1403/02/01
12:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

دوشنبه 02 شهریور 1394 19:10

اسکوچیچ در نشست خبری:

در شرایط روحی و روانی خوبی قرار داریم

سرمربی کروات فولاد خوزستان می‌گوید تیمش از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوار است پیروز میدان شود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس با تبریک روز پزشک اظهار کرد: بازی فردا تقریبا یک بازی روحی - روانی است. ما و پرسپولیس شروع خوبی در لیگ نداشتیم ولی انتظار داریم با این که به نوعی این بازی یک شهرآورد حساب می‌شود، بازی خوبی را هم به نمایش بگذاریم. پرسپولیس از لحاظ مهره‌ای بهتر از سال گذشته است اما به مانند ما شروع خوبی نداشت. از تیم خودمان هم انتظار داریم که بازیکنان با فکر بردن به میدان بروند و با انگیزه ظاهر شوند.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش برای بازی فردا تا چه حد آماده شده است، گفت: با توجه به تساوی ارزشمند در اصفهان مقابل سپاهان فکر می‌کنم بازیکنانم اعتماد به نفس خوبی به دست آورده‌اند و ان‌شاءالله فردا بازی خوبی را به نمایش می‌گذارند.


سرمربی کروات فولاد خوزستان درباره این که در چند بازی گذشته داوری‌ها علیه پرسپولیس بوده و به نوعی هواداران این تیم نسبت به داوری حساس شده‌اند، آیا او نگرانی از بابت داوری و هجمه ایجاد شده ندارد ،گفت: آنچه بدیهی است دوست ندارم پرسپولیس به این شدت به جامعه داوری فشار وارد کند و نمی‌خواهم ما اشتباهات داوری را جوابگو باشیم. در دوران حضورم در ملوان اشتباهات داوری به ضرر ما بود و حتی 15 امتیاز از دست دادیم. سال گذشته هم با مشکلات موجود در فولاد در دو بازی حساس و کلیدی که می‌توانستیم مدعی قهرمانی شویم، به دلیل اشتباهات داوری امتیازاتی را از دست دادیم. در مقابل پیکان داور دو پنالتی ما را اعلام نکرد. امیدوارم با توجه به این که فردا به دقت داوری را زیر نظر می‌گیریم، داور هم عملکرد منصفانه و درستی داشته باشد.

اسکوچیچ ادامه داد: اگر فردا 4 چشم داشته باشم همه آنها را به روی داوران متمرکز می‌کنم و امیدوارم داور هم بهترین عملکرد را داشته باشد.

سرمربی فولاد درباره وضعیت بازیکنانش گفت: بازیکنانی در تیم‌مان هستند که با مصدومیت مواجه‌اند. امیرحسین فشنگچی، مهرداد جماعتی برای این بازی در تیم ما نیستند و به آنها استراحت داده‌ایم تا برای بازی بعدی آماده باشند و در این زمان نسبت به شرایط‌شان به بهبودی برسند. بازیکنانی که عرض کردم مصدوم نیستند بلکه آمادگی فیزیکی برای حضور در میدان را ندارند. تمام وقت‌مان را می‌گذاریم تا آنها آماده شوند. بدرلو، جماعتی، فشنگچی، خانزاده بازیکنانی هستند که به دلایل خاص در اختیار نداریم.



وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد محمدرضا خانزاده از محرومیتش در کمیته اخلاق بخشیده شود، اظهار کرد: امیدوارم او هرچه سریع‌تر به تیم بازگردد. همانطور که قبل از قرارداد این موضوع را به ما گفته بودند. بعضی بازیکنان هم هستند که در حین تمرین‌های بدنسازی مصدوم شده‌اند مانند بدرلو و بازیکنانی هم مانند جماعتی دیر به تیم ما اضافه شده‌اند و علی‌رغم آمادگی جسمانی شرایط حضور در مسابقه را ندارند.

این مربی کروات با بیان این که عده‌ای در اطراف تیمش به دنبال منافع شخصی خودشان هستند گفت: اعتراضی به این موضوع ندارم و تا زمانی که سرمربی فولاد هستم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. به بازیکنان جوانم هم گفتم که توجهی به این موضوع نکنند تا این جریان‌ها تیم‌ ما را دچار مشکل نکند. انتظارمان این است که تیم‌مان کار خودش را انجام دهد و توجهی به این بحث‌ها نکند.

اسکوچیچ در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار جنگ میان دو سرمربی کروات است، گفت: نمی‌توانم بگویم جنگ کروات‌ها اما امیدوارم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. برای ایوانکوویچ احترام خاصی قائلم و فردا تیمم نهایت تلاشش را می‌کند که پیروز میدان شود.



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به نشست خبری بازی با فولاد خوزستان نرسید.

 

1394/06/02

کنفرانس مطبوعاتی دیدار با پرسپولی

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

تورج
سه شنبه 03 شهریور 1394 9:19 PM
ضمن تبریک به پرسپولیس .باید گفت این برد روبه روی تیمی به وجود آمده که هیچ برنامهای جهت بردن وبازی نداشته وندارد...تیمی که نیاز اساسی به بازکین های کلیدی داره...متاسفم شاید روز بد تیمهای دیگر روز خوب فولاده مثل بازی با سپاهان...تیم انگار برای تمرین تو زمینه...من از زمان شاهین..جنوب اهواز ...فولاد روزهای خوب بد تیم دیدم...این تیم جونی برای بردن نداره..همه جا بعد گرفتن پنالتی تیم روحیه وتیم حریف...من همیشه فولادیم حتی اگر باخت بیاره..اما از همین الان بگم این تیم امسال جایگزین فولاد نوینه...متاسفم

بهنام
سه شنبه 03 شهریور 1394 8:49 PM
نه اسکوچیچ مربی نه.......این تیم جون میده برای دسته دو

سعید رکنی از شوش
سه شنبه 03 شهریور 1394 3:52 PM
بچه ها من که دارم میام غدیر .شما هم بیایید تا با حمایت تیممون ورزشگاه رو برا پرسپولیس جهنم کنیم...

زهيري💓
سه شنبه 03 شهریور 1394 3:08 PM
اميدوارم بردهاي فولاد مردان از اين بازي آغاز بشه..💖

amordad
سه شنبه 03 شهریور 1394 11:30 AM
هواداران فهیم فولاد همیشه از تیم فولاد حمایت خواهند کرد.دوستان عزیز فولادی خواهش می کنم در ورزشگاه با هر سلیقه و نظر ، انتقاد را کنار بگذارند و از فولاد حمایت کنند .توهین به اشخاص باعث تقویت تیم نخواهد شد.به اسکوچیچ و بازیکنان فرصت بدهیم و اعتماد کنیم ،حتما نتیجه اعتمادمان را می گیریم.به امید روزهای خوب و شاد برای هواداران فولاد.

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---