1403/02/01
9:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 22 اسفند 1393 17:45

هیچ‌کجای دنیا در کوران بازی‌ها بازیکنان را به تیم ملی نمی‌برند

عسگریان: برای نگرانی خیلی زود است

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: هنوز فرصت زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و برای اینکه نگران شویم خیلی زود است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولاد خوزستان پس از پیروزی که مقابل استقلال خوزستان به دست آورد نتوانست عملکرد خوبی ارائه کند و در هفته‌های اخیر به پیروزی نرسیده است. مهمترین مشکلی که فولاد از آن رنج می‌برد کمبود بازیکن است چرا که بسیاری از مهره‌های این تیم در جریان فصل به دلایل مختلف از تیم کنار رفتند و نمی‌توانند برای فولاد خوزستان بازی کنند.

اسماعیل عسگریان در گفت‌وگو با (فارس)، در رابطه با وضعیت فولاد خوزستان و شرایط این تیم در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیر را انجام داد.

* فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نمی‌گیرد دلیل این مسئله چیست؟
نوساناتی در کار ما به وجود آمده و به همین خاطر با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. در حال حاضر نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم و منتظریم تیم از این وضعیت خارج شود.

* به هر حال باشگاه باید برای حل این مسئله برنامه‌ای داشته باشد.

ما به اعضای تیم‌مان اطمینان داریم. سرمربی فولاد خوزستان بسیار باتدبیر است و می‌تواند راه حلی برای خروج از این شرایط پیدا کند تا وضعیت فولاد بهتر شود.

* ادامه این روند شاید باعث شود سهمیه آسیا را از دست بدهید؟

هنوز فرصت زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و برای اینکه نگران شویم خیلی زود است. کادر فنی و بازیکنان در ادامه مسابقات باز هم نتایج خوب قبلی را تکرار خواهند کرد و از این مقطع خارج خواهیم شد.

* چرا فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تا این اندازه بد بازی کرد؟

ما دیروز بازی بسیار بدی به نمایش گذاشتیم متاسفانه کمبود بازیکن، یکی از مشکلات ماست و از طرف دیگر در این شرایط مجبوریم به تیم ملی امید هم بازیکن بدهیم. ما نیاز به حمایت سازمان لیگ داریم. در این شرایط که در دو جام بازی می‌کنیم بازیکنان کاملا خسته شده و کار سختی داریم و به همین دلیل باید حمایت بیشتری از ما صورت گیرد.

* به نظر می‌رسید بازیکنان تیم‌تان بسیار عصبانی هستند چرا که دیروز 5 کارت زرد دریافت شد و کوروش بختیارزاده مربی فولاد خوزستان هم از روی نیمکت اخراج شد.

همانطور که گفتم دیروز بازی خوبی انجام ندادیم وقتی تیم در بالای جدول قرار دارد  و در حال شکست خوردن است بازیکنان عصبانی می‌شوند. این مسائل درون زمین است و مشکل خاصی نیست.

* دیروز غیبت یوسف وکیا و بهمن جهان‌تیغ هم به خاطر حضور در تیم ملی امید به شما آسیب رساند.

به هر حال این مسئله بی‌تاثیر نبود وکیا بازیکن فیکس فوتبال خوزستان است. بدون شک برنامه‌ریزی اخیر به ما لطمه زد در هیج کجای دنیا در کوران مسابقات در شرایطی که ما بسیاری از بازیکنان خود را از دست دادیم دو بازیکن دیگر را هم به خاطر تیم ملی امیداز تیمی نمی‌گیرم. سازمان لیگ که شرایط ما را می‌داند باید کمک حال تیم باشد نه اینکه این تصمیمات را بگیرند.

* اسماعیل شریفات و نونگ بعد از تعویض بسیار ناراحت به نظر می‌رسیدند. شریفات با اسکوچیچ دست نداد و نونگ هم به رختکن رفت آیا مسئله‌ای به وجود آمده است.

خیر. اینکه بیان می‌کنم عین واقعیت است. اگر ناراحتی بوده به خاطر شکست تیم است و اگر مشکل دیگری بود حتما آن را بیان می‌کردم.

 

* پس هیچ اختلافی بین بازیکنان و کادرفنی وجود ندارد؟

بحث اختلاف به هیچ وجه مطرح نیست. بازیکنی که نتوانسته خوب بازی کند و تیم در حال شکست خوردن است بسیار ناراحت می‌شود. این اتفاق به خاطر عملکرد بد تیم بود و صرفا هیچ کس انتظار نداشت که تیم تا این اندازه بد بازی کند.

* وضعیت نعیم سعداوی به کجا انجامید؟ آیا او قرار نیست به کادر فنی بازگردد؟

در مورد سعداوی شرایط همچنان شرایط مثل قبل است او بیانیه‌ای داد که فکر می‌کنم کاملا به تمامی مسائل در آن اشاره شد و موضوع خاص دیگری مطرح نیست.

* ایمان موسوی در مصاحبه‌ای از کادر فنی خواهش کرد تا با موافقت با بازگشتش به تیم بازگردد تا بتواند در این مقطع به فولاد خوزستان کمک کند. آیا احتمال بخششی وجود دارد؟

این مسئله در حوزه کاری دراگان اسکوچیج است وما دخالتیدر آن نمی‌کنیم و نمی‌توانیم چیزی بگوییم. به هر حال در این مورد کادر فنی تصمیم گرفته و اگر بحث جدیدی هم باشد او به باشگاه اعلام می‌کند. فعلا درخواستی از سوی اسکوچیچ نشده است.

* روز سه شنبه با الهلال عربستان بازی داریم آیا این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی بسیار حساسی در پیش داریم الهلال تیم بسیار خوبی است و هواداران هم با توجه به عملکرد سال قبل فولاد خوزستان انتظارشان از تیم بالا رفته است. امیدواریم بتوانیم در این مسابقه نتیجه خوبی بگیریم و در ادامه مسابقات به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (15 نظر تا کنون)

محمد مرمضی
یک شنبه 02 فروردین 1394 4:33 PM
متاسفانه بازیکنان جدید نتوانسته اند جای خالی بازیکنان محروم را بگیرند

فولاد💓
شنبه 23 اسفند 1393 10:53 PM
آقای عسکریان اینجا خوزستانه اگه قراره شعار ما زنگ تفریح نیستیم تنها یک تیتر خبری نباشه لطفا فولاد رو با استقلال و پرسپولیس اشتباه نگیرید فولاد حرفه ایی فکر میکنه و حرفه ایی بودن یعنی برد و قهرمانی و هدف رسیدن به جام باشگاههای جهان باشه .باشگاه باید به اونجا برسه متاسفانه نا امید کننده هستین .

ناصر رحیمی فر
شنبه 23 اسفند 1393 2:06 PM
چرا بازیکنان جدیدی که جذب تیم شدنداینقدر افت کردند

اسحاق
شنبه 23 اسفند 1393 10:28 AM
اقای عسگریان شماکه وقت داری به مدرسه سربزنیدوپیراهن وکلاه بدهیدخواهشا وضیعت تیم مهمتراز هرچیزی دراین زمان می باشددرست کنیدهواداران تاکی بایدناراحت باشند تاتیم درست شود

حسین
شنبه 23 اسفند 1393 9:15 AM
با سلام آقای عسکریان مگه تو نیم فصل بازیکن جذب نشده چرا جذب بازیکن باعث افت تیم شده. با همن بازکنان کم تجربه بهتر نتیجه میگرفتیم.

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---