسابقات آسیایی نیز شاهد درخشش بازیکنان فولاد خوزستان باشیم.

دهکردی همچنین به افزایش تجربه و توانایی های بازیکنان فولاد اشاره کرد و افزود: تمامی بازیکنان فولاد نسبت به اهمیت بازی های پیشرو چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ برتر آگاه هستند و با تجربه گران بهایی که از 21 هفته گذشته مسابقات کسب کرده اند به هماهنگی بسیار خوبی رسیده اند و این در حالی است که بسیاری از بازیکنان ما در لیگ قهرمانان نیز باتجربه شده و می توانند بخوبی به ارائه فوتبال در این سطح از مسابقات بپردازند.
 
مدیرعامل باشگاه ورزشی فولاد خوزستان در ادامه نقش کادر فنی در کسب این موفقیت ها را پررنگ دانست و افزود: یکی از مسائل زیبایی که در تیم بزرگسالان فولاد مشاهده کرده ام ارتباط بسیار خوب و منطقی بازیکنان و کادر فنی است، این موضوع نشان دهنده فعالیت های بسیار خوب اعضای کادر فنی بخصوص کادر مربیگری تیم است و می تواند یک امتیاز دیگر برای تیم فولاد باشد.

دهکردی همچنین ضمن دعوت از خوزستانی ها برای حضور در استادیوم غدیر اهواز اظهار داشت: فولاد در فصل گذشته بهترین هواداران را در میان تیم های منطقه داشت و عنوان پرتماشاگرترین تیم مرحله گروهی غرب آسیا را از آن خود کرد، در این دوره مسابقات نیز از هواداران فوتبال خوزستان تقاضا داریم برای دفاع از نماینده کشورمان حمایت هایشان را ادامه داده تا با نمایش فرهنگ ارزشمند ایرانی یکبار دیگر شاهد میزبانی خوب و انشالله پیروزی های شیرین فولادمردان باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
جمعه 08 اسفند 1393 2:20 AM
دورود به فولاد و فولادیا. امسال با این پتانسیل خیلی خوب کار شده، خدا قوت

اسحاق
چهارشنبه 06 اسفند 1393 8:16 AM
به امیدپیروزی پرگل فولادمقابل السد

سجاد ملايي، شوش دانيال
چهارشنبه 06 اسفند 1393 7:47 AM
ايشالا با بردي پر گل شروع كنيم

salam
سه شنبه 05 اسفند 1393 10:40 PM
به امید پیروزی پرگل فولاد خوزستان دراولین بازی آسیایی.

ناصر رحیمی فر
سه شنبه 05 اسفند 1393 10:31 PM
انشاالله روز بازی با السد ورزشگاه کاملا قرمزپوش باشه

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---