1403/02/06
14:56
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

جمعه 23 مرداد 1394 22:35

اسکوچیچ: بد بازی کردیم، ناامید شدم

از هواداران واقعی فولاد عذرخواهی می‌کنم

 سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه بزرگ‌ترین تیم دنیا هم مشکلاتی دارد، گفت: بازی بدی را ارائه کردیم و از این موضوع نا‌امید شدم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان درباره شکست در این بازی اظهار داشت: بازی بدی را ارائه کردیم و از این موضوع نا‌امید شدم.

وی افزود: من از هواداران واقعی فولاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم با همراهی ما تا پایان بتوانیم این نتایج بد را جبران کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان امروز برای توپ‌های بلند برنامه داشت و به خوبی توانست از این موضوع نتیجه بگیرد.

وی بیان کرد: آنها امروز ما را غافلگیر کردند و ما خواستیم با سرعت دادن به بازی نتیجه را عوض کنیم اما بازیکنان ما جوان هستند و در شرایط سخت نتوانستند شرایط ا تغییر دهند.

اسکوچیچ با بیان اینکه ما هم مانند تیم‌های بزرگ دنیا مشکلاتی را داریم تأکید کرد: اجازه نمی‌دهم کسی در شرایط تیم فولاد دخالت کند ولی ما مانند سال گذشته بر این مشکلات پیروز می‌شویم و شرایط را تغییر می‌دهیم.

وی بیان کرد: من به تیم همشهری ما تبریک می‌گویم اما زمان زیادی داریم تا بتوانیم ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (30 نظر تا کنون)

رضا M
چهارشنبه 28 مرداد 1394 1:03 AM
آقامن نمیدونم خداییش چرا باید دفاع ثابت خوبمون آل نعمه رو از دست بدیم که حال و روز دفاعمون این جور بشه.......................

فرید بختیار
چهارشنبه 28 مرداد 1394 12:36 AM
من فکر میکنم این هفته بسیار سرنوشت ساز است و بازی مقابل سپاهان محک خوبی خواهد بود..........

بختیاری از سوئد
دوشنبه 26 مرداد 1394 7:55 PM
من به عنوان یک هوادار واقعی و دو آتشه فولاد خوزستان به تواناییهای فنی آقای اسکوچیچ کاملآ ایمان دارم و هر نتیجه ای هم در دو بازی آینده مقابل سپاهان و پرسپلیس که رقم بخورد باید هواداران و هیئت مدیره باشگا از اسکوچیچ حمایت کامل داشته باشن چون اگر مشکلی در فولاد باشه یقین بدانید که از نظر فنی نیست شاید کیفیت بازیکنان تآثیرگذار است البته ما از قبل هم میگفتیم که تیم به یک فوروارد هدف نیاز داره امیدوارم زودتر جایگزین نانگ به تیم اضافه بشه ولی من به روزهای خوب فولاد در همین فصل امید زیادی دارم

سعید روستا
دوشنبه 26 مرداد 1394 7:06 PM
من واقعا نا امید شدم با بازی که فولاد در برابر استقلال انجام داد. اما می خوام امیدوار باشم به به تموم این فولاد مردان اعتماد دارم . نمی دونم چ مشکلی در فولاد به وجود اومده که تیمو اینجور خراب کرده . اما مطمئن هستم یه بازی خوب رو در مقابل سپاهان داریم و به همین امید بازی رو نگا می کنم . ما هوادارای واقعی از دستتون ناراحتیم اما این دلیل عدم پشتیبانی ما نمیشه . و ما تا آخرین لحظه پای تیم محبوبمون می ایستیم.

علی( دزقول)
دوشنبه 26 مرداد 1394 4:10 PM
تو پهای بلند، خوبه که میدونید فولاد از نظر قدی مشکل داره. تو تمام خطوط

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---