1403/01/10
19:56
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 16 خرداد 1394 15:43

اژدری زاده: نظر ما جهت واگذاری امتیاز، روی شهر اهواز است

شهرداری و استقلال ؛ خریداران فولاد نوین

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان بااشاره به این‌که استقلال اهواز و شهرداری اهواز تنها گزینه​های جدی خریداری امتیاز تیم فوتبال این باشگاه هستند، گفت: تنها با این دو گزینه به صورت جدی وارد مذاکره شده‌ایم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری​زاده در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهار کرد: همچنان در حال انجام کارهای مربوط به واگذاری امتیاز تیم‌مان هستیم. یکی دو مشتری هم جهت خرید امتیاز داریم که در حال مذاکره با آن‌ها هستیم و امیدواریم طی روزهای آینده به نتیجه برسیم.

وی گفت: در حال حاضر شهرداری اهواز و استقلال اهواز به عنوان تنها گزینه​های جدی خرید امتیاز فولاد نوین مطرح هستند و فقط با این دو گزینه به صورت جدی صحبت شده است و جلساتی را هم با آن‌ها برگزار کرده​ایم. البته باشگاه ملی‌حفاری هم صحبت​هایی با ما انجام داده ولی در قالب جلسه نبوده و هیچ‌گونه جلسه رسمی میان ما و آن‌ها برگزار نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان در خصوص عدم تمایل برخی از اعضای شورای شهر اهواز نسبت به خرید امتیاز تیم فولاد نوین توسط شهرداری اهواز و تیم‌داری در لیگ برتر، عنوان کرد: من این صحبت​ها را از شما می‌شنوم و هیچ اطلاعی ندارم. تنها مطلبی که می​توانم بگویم این است که آن‌ها خودشان باب مذاکره با ما را باز کردند و من از اتفاقات درون شهرداری بی​اطلاعم.

وی ادامه داد: نظر ما جهت واگذاری امتیاز، روی شهر اهواز است، گرچه شهرهای دیگر استان هم مد نظر داریم ولی اولویت ما اهواز است.

اژدری​زاده در خصوص صحبت​های مهدی تاج مبنی بر این‌که "امتیاز تیم فولاد نوین تنها می‌تواند در درون استان جابه‌جا شود" گفت: او رییس سازمان لیگ است و مطمئناً نقطه نظراتش براساس ضوابط است. ما نیز کاملا براساس ضوابط عمل خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر به مزایده گذاشتن امتیاز تیم فولاد نوین، گفت: اصلا چنین خبری صحت ندارد و حتی صحبت آن نیز مطرح نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین در پاسخ به سوالی در خصوص این‌که گویا قرار است این باشگاه امتیاز یک تیم لیگ یکی را خریداری کند و مجددا در لیگ یک فعالیت کند و این‌که آیا این کار بازی با بازیکنان این باشگاه نیست؟ بیان کرد: شما به من بگویید اشکال این کار چیست؟ در هر صورت بازیکن می​آید و تمام تلاش خود را در تیم می​کند،‎ هم افتخار کسب می​کند و هم از لحاظ مالی ذی‌نفع می​شود.



وی ادامه داد: درست است، بازیکن دوست دارد در لیگ برتر بازی کند و هیچ اشکالی هم ندارد. ما نیز این امتیاز را برای آن‌ها قائل هستیم و همین جا هم می​گویم همین الان هم اگر تیم بزرگسالان فولاد هر بازیکنی از مجموعه فولاد نوین را بخواهد، ما با آن‌ها کمال همکاری را می​کنیم، اگر هم هر تیم دیگری از لیگ برتر در هر زمانی بازیکنی از ما بخواهد، بازهم با کمال میل درخواست کتبی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد، بنابراین بازیکنان هیچ​گاه نگران این موضوع نباشند.

اژدری​زاده با اشاره به فوتبال اروپا، افزود: در حال حاضر که اروپا مهد فوتبال دنیاست و حرفه‌ای‌ترین مدل فوتبال را نیز در اختیار دارد، همین روند را دنبال می​کند و تیم​هایی تحت عنوان تیم دوم تیم اصلی، در لیگ​های پایین​تر کشورهای این قاره فعالیت می​کنند. با وجود تیم ما، این امر امسال در ایران هم در حال نهادینه شدن می​باشد. بنابراین می‌شود تیم دوم هر باشگاهی همواره در لیگ پایین​تر حضور داشته باشد و پشتوانه تیم اصلی باشد. به عقیده من فلسفه وجودی تیم دوم داشتن، پرورش دادن بازیکن و تغذیه تیم اصلی است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

هوادار قدیمی فولاد
چهارشنبه 20 خرداد 1394 1:02 PM
نفت آبادان یا استقلال اهواز. هر دوتاشون محبوبن و پر هوادار

سید بابک صالحی
چهارشنبه 20 خرداد 1394 2:25 AM
خیلی دوست دارم امتیاز فولاد نوین رو به تیم محبوب و دوست داشتنی استقلال اهواز بدن.

محمد فولادی
دوشنبه 18 خرداد 1394 12:57 PM
بله دیگه این شعار های مسخره فولاد رو نابود کرد.یه عده که از فوتبال هیچی حالیشون نمیشد اومدن که فقط بهترین تیم خوزستان رو زیر سوال ببرند و نابود کنند.بر اون نابودگران ننگ جهان باد.امیدوارم هرچه زودتر این ورزشگاه اختصاصی آماده بشه که از آمدن یه مشت حاشیه ساز در امان باشه

بابك از اهواز
دوشنبه 18 خرداد 1394 12:12 PM
آقای رضایی گل(مدیر محترم سایت ) از پاسخگو و انتقاد پذیر بودن شما در طول فصل خیلی متشکرم. برای شما و همه همکاران مردمی باشگاه فولاد آرزوی موفقیت میکنم.

بارسا بارسا
دوشنبه 18 خرداد 1394 12:17 AM
مهم از همه فولاد است و امتیاز در شهر اهواز بماند

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---