1403/01/10
14:52
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 19 شهریور 1395 18:33

سعداوی: تمرین‌ها و اردوهای بسیار خوبی را داشتیم

امیدواریم از بازی با سایپا دست پر خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم شروع خوب‌مان از بازی فردا با سایپا باشد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار کرد: بازی سختی پیش‌رو داریم و باید بگویم فرکی استاد خود من از نظر اخلاقی و فنی بوده است و امیدوارم درس‌هایی که از او یاد گرفته‌ام سرلوحه کارهایم قرار دهم.
وی ادامه داد:‌از این نظر می‌گویم بازی سختی داریم چرا که آقای فرکی شناخت خوبی نسبت به مجموعه فولاد خوزستان دارد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص اینکه چقدر از وقفه ایجاد شده در لیگ توانسته‌اند استفاده کنند گفت: ما از این وقفه استفاده کردیم و تمرین‌ها و اردوهای بسیار خوبی را داشتیم و با نوع رفتاری که بازیکنانم از خود نشان دادند، آن‌ها از انگیزه بسیار خوبی برخوردار هستند و فکر می‌کنم با حمایت هواداران‌مان شرایطی فراهم خواهد شد که چهره دگرگون شده‌ای از فولاد را به نمایش بگذاریم وامیدواریم از بازی فردا با سایپا بتوانیم دست پر خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: سروش سعیدی کارت بازی‌اش صادر شده است که جا دارد از هیات مدیره و بویژه آقای رضایی که در این راستا تلاش‌هایی داشتند قدردانی کنم. همچنین ساسان انصاری هم به مجموعه ما اضافه شد. ضمن اینکه ما از یک ماه قبل به دنبال جذب یک بازیکن خارجی بودیم که شرایط آن هم مهیا شد و ما روی این بازیکن حساب ویژه‌ای داشتیم و در تلاش بودیم که از نظر هماهنگی به شرایط خوبی برسد ولی باید بگویم تا این لحظه نمی‌دانم که می‌توانیم در بازی فردا از او استفاده کنیم یا خیر چرا که حضور  او در هاله‌ای از ابهام است. البته او مصدوم نیست و فقط کارت ITC او صادر نشده است. ارنست قابل بازی کردن در چند پست را دارد و خیلی سریع با بازیکنان هماهنگ شده است.
وی بیان کرد: ما در هر پستی که احساس نیاز کنیم بازیکن جذب می‌کنیم، آن هم با توجه به سهمیه‌ای که سازمان لیگ قائل شده است. البته تا اینجای کار بازیکنانم بسیار خوب و باانگیزه ظاهر شده‌اند و این کار ما را سخت می‌کند و ما نسبت به آینده بسیار امیدوار هستیم.
سعداوی گفت: خوشبختانه شناخت بسیار خوبی نسبت به ساسان انصاری داریم و او بسیار باانگیزه و با پتانسیل تمرین می‌کند و همین نوید روزهای خوب پیش‌رو را برای ما دارد. همچنین باید بگویم اسماعیل شریفات هم که پس از سپری کردن دوران مصدومیتش آماده شده است و امیدوارم فردا شروع تازه‌ای برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان عنوان کرد: واقعیت این است که در دو بازی که در اهواز بازی را به آن‌ها واگذار کردیم مستحق شکست نبودیم ولی درس‌هایی که باید از این دو شکست می‌گرفتیم و تجربه لازم را هم کسب کردیم و امیدوارم که شروع خوبی داشته باشیم و آغاز خوب‌مان هم از بازی با سایپا رقم بخورد و امیدوارم که تماشاگران تیم را حمایت کنند. باید بگویم از اینکه آن‌ها همیشه پیگیر تیم هستند شرمنده آن‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم که سربلند باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

مصطفی
شنبه 20 شهریور 1395 12:30 PM
با سلام، امیدوارم امروز فولاد که حالا ترکیب نسبتاً خوبی به خود میبینه روبروی تیم خوب سایپا با برد از زمین خارج بشه و هوادارها رو شاد کنه، مخصوصا که با برد چندین پله تو جدول بالا میره ...

مهدی چنانی
شنبه 20 شهریور 1395 4:12 AM
بهترین سیستم برای فولاد 4.2.3.1 میباشد.و تیم باید به یک ترکیب ثابت دست پیدا کند و کمترین تغییر را در هر دیدار داشته باشد.بدون درنظر گرفتن محروم و مصدوم در هر دیدار بهترین ترکیب از نظر ما دروازبان:طالب لو. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:جماعتی. مدافعان وسط:والی و کرمی. هافبک تدافعیها:بوحمدان و چاگو. هافبک طراح:پاک پرور. وینگر راست:شریفات. وینگر چپ:انصاری. مهاجم نوک:انفور. ذخیرها:طهماسبی.ناصری.اهل شاخه.عبدالله زاده.مطلق زاده.حردانی.رشیدی فرخی. البته در نیم فصل سروش رفیعی جایگزین حردانی در لیست 18نفره شود

مهدی چنانی
شنبه 20 شهریور 1395 1:54:20 PM
خواهش میکنیم از هم اکنون برای جذب سروش رفیعی در نیم فصل اقدام کنید و با اضافه شدن سروش رفیعی به تیم این بازیکن در پست هافبک طراح جای میلاد پاک پرور در ترکیب اصلی را خواهد گرفت و میلاد پاک پرور بر روی نیمکت جای صابر حردانی را خواهد گرفت و صابر حردانی از لیست 18نفره خارج میشود و در لیست بازیکنان زیر 23سال تیم در کنار بازیکنان آینده دار تیم از جمله بدرقه قرار خواهد گرفت.باتشکر
Amordad
شنبه 20 شهریور 1395 12:35 AM
به امید پیروزی فولاد و آغاز روند موفقیت فولاد.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---