1403/01/31
9:27
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

شنبه 11 اردیبهشت 1395 21:54

اسکوچیچ:

فولاد خوزستان در نیم فصل دوم بسیار عالی عمل کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: افرادی که این روزها علیه تیمم حاشیه سازی می کنند را می شناسم و به حال آنها تاسف می خورم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از بازی تیم خود در این بازی رضایت ندارم ولی از کسب پیروزی راضی هستم به همین دلیل انتظار دارم در دو بازی آینده نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
وی افزود:بازیکنان من در این دیدار بسیار عصبی بازی را شروع کردند و شاید این امر به علت حواشی فراونی است که برای تیم ایجاد می کنند این در حالی است که فولاد در نیم فصل دوم بسیار عالی عمل کرد.

اسکوچیچ بیان کرد: بازیکنان فولاد در این فصل تیم مقابل را دست کم نگرفتند ولی می دانم چه کسانی پش حواشی و مسائلی که علیه تیم ما ایجاد می شود، هستند. امروز ما در جایگاهی در جدول رده بندی قرار داریم که حضورمان در لیگ برتر فصل آینده قطعی شده است ولی باید به حال افرادی که می خواستند ما به دسته پائین تر سقوط کنیم و در این راه دست به هر کاری زدند، تاسف خورد.
سرمربی فولاد خوزستان در خصوص اینکه سرمربی استقلال اهواز گفته اسکوچیچ در فولاد به بن بست تاکتیکی خورده است، بیان کرد: من به همکاران خود در سایر تیم ها احترام می گذارم اما سوابق و روزمه کاری نشان می دهند که هر مربی در چه جایگاهی قرار دارد.

اسکوچیچ عنوان کرد: در مربیگری یک اصل وجود دارد که ما نباید در مورد همکاران خود در سایر تیم های حرفی بزنیم حتی اگر از آن مربی بهتر هم باشم به همین دلیل توصیه می کنم سرمربی استقلال اهواز سوابق من را مطالعه کند.

از سری رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های همشهری فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولادی های با نتیجه پر گل سه بر دو به سود خاتمه دادند. گل های این بازی را دو نفر به ثمر رساندند. ساسان انصاری (۵۹ و ۸۰ و ۸۴) برای و حمزه خذیراوی (۵۴ و ۷۰) برای استقلال گلزنی کردند تا شاهد شهرآوری پر گل از سوی تیم های اهوازی باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

بابک
یک شنبه 12 اردیبهشت 1395 10:03 AM
اگه 70% نتایج نیم فصل دوم رو در نیم فصل اول میگرفتیم الان سهمیه 100% میگرفتیم

توفیق
یک شنبه 12 اردیبهشت 1395 2:00 AM
اگه قرار بر موندن اسکوچیچ باشه امیدوارم خرید های درست و حسابی داشته باشیم تا سال آینده مدعی باشیم

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---