1403/02/08
9:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 31 شهریور 1395 18:37

سعداوی:نمی دانم گسترش اینجای جدول چه می کند

فولاد از تعطیلات لیگ کمال استفاده را می برد

 سرمربی فولاد خوزستان گفت: از بازیکنانم راضی هستم اما می‌توانستم با کسب ۳ امتیاز از نتیجه خوشحال‌تر باشم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعدادی بعد از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: در ابتدا هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم و امیدوارم یاد و خاطره این عزیزان هیچگاه فراموش نشود. همچنین به خاطر نیامدن در کنفرانس خبری قبل از بازی به علت کسالتم عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: با توجه به اینکه میهمان بودیم شناخت خوبی از گسترش فولاد داشتیم می‌دانستیم که گسترش فولاد کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. برای من سوال است که این تیم در این جایگاه از جدول چه می‌کند. مطمئنم که شرایط گسترش بهتر خواهد شد. تیم گسترش تصمیمات بزرگی گرفته و نشان می‌دهد که برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برنامه دارد. ما هم به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در ابتدای فصل فرصت‌های زیادی به حریفان می‌دادیم و خیلی راحت گل می‌خوردیم ولی در یکی دو بازی گذشته ساختار دفاعی تیم ما منسجم‌تر شده است و حداقل فرصت را به حریفان می‌دهیم. در این بازی نیز همانطور که دیدید به ندرت به گسترش فولاد موقعیت دادیم. من از بازیکنانم راضی هستم اما می‌توانستم با کسب 3 امتیاز از نتیجه خوشحال‌تر باشم.

سعداوی در مورد تعطیلات لیگ گفت: مطمئناً لیگی می‌تواند پویا باشد که از یک نظم و انضباط خوبی برخوردار باشد اما واقعیت است که برای تیم جوانی مثل ما که مهره‌های زیادی هم به خدمت گرفته این تعطیلات خوب است و می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم تا به هماهنگی برسیم. مطمئن باشید از این فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد و رفته رفته بهتر خواهیم شد. تعطیلات به لیگ ما ضربه می‌زند ولی از آن طرف هم تیم ملی است و باید به جام‌جهانی برود و ما باید این رنج‌ها را بکشیم.

وی در مورد درگیری بین کادر فنی دو تیم عنوان کرد: چیز خاصی نبود. کادر فنی هر دو تیم زیر فشار بازی هستند. آنها یک مطلبی به ما گفتند که زیاد درست نبود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره حضور باغ‌آبادی در کادر فنی این تیم گفت: باغ‌آبادی استاد من است و کار اصلی را در تیم فولاد مربیان پایه انجام می‌دهند و من هم به عنوان سرمربی این تیم از او استفاده می‌کنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

Amordad
چهارشنبه 31 شهریور 1395 11:08 PM
خط دفاع و دروازه بان خیلی خوب کار کردند ، فولاد در بازی امروز برنامه ای برای گلزنی نداشت ، نبود هافبک طراح بدجور به چشم می آمد ، از دست دادن میانه زمین باعث افزایش فشار تیم حریف روی دروازه فولاد شد .امیدوارم در تعطیلات پیش رو مدیران فولاد با جدیت بیشتر پیگیر کارت بازی ارنست و همچنین جذب یک هافبک طراح باشند.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---