1403/02/15
8:29
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

یک شنبه 17 اسفند 1393 11:18

فولاد به مردان خود نیاز دارد؛

ماجرای سعداوی و اسکوچیچ و یک نکته مهم

نعیم سعداوی؛ بازیکن پیشکسوت و مربی این روزهای فوتبال ایران که موفقیت های بسیاری در کارنامه ورزشی خود داشته و همواره با تکیه با اخلاق عمل نموده است، در روزهای اخیر بنا به دلایلی در جمع فولادمردان خوزستانی حضور ندارد.


به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در روزهای اخیر یکی از نشریات ورزشی با انتشار گزارشی با تیتر «حمله سعداوی به اسکوچیچ در رختکن!» عجیب ترین اصطلاحات و رفتارها را به برخی از اعضای کادر فنی تیم بدون حاشیه فولاد خوزستان نسبت داده و ماجرا را به گونه ای برای جذابیت در نزد مخاطبان پیچانده بود که با توجه به گل کردن نبوغ راوی داستان و همچنین گرآورنده متن می توان در آینده حتی نام این افراد را لیست فیلمنامه نویسان جنایی-پلیسی هم مشاهده کرد!


در همین حال مربی باتجربه فولاد ضمن تکذیب و رد هرگونه درگیری با دراگان اسکوچیچ افزود: مطالبی که در ارتباط با عدم حضور بنده در تمرینات در یکی از روزنامه ها به چاپ رسیده است از مصادیق انتشار مطالب کذب است که در مراجع قانونی قابل پیگیری است. در شان و شخصیت من نیست که بخواهم با مربی‌ درگیر شوم و اجازه دهم به شخصیت ورزشی من توهین شود.


نعیم سعداوی البته به وجود پاره‌ای مسائل و اختلاف دیدگاهی با سرمربی تیم اذعان داشته اما می گوید که قصد ندارم با مطرح کردن مشکلات حاشیه‌ای بخواهم مشکلی برای باشگاه بزرگ و مردمی فولاد خوزستان ایجاد کنم، با همه وجود به آنها و باشگاه فولادخوزستان عشق می‌ورزم و همیشه خواهان سرافرازی باشگاه فولاد خوزستان و داشتن تیمی مقتدر بوده و هستم.

این مربی کارآمد و با دانش خوزستان که تجریه همکاری با مربیان بزرگی را در کارنامه خود دارد با تاکید بر لزوم آرامش تیم که خود از همه طرف آماج حملات واقع شده است، یک بار دیگر فروتنی خود را نشان داد و به گونه ای این موضع را درون خانوادگی و نه یک چالش بزرگ برشمرد چرا که همچنان خود را یک فولادی دانسته و می داند.


 اما در کنار این موضوع یک نکته را نیز نباید فراموش کرد و آن اینکه با مدیریتی که در این باشگاه سراغ داریم قطعا این موضوع نیز دیر یا زود ختم به خیر خواهد شد و این در حالی است که کشتی فولاد در دریای پرتلاطم مسابقات جاری به همه ناخداهای خود نیاز مبرم و اساسی دارد.

باشگاه فولاد خوزستان در رده بزرگسالان یک فصل عجیب را پشت سر می گذارد، بدون داشتن بسیاری از مهره های خود که یک به یک راهی پادگان و انجام خدمت مقدس سربازی شده اند تا اینجای کار با هر نوع مشکلی کنار آمده و دل هزاران خوزستانی فوتبال دوست را شاد کرده است؛ از یک طرف اختلاف اندکی با صدر جدول لیگ برتر داشته و از سوی دیگر با همین بضاعت اندک توانسته مقابل دو تیم السد قطر و لوکوموتیو ازبکستان بدون شکست به کارش ادامه دهد و رکورد پرتماشاگرترین تیم و 10 دیدار بدون شکست را از آن خود کند.


قطعا نوع عملکرد تیم فولاد که این روزها در کوران مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد ماندگار تر از هر موضوعی خواهد بود و نعیم سعداوی که زحمات زیادی برای موفقیت های فولاد کشیده و بخش زیادی از موفقیت های اخیر فولاد مرهون زحمات اوست بیش از هر فردی دلش با این تیم بوده و هرچه زودتر به خانواده خود باز خواهد گشت چراکه فولاد این روزها به حضور ایشان و آرامش نیاز دارد.


در پایان امید می رود که به خاطر فولاد و هواداران بیشمار این تیم که اکنون در بعد بین المللی نیز به خوبی شناخته شده است، این مسئله پایان یافته و نعیم خان دوست داشتنی در کنار دیگر اعضای کادر در خدمت باشگاه باشند تا انشالله یکبار دیگر خوزستانی ها که باشگاه فولاد و نتایج درخشان تیم های آن به یک نوعی با غررو آنها عجین شده است، ضمن جشن صعود دومین تیمشان «فولادنوین» به لیگ برتر دومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر را هم تجربه کنند.

 

محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (34 نظر تا کنون)

محمد مرمضی
یک شنبه 02 فروردین 1394 4:42 PM
این اختلافات گریبان گیر فولاد خواهد شد

فولادي
چهارشنبه 20 اسفند 1393 5:47 PM
از اين كه نعيم مصاحبه هاي تند نكرد به عنوان يه هوادار ازش ممنونيم. ايشا... يه روز سرمربي فولاد ميشه

فولادیم
دوشنبه 18 اسفند 1393 9:00 PM
نعیم دلسوزه فولاده ،ولی تصمیم ب اسکوچیچ ه ، امیدوارم عاقبت تیم رو به بهتر بشه

صادق
دوشنبه 18 اسفند 1393 2:50 PM
بااین اوضاع فولاد افت میکند...

حسین ناخدا
دوشنبه 18 اسفند 1393 12:15 PM
بعنوان یک هوادار فولاد که خود از بازیکنان فوتبال این دیار بوده ام و سالها در گرما و سرما این تیم را تنها نگذاشته ام امیدوارم مدیریت باشگاه و پیشکسوتان هر چه زودتر حاشیه ها را از سر راه بردارند .. اسکوچیچ به تنهایی نمیتواند این کشتی را به سر مقصد برساند ... من با وجود بیماری در ورزشگاه هستم و بازیهای بیرون از خانه را از تلویزیون پیگیرم ..واقعا خسته شدم از این نتایج ..خواهش میکنم فکری به حال تیم کنید ..تراکتوری که پایین بود حالا با ارائه بازیهای خوب بهترین نتایج را میگیرد پس چه شد آن بازیهای خوب

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1472 - مجموع امتیازات : 2689
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1447 - مجموع امتیازات : 2765
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1429 - مجموع امتیازات : 2640
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---