1403/01/30
22:9
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 25 شهریور 1395 18:41

سرمربی تیم فولاد خوزستان

برای شکست دادن پدیده انگیزه لازم را داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت که بازیکنان تیمش برای کسب سه امتیاز بازی خانگی با پدیده انگیزه و آمادگی لازم را دارند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده گفت: بازی سختی در پیش داریم، چرا که این تیم، بازیکنان خوب و مربی بادانشی دارد و فوتبال را با برنامه و هدف بازی می‌کند اما شناخت خوبی از حریف داریم و بعد از تعطیلات لیگ هم چهره دگرگون شده تیم را نشان داده‌ایم. بازیکنانم اعتماد به نفس خوبی دارند و برای آن که از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم، انگیزه کافی دارند.
او ادامه داد: اکبر ایمانی مصدوم است و محمد اهل‌شاخه هم تازه از بند مصدومیت رها شده است. همچنین آی. تی. سی ارنست انفور هنوز صادر نشده و هرچند بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند اما برای تقویت تیم، نیاز است که زودتر بتوانیم از ارنست استفاده کنیم.او درباره این که چرا تاکنون از طالب‌لو درون دروازه تیمش استفاده نکرده است هم گفت: هر سه دروازه‌بان ما شرایط خوبی دارند اما تصمیم این که چه بازیکنی در کدام بازی حضور داشته باشد، بر عهده کادر فنی است و پس از مشورت با مربی دروازه‌بان‌ها انجام می‌شود. ما تلاش می‌کنیم که همیشه بهترین تمصمیم را بگیریم. در کل سه گلر ما از نظر انگیزشی و تمرینی شرایط خوبی دارند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
پنج شنبه 25 شهریور 1395 7:11 PM
باسلام خدمت سرمربی محترم تیم آقای نعیم سعداوی. بهترین سیستم برای تیم فولاد 4.2.3.1 میباشد و بهترین ترکیب= دروازبان:طالب لو. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:جماعتی. مدافعان وسط:والی و کرمی. هافبکهای تدافعی:بوحمدان و چاگو. هافبک طراح:پاک پرور. وینگر راست:شریفات. وینگر چپ:انصاری. مهاجم نوک:انفور. ذخیره ها= طهماسبی.اهل شاخه.ناصری.عبدالله زاده.مطلق زاده.حردانی.رشیدی فرخی. در نیم فصل با اضافه شدن سروش رفیعی به تیم صابر حردانی از لیست 18نفره خارج شود و بجای ایشان سروش رفیعی هافبک طراح اصلی تیم خواهد شد. باتشکر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---