1403/01/10
10:33
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 24 اسفند 1393 18:42

عسکریان:

نبود بازیکنان امید به فولاد لطمه می زند

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: حضور دو بازیکن فولاد در اردوی تیم ملی امید به تیم ما در رقابت های آسیایی لطمه می زند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل عسکریان در گفتگو با (مهر) اظهار کرد: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا حساسیت ویژه ای به بازی های آسیایی دارند و در این مدت نشان داده اند که از تخلفات هواداران چشم پوشی نمی کنند به همین دلیل هواداران ایرانی که به حق نسبت به هواداران سایر تیم های باشگاهی آسیا حضور موثرتری در ورزشگاه ها داشته اند باید مراقب رفتارهای نسجیده برخی تماشاگر نماها باشند.

وی افزود: هواداران فولاد در بازی روز سه شنبه با الهلال اجازه ندهند برخی افراد به دلیل همزمانی این رویداد مهم بین المللی با چهارشنبه سوری با رفتارهای نسنجیده خود، حیثیت تیم های ایرانی را ببرند.

عسکریان عنوان کرد: در این خصوص مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز تذاکرات لازم را به باشگاه های ایران میزبان در این هفته داده اند به همین دلیل انتظار داریم هواداران فولاد فرهنگ بالای خود را در این بازی نیز همانند همیشه نشان دهند.

وی عنوان کرد: کاروان تیم الهلال عربستان نیز فردا وارد اهواز می شود و مثل همیشه سعی می کنیم میزبان خوبی برای تیم های میهمانان باشیم تا آنها با خاطره خوش مهمان نوازی ایرانی ها، کشورمان را ترک کنند.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آمادگی فولاد برای مقابله با الهلال نیز گفت: خوشبختانه بازیکنان فولاد نیز برای این بازی از آمادگی کامل برخوردار هستند و انتظار می رود فولاد برای بازی با الهلال یک بازی خوب و تماشاگر پسند ارائه کند ضمن اینکه با توجه به دو تساوی که در این رقابت ها کسب کرده ایم به شدت به کسب پیروزی در این بازی نیاز داریم.

عسکریان تصریح کرد: تیم الهلال نیز حریف بسیار مقتدری است و هواداران هم با توجه به عملکرد سال قبل فولاد خوزستان انتظارشان از تیم بالا رفته است. امیدواریم بتوانیم در این مسابقه نتیجه خوبی بگیریم و در ادامه مسابقات به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دو بازیکن فولاد به تیم امید ملحق شده اند و از همراهی این تیم محروم هستند، عنوان کرد: به نظر من چندان جالب نیست که در اوج فشردگی رقابت ها از تمیی که به عنوان نماینده ایران در رقابت های آسیایی حاضر است و در مدت اخیر بسیاری از بازیکنان خود را به دلایل مختلف از دست داده، بازیکن بگیرند. حضور وکیا و جهان تیغ دو بازیکن خوب فولاد در اردوی تیم ملی به ما فشار فراوانی وارد کرده و در این خصوص ما انتظار داشتیم که مسئولان فدراسیون وضع ما را درک کنند ولی اینگونه نشد.
از سری رقابت های هفته سوم جام باشگاه های آسیا، تیم های فولاد خوزستان و الهلال عربستان روز سه شنبه هفته جاری ساعت ۱۶ در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

پارسای فولادی
چهارشنبه 05 فروردین 1394 2:41 AM
واقعا قاضی داره خوب کار میکنه

بهزاد فولادی
دوشنبه 03 فروردین 1394 10:01 PM
لطفااطلاع بدیدبازیکنان سرباز که بخشیده شدن شامل همه بازیهاست یانه؟***پاسخگویی: در نامه سازمان وظیفه فقط به بازی با الهلال اشاره شده بود اما پیگیری ها ادامه دارد...

پارسای فولادی
دوشنبه 03 فروردین 1394 7:25 PM
فولاد با الهلال عالی بود، با استقلال هم اینجوری باشه میزنیمش

محمد مرمضی
یک شنبه 02 فروردین 1394 3:43 PM
امیدوارم فولاد با این باریکنانی که در اختیار دارد بتواند آبروی ایران را حفظ کند

فولادیم
شنبه 01 فروردین 1394 3:21 AM
بختیار و سروش که باشن فولاد زلزله ست

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---