1403/01/10
19:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 04 آبان 1394 16:31

تغییر ترکیب فولاد برای کسب 3 امتیاز

بختیاری‌زاده: پیروزی در برابر سیاه جامگان تنها راه فولاد برای خروج از بحران است

 

مربی فولاد خوزستان گفت: تیمی که برد ندارد در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و برای پایان دادن به این شرایط بد راهی به جز پیروزی نداریم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، کنفرانس خبری مربیان تیم‌های فولاد خوزستان و سیاه جامگان مشهد باید از ساعت 15 امروز  آغاز می‌شد اما ابتدا فرهاد کاظمی به دلیل تأخیر در پرواز حاضر نشد و دراگان اسکوچیچ هم کسالتی داشت و به همین دلیل کوروش بختیاری زاده به جای وی پاسخگوی خبرنگاران بود.

بختیاری زاده اظهار داشت: ما در این بازی محکوم به برد هستیم چرا که تاکنون نتوانستیم یک بازی را با 3 امتیاز به پایان ببریم و این سبب شده که در قعر جدول کار سختی داشته باشیم.

وی افزود: همه می‌دانند که ما همه سعی د وتلاشمان را در بازی‌های گذشته انجام دادیم و برای همین باید با کسب 3 امتیاز در این بازی به نتایج ضعیفمان پایان دهیم.

مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که در بازی در برابر سیاه جامگان در هفته دهم لیگ برتر چند بازیکن مصدوم و محروم دارید، گفت: مهرداد جماعتی در بازی هفته گذشته دچار مصدومیت شد و حسین مالکی نیز دیگر بازیکن مصدوم ما است اما بازیکن محروم و مصدوم دیگری نداریم.

وی بیان کرد: تیم سیاه جامگان از تیم های خوب لیگ برتر است که با بهره بردن از بازیکنان با تجربه به بهمراه بازیکنان جوان برای حریفان خود حریف سختی بوده است ؛ ما بازی ساده‌ای پیش رو نداریم اما باید تمام تلاشمان را کنیم که با برد زمین را ترک کنیم.

بختیاری زاده با تأکید دوباره درباره اینکه باید سیاه جامگان را ببریم عنوان کرد: تیمی که برد ندارد در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و برای پایان دادن به این شرایط بد راهی به جز پیروزی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که علت باخت های متوالی فولاد اظهار داشت: نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم اما اینکه ما به حریفان می‌بازیم نشان از ضعف فنی ما است و باید آن را رفع کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه ما از نظر فنی در لیگ امسال ضعیف عمل کردیم، گفت: ما این موضوع را قبول داریم و اسکوچیچ به آن اذعان داشته است اما امیدوارم فردا با تغییراتی که در ترکیب انجام می‌دهیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (9 نظر تا کنون)

سعید
یک شنبه 10 آبان 1394 8:16 AM
فولاد با این بازیها جاش بهتر از این نمیشه

فولادي
سه شنبه 05 آبان 1394 10:51 AM
پيش بسوي 3 امتياز

amordad
سه شنبه 05 آبان 1394 10:30 AM
فولاد مشکل روحی دارد و قبل از پرداختن به مسائل فنی ،نخست مشکل روحی و روانی بازیکنان باید حل شود .اعتماد به نفس و خود باوری بازیکنان از بین رفته است.

میلاد کشاورز
سه شنبه 05 آبان 1394 1:27 AM
با سلام و عرض خسته نباشید انشالله که فولاد خوزستان تیمی که سالهاست باش خاطره داریم از اوم تیم رویایی فصل 83/84 به اون جایی که لایقشه تو جدول برسه ما خیلی بازیکن خوب از دست دادیم فقط کار تیم فولاد شده استعدادهای ناب رو پرورش دادن و متاسفنه بعد به رااحتی از دست دادن این بهترین ها آرزوی بهترین ها رو واسه تیمم دارم یا حق

بهنام
دوشنبه 04 آبان 1394 11:51 PM
نه بازي بدون برد واقعا تاسف آور است

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---