1403/01/09
22:16
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 15 اسفند 1393 16:50

با کمبود بازیکن روبرو هستیم

عسگریان: تساوی در تاشکند نتیجه بدی نبود

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: کسب نتیجه تساوی در تاشکند برای فولاد خوزستان نتیجه بدی نبود اما باید تلاش کنیم تا در دیدارهای بعد به پیروزی برسیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل عسگریان، در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: شرایط ما خوب است. بلافاصله بعد از بازگشت از ازبکستان بدون تعطیلی تمرینات دنبال شد و تیم برای ادامه مسابقات آماده شده است.

وی در مورد تساوی یک بر یک مقابل لوکوموتیو تاشکند در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: با توجه به اینکه در خارج از خانه بازی می‌کردیم کسب نتیجه تساوی خوب بود. باز‌ی‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود. باید تلاش کنیم تا در ادامه مسابقات هم عملکرد خوبی ارائه کنیم و بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان، در رابطه با اینکه نیمکت این تیم در دیدار مقابل لوکوموتیو تقریبا خالی بود و بازیکن سرشناسی روی آن حضور نداشت، گفت: این مسئله را قبول داریم. باید روی این مسئله بیشتر فکر کنیم. شرایط ما امسال به این شکل شده و به خاطر مسائل مختلف بسیاری از بازیکنان را از دست دادیم. با این وضعیت به خاطر اینکه در دو جام حاضر هستیم شاید به خاطر فشردگی مسابقات با مشکلاتی روبرو شویم.

عسگریان در ارتباط با اینکه چرا نعیم سعداوری (مربی فولادخوزستان) در این سفر همراه تیمش نبود، خاطرنشان کرد: مثل اینکه برای سعداوی یک مشکل شخصی به وجود آمده بود که او به همین خاطر نتوانست با تیم به ازبکستان برود.

وی در مورد احتمال تعویق هفته بیست و سوم لیگ برتر و اینکه چنین موضوعی مطرح شده است، گفت: اگر این اتفاق بیفتد برای ما خیلی خوب است. این تعطیلی به نفع ما و سایر نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. به هرحال بازی‌ها خیلی فشرده برگزار می‌شود و این مسئله می‌تواند در ادامه بازی‌ها به ما کمک کند. باشگاه فولاد خوزستان هیچ مشکلی با تعویق هفته بیست و سوم ندارد.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در پایان در مورد بازی این تیم در هفته بیست و دوم مقابل پیکان اظهار داشت: برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان می‌رویم با توجه به اینکه در 2 مسابقه اخیر خود شکست خوردیم به پیروزی در این دیدار نیاز داریم و امیدوارم بتوانیم پیکان را شکست دهیم. به هر حال حریفمان در بازی آینده، تیم بسیار خوبی است اما ما تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی می‌کنیم.

منبع خبر : فارس

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (10 نظر تا کنون)

سيد
چهارشنبه 20 اسفند 1393 5:54 PM
برد الهلال كلا تيم رو عوض ميكنه و دوباره بهشون اعتماد به نفس ميده برا ادامه بازيها

حامی
دوشنبه 18 اسفند 1393 9:05 PM
به اسکوچیچم باید حق داد نیمکتش اصلا در حد تیمهای آسیایی نیست

توفیق
شنبه 16 اسفند 1393 2:05 PM
سردار کمالی و سردار بازان چشمه مسئولان ورزشی سازمان وظیفه عمومی یه نیم نگاهی هم به فولاد داشته باشین

مهدی ج
شنبه 16 اسفند 1393 2:05 PM
ضمن تشکر از کادر فنی و بازیکنان پر تلاش فولاد با توجه به بضاعت موجود باید به عرض رساند فولاد همینجوری به خاطر تصمیمات فدراسیون، سازمان نظام وظیفه، باشگاههای مافیایی و ... ضربه خورده لذا در این شرایط همدلی کادر فنی، بازیکنان و هوادران تنها عامل موفقیت این باشگاه دوست داشتنی خواهد بود. به همین دلیل انشاءالله با برگشت جناب آقای سعداوی به کادر فنی تمامی حواشی و شایعات در خصوص اختلاف نظر با کادر فنی پایان یابد.

پشم فروش
شنبه 16 اسفند 1393 12:30 PM
جناب آقای عسکریان به نظر شما تا کی باید فکر کرد و مگر چقدر ما فرصت داریم که فکر کنیم؟ تا پایان لیگ 8 هفته و لیگ آسیا هم چهار بازی فرصت داریم و شما هنوز در حال فکر کردن هستید؟؟

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---