1403/02/07
9:29
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 21 تیر 1395 11:18

اهل شاخه: بدن های مان حدودا 70 درصد آماده است

هدف‌ فولاد خوزستان کسب سهمیه آسیا است

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که امسال حتما می توانیم نتیجه ای بهتر از فصل گذشته کسب کنیم، گفت: امسال هدف‌مان کسب سهمیه آسیا است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمد اهل‎شاخه در گفت و گو با (ایسنا)، اظهار کرد: امسال تیم فولاد نسبت به فصل گذشته جوان تر و یکسری بازیکن باتجربه نیز به تیم اضافه شده است و همین می تواند به ما در فصل پیش رو لیگ برتر کمک کند.وی افزود: خدا را شکر تاکنون روند آماده سازی مان خیلی خوب بوده است و بدن های مان حدودا 70 درصد آماده است و ان شاءالله در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ نیز خودمان را کاملا آماده می کنیم تا فصل خوبی داشته باشیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص بازی تدارکاتی این تیم برابر نفت آبادان نیز گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. البته به نظرم گرمی هوا در روند تیمی مان تاثیر داشت. من در این بازی نیز با تلاش دیگر بازیکنان موفق به گلزنی شدم. وی در ادامه بیان کرد: آقای سعداوی مربی جوانی است و همین که یک مربی بومی می باشد، بسیار خوب است و می تواند خیلی به تیم کمک کند. ما بازیکنان و آقای سعداوی انگیزه خیلی خوبی داریم و ان شاءالله در فصل پیش رو با کمک این مربی بتوانیم نتایج فصل گذشته را جبران کنیم.

اهل‌شاخه گفت: امسال فولاد حتما می تواند نتیجه ای بهتر از سال گذشته کسب کند و هدف بسیار خوبی داریم و در صحبتی که با خود آقای سعداوی داشتیم، هدف مان کسب سهمیه آسیا است و امیدوارم با کمک تمام مجموعه به این مهم دست پیدا کنیم. وی افزود: سال گذشته در نیم فصل اول، خیلی عقب افتادیم و باتوجه به این که امتیازات بسیاری را در این نیم فصل از دست داده بودیم، در نیم فصل دوم کار خیلی سختی برای جبران داشتیم ولی خدا را شکر توانستیم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم. این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان خطاب به هواداران تیمش، گفت: ما هر چه داریم از آن ها است و ان شاءالله با کمک هواداران بتوانیم در فصل پیش رو به هدف مان برسیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

توفیق
جمعه 25 تیر 1395 3:56 PM
هماهنگی تیم و پیاده کردن تاکتیک مربی با این همه بازیکن جوان هم رسیکه و هم یک پروسه طولانی مدته پس بدونیم داریم کجا قدم میزاریم

مهدی چنانی
سه شنبه 22 تیر 1395 4:10 AM
واقعا عجیبه چرا نظرات را در بخش نظرات نمیگذارید!باتوجه به تحت قرارداد بودن اکثر بازیکنان خوب این بازیکنان را که آزاد و شاخص میباشند را جذب کنید خصوصا در پست هافبک طراح!واقعا تیمهایی که در این پست بازیکن شاخص دارند همیشه زیبا بازی میکنند و موفق شده اند.تیم فولاد نیاز مبرم به یک هافبک طراح شاخص و باتجربه دارد و برای ما خوزستانیها هافبک طراح شاخص از نون شب واجبتر است پیشنهاد ما، 1هافبک طراح(مسعود شجاعی یا بازیکن درجه یک خارجی). 2مهاجم نوک(میداودی یا پریرا یا نانگ). 3دروازبان(درجه یک خارجی یا داخلی)

فولاد
دوشنبه 21 تیر 1395 11:18 PM
بخدا اگه بازیکن نرگیرن ازهمین الان جزء کاندیدای سقوطیم .تورو خدا با احساسات مردم استان بازی نکنید

Amordad
دوشنبه 21 تیر 1395 5:20 PM
فصل پیش بسیاری از هواداران بارها نقاط ضعف تیم را بیان کردند اما گوش شنوا وجود نداشت و یارگیری ضعیف و نا مناسب ،موکول کردن یارگیری و تقویت تیم به نیم فصل،مسئولیت ناپذیری بعضی از بازیکنان و ... باعث نتایج بسیار ضعیف و تاسف بار فولاد شد.امیدوارم امسال فولادبا درس گرفتن از تجربه تلخ فصل پیش، از ابتدا با قدرت وارد مسابقات شود .پیشنهاد می کنم برای بهبود شرایط روحی و روانی و افزایش انگیزه و نشاط بازیکنان ،یک متخصص روانشناسی ورزشی حرفه ای استخدام نماید .این کار در همه باشگاههای بزرگ دنیا انجام می شود .

مهدی چنانی
چهارشنبه 23 تیر 1395 3:06:49 AM
باسلام خدمت Amordad فصل قبل هرچی گفتیم هیچکس توجه نکرد! عجیبه که این فصل هرچی میگیم اصلا تو بخش نظرات گذاشته نمیشه!!! شما یه چیز بگو نظرات بنده که در بخش نظرات گذاشته نمیشه! تیم نیاز مبرم به سه بازیکن شاخص به ترتیب اولویت در سه پست 1هافبک طراح،2مهاجم نوک و 3دروازبان دارد. پیشنهاد ما:هافبک طراح(مسعود شجاعی یا بازیکن درجه یک خارجی). مهاجم نوک(میداودی یا پریرا یا نانگ). دروازبان(درجه یک خارجی یا داخلی). باتشگر
هوادار فولاد
دوشنبه 21 تیر 1395 4:31 PM
باید از فصل گذشته درس عبرت گرفته باشیم و امتیازات رو مخصوصا بازی های خونگی رو از دست ندیم

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---