1403/01/10
13:2
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 08 مهر 1395 14:37

عبدالله زاده: شرایط دیگر تیم ها را هم باید دید

باشگاه فولاد پتانسیل های زیادی در زمینه پرورش بازیکن دارد، سعداوی جوانگرایی خوبی کرده است

هافبک تیم فولاد خوزستان می گوید که این تیم در لیگ شانزدهم جوانگرایی بسیار خوبی انجام داده و با هدف کسب سهمیه در مسابقات جام حذفی شرکت می کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، احمد عبدالله زاده در گفتگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با حضور تیم فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار داشت: تمریناتمان را برای شروعی قدرتمند در جام حذفی پیگیری می کنیم، خوشبختانه بازیکنان تیم از نظر روحی و تکنیکی به درجه آمادگی قابل قبولی رسیده اند. برنامه ما در این مسابقات کسب امتیازات کامل است؛ کادر فنی اهمیت این جام را به خوبی برای ما شرح داده و امیدوارم که استارت خوبی مقابل عقاب داشته باشیم و در پایان کسب سهمیه کنیم.

هافبک تیم فولاد خوزستان همچنین با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: شاید داشتن 7 امتیاز در 7 هفته از فولاد قابل قبول نباشد اما شرایط دیگر تیم ها را هم باید دید؛ در حال حاضر امتیازاتی که فولاد با تغییرات بسیار در تیم و با میدان دادن به جوانان کسب کرده و از حیث امتیاز در سطح تیم های مدعی لیگ است. در همین حال تیم ما در بیشتر مواقع فوتبالی زیبا و با برنامه از خود به نمایش گذاشته و من معتقدم که برخی امتیازها را با بدشانسی از دست داده ایم و میشد که جایگاهی بهتر از دوازدهمی در جدول داشته باشیم.

عبدالله زاده در ادامه عمده دلیل تغییرات فولاد در نتیجه گیری و سبک بازی را هماهنگی بیشتر درون تیم عنوان کرد و افزود: تمرین های خوبی که برگزار می کنیم و اردوهایی که داشتیم باعث شده که تیم به وضعیت بهتری برسد. علاوه بر آن با اضافه شدن چند بازیکن و افزایش هماهنگی ها به سطحی رسیده ایم که توان مقابله با همه تیم های لیگ را داریم. مطمئنا قدرت فولاد در حال افزایش است، تیم تغییرات خوبی داشته و همه بازیکنان می دانند که استحقاق رسیدن به جایگاه های بهتر را دارند. وی افزود: انگیزه و جو تیم خوب است و علاوه بر تمرکزی که بر جام حذفی داریم، برای هفته هشتم لیگ و بازی با صبا آماده می شویم و امیدوارم که از آن بازی به بعد بتوانیم یک رکورد خوب در کسب پیروزی داشته باشیم.

شماره 20 فولاد که خود سابقه عضویت در تیم های پایه باشگاه فولاد را در کارنامه داشته در ادامه به جوانگرایی نعیم سعداوی در تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: باشگاه فولاد پتانسیل های نهفته بسیاری دارد، مسوولان شرکت و باشگاه فولاد خوزستان همواره توجه بسیار خوبی به فوتبال پایه داشته اند و با حمایت های آنان مربیان در مقاطع مختلف آموزش های بسیار خوبی به بازیکنان داده اند. بازیکنانی مانند مریدی، حردانی، بدرقه، مطلق زاده، اهل شاخه و... جوان های خوبی هستند که نیاز به زمان دارند و انشالله با کسب تجربیات بیشتر به بازیکنان طراز اول فوتبال تبدیل خواهد شد. امسال فولاد جوانگرایی بسیار خوبی انجام داده و به جوان ها میدان داده و من معتقدم که آنها استحقاق پوشیدن پیراهن فولاد را دارند.

هافبک تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در پایان گفت: دوست دارم که اوضاع و شرایط من به گونه ای شود که دوباره به مانند احمد سابق بتوانم برای فولاد خوب کار کنم و پاسخ اعتمادها را بدهم. جا دارد از این طریق برای همه مردم خوزستان، مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت، مدیریت باشگاه و هواداران عزیزی که پشت این تیم را در هیچ شرایطی خالی نمی کنند، آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم که بتوانیم با کسب نتایج خوب آنها را خوشحال کنیم.

 گفتنی است؛ دیدار تیم های عقاب تبریز و فولاد خوزستان در ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ 10 مهرماه 1395 در تبریز برگزار می شود.

منبع خبر : محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

علی فولادی
جمعه 09 مهر 1395 2:10 PM
واقعا شرکت فولاددر سالیان گذشته زحمات زیادی برای فوتبال استان خوزستان کشیده و جا داره از همه مسوولان شرکت برای این ممنون باشیم، ولی باید یک بازنگری در زمینه سیاست هایشان داشته باشند تا تیم فولاد همیشه در اوج بمونه. این درست نیست که هروقت قهرما میشیم بعد تازه مشکلات شروع بشه... ممنون از عبدالله عزیز بچه دوست داشتنی خوزستان و همه باشگاه فولاد

منصور
پنج شنبه 08 مهر 1395 6:52 PM
سلام خدمت تمامی اعضای زحمتکش سایت .ازکادرفنی ومهندس نعیم عزیزدرخواست داریم .خواهش میکنیم در تمامی بازیهای حذفی از احمد عبدالله زاده استفاده کنید.احمد باریکنی جنگنده ومتعصبی است .احمد را بعنوان یار آراد پشت مهاجمان قرار دهید تابا نزدیکی بدرواره حریف وشوتهای سنگین دروازه را باز کند.درود بر پسرواقعی فولاد.بامید قهرمانی درجام حذفی زنده باد فولاد قهرمان 1393

جاسمی
پنج شنبه 08 مهر 1395 6:39 PM
احمد از بچه های خوب فولاده و بدون حاشیه فقط فوتبال را دنبال میکنه. به فولاد سعداوی خوشبینیم اما تیم نباید درگیر حاشیه بشه فولاد با همین بازیکنان میتونه برا خیلی از تیم ها مشکل درست کند

منصور
پنج شنبه 08 مهر 1395 10:52:21 PM
1+
 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---