1403/01/10
16:53
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 29 خرداد 1394 19:6

اژدری زاده: زمان را برای استفاده از امتیاز فولادنوین در لیگ برتر از دست ندهیم

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به وضعیت مبهم امتیاز فولادنوین خوزستان اظهار داشت: حضور قدرتمند هر تیم منوط به انجام امور آماده سازی آن تیم پیش از آغاز مسابقات است و با توجه به این موضوع می بایست هر چه زودتر تصمیم گیری نهایی در خصوص وضعیت امتیاز فولادنوین خوزستان در سطح مسئولان استانی انجام بپذیرد و کارها به لحظه آخر واگذار نشود.


به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده اظهار داشت: نزدیک به دو ماه است که تیم فولادنوین با تکیه بر توانایی کادر فنی و بازیکنان غالبا بومی توانسته است یک سهمیه ارزشمند را به نام خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور کسب نماید اما به دلیل یکی نبودن آراء مسئولان استانی زمان برای حفظ امتیاز این تیم در سطح استان به سرعت در حال طی شدن است.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: بر اساس قوانین و الزامات لیگ برتر از همان ابتدا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال کشور اعلام کردند که امکان حضور فولادنوین به عنوان تیم دوم فولاد خوزستان در لیگ برتر وجود ندارد و با توجه به این موارد تصمیم به فروش امتیاز فولادنوین و انتقال آن به یکی از تیم های استان خوزستان گرفته شد اما با این وجود کماکان شاهد هستیم که این موضوع قطعیت نیافته و چه بسا ادامه این روند باعث گردد تا خود مسئولان سازمان لیگ در این رابطه وارد عمل شده و با توجه به حل نشدن آن در سطح استانی، تصمیم گیری کنند.

اژدری زاده در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با تسریع تصمیم گیری ها از سوی مسئولان ارشد، استان فوتبال خوزستان بتواند ضمن بهرمندی از این امتیاز ارزشمند، یک تیم قدرتمند و قابل قبول را روانه پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور نماید.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

ابوالفضل
شنبه 30 خرداد 1394 12:48 PM
همون اول باید امتیاز رو به خارج از استان می فروختیم . تیمای استان ظرفیت تیمداری در لیگ برتر ندارند .با این سماجت و وقت کشی هم امتیاز رو از دست دادیم و هم زمانی برای فروش تیم در خارج از استان نداریمو پول فروش این تیم رو ضایع کردیم

اسحاق
شنبه 30 خرداد 1394 12:39 PM
یعنی توخوزستان هیچ شرکتی نیست تیم فولادنوین دراختیار بگیریدتاسهمیه خوزستان ازبین نرود واقعا خیلی عقبیم خوزستانیها...

سجاد ملایی-شوش دانیال
شنبه 30 خرداد 1394 8:57 AM
آخر تکلیف این تیم خوب خوزستانیمون چی شد

توفیق
جمعه 29 خرداد 1394 10:09 PM
خیلی زشته که ما نتونیم واسه نگهداشتن سهمیه تو خوزستان کاری بکنبم و فدراسیون و سازمان لیگ برای ما تصمیم گیری کنه و چه بسا امتیاز رو بده به تیمی غیر از تیم های خوزستانی

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---