1403/02/05
17:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

دوشنبه 12 مهر 1395 0:0

پیام تبریک باشگاه فولاد خوزستان؛

نقش7 فولادی در کسب عنوان نایب قهرمانی قاره کهن؛ چرخ کارخانه بازیکن سازی فولاد می چرخد

نایب قهرمانی تیم جمهوری اسلامی ایران در رقابت های فوتبال  زیر 16 سال آسیا را به اعضای سختکوش این تیم، جامعه فوتبال و خصوصا فولادی های حاضر در اردوی تیم ملی تبریک عرض می کنیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فینال رقابت های قهرمانی زیر 16 سال آسیا (2016 هند) در شهر گوا برگزار گردید و تیم ایران در عین شایستگی در ضربات پنالتی نتیجه را به تیم عراق واگذار کرد و با کسب جایگاه ارزشمند نایب قهرمانی قاره کهن به کار خود خاتمه داد.
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به نوبه خود کسب این عنوان و جایگاه ارزشمند را به بازیکنان، کادر فنی، عوامل اجرایی این تیم، مسوولان محترم فدراسیون فوتبال و جامعه ورزش ایران تبریک عرض نموده و برای بازیکنان پرورش یافته آکادمی فولاد که در این دیدارها به عنوان نماینده شایسته این باشگاه در خدمت تیم ملی کشور عزیزمان بودند آرزوی موفقیت در دیگر مراحل زندگی شان را از خداوند منان مسئلت دارد.

 

نقش7 فولادی در کسب عنوان نایب قهرمانی قاره کهن

 

از نکات قابل توجه در خصوص تیم ملی فوتبال زیر 16 سال ایران می توان به حضور پررنگ بازیکنان پرورش یافته تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان در آن اشاره کرد. لازم به ذکر است، احمدرضا جلالی و علی غلامزاده گماری بازیکنانی هستند که به نمایندگی از باشگاه فولاد خوزستان و با تشخیص عباس چمنیان مقابل تیم ملی عراق به میدان رفتند و این در حالی بود که دو بازیکن دیگر تیم نوجوانان فولاد به نام های علیرضا سواری و سید رضا موسویان که جزو بهترین های رده سنی خود بشمار می آیند، از روی نیمکت ذخیره های تیم ملی شاهد نایب قهرمانی تیمشان بودند.

علاوه بر بازیکنان نامبرده همچنان نام وحید نامداری و معراج اسماعیلی دیگر بازیکنان پرورش یافته آکادمی فولاد خوزستان نیز در جمع اعضای این تیم به چشم می خورد و اگر محمد شریفی، بازیکن تیم استقلال صنعتی را که به تازگی به عضویت این تیم درآمده و در سال های گذشته در آکادمی باشگاه فولاد رشد کرده را به نوعی یک فولادی بدانیم بیش از پیش به نقش و جایگاه باشگاه فولاد خوزستان در فوتبال پایه و موفقیت های کشور عزیزمان پی خواهیم برد.

توضیح تصویر: اهداء جام قهرمانی به تیم نوجوانان فولاد خوزستان در فصل 95-94

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم های پایه فولاد خوزستان که بارها به «لاماسیا» ی فوتبال ایران تشبیه شده اند، در سالیان گذشته با حمایت های مالی و معنوی صورت گرفته از سوی مدیران شرکت فولاد خوزستان، تلاش های بازیکنان، مدیریت دلسوزانه مسوولان باشگاه و هدایت مربیان کاربلد خود به موفقیت های بیشماری دست یافته اند و به نوعی همواره پای ثابت سکوهای قهرمانی لیگ های برتر بوده اند. در فصل گذشته رقابت های فوتبال پایه های کشور تیم امید فولاد خوزستان و همچنین تیم نوجوانان فولاد با هدایت آقایان محمود جادری و موسی سواری توانستند با اختلاف فاحشی عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهند. فولاد در فصل 95-94 همچنین یک نایب قهرمانی هم با تلاش نونهالان خود به دست آورده بود.


توضیح تصویر: اهداء جام قهرمانی به تیم امید فولاد خوزستان در فصل 95-94

در فصل 94-93 نیز باشگاه فولاد خوزستان چندین جام قهرمانی را در رده های مختلف فوتبال کشور به دست آورده بود و تیم های آن در همه رده ها بر روی سکو رفتند. در این بین رنگ جام امیدها، جوانان، نوجوانان و زیر 13 سال فولاد طلایی بود و رنگ جام نونهالان و زیر 12 سال نقره ای.

احمد رضا جلالی و سیدرضا موسویان که دیروز با پیراهن تیم ملی مقابل چشمان میلیون ها بیننده برای کشورمان کسب افتخار کردند، در آن فصل با پیراهن نونهالان فولاد و هدایت حمید نادریان فرد بر سکوی نایب قهرمانی ایستاده بودند.
در سوی دیگر علیرضا سواری، وحید نامداری، محمد شریفی و علی غلام زاده گماری دیگر ستاره های این روزهای تیم ملی زیر 16 سال ایران موفق شده بودند با هدایت موسی سواری قله لیگ نوجوانان کشور را فتح کنند.

توضیح تصویر: اعضای تیم نونهالان فولاد خوزستان که در فصل 95-94 به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافتند

تیم های پایه فولاد خوزستان در فصل 96-95 فوتبال کشور با همان سیاست های اصولی کار خود را آغاز کرده اند و با بهره گرفتن از توان بازیکنان با انگیزه و هدایت های مدیران تیم های پایه و مربیان دلسوز خود و همچنین حمایت های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بر ادامه روند افتخار آفرینی برای باشگاه فولاد خوزستان، اعتلای فوتبال استان و خدمترسانی به فوتبال کشور در حال تلاش و کوشش می باشند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، بومی‌گرایی و تبدیل تیم‌ های اصلی و ب فولاد به تیم های صد درصد خوزستانی، شاید مهم‌ترین هدف باقی مانده در آینده پیش روی باشگاه فولاد خوزستان باشد که با توجه به تغییرات صورت گرفته در فصل جاری، تحقق این هدف می‌تواند در آینده ای نچندان دور ممکن شود و فولادِ قهرمان با استفاده از بازیکنان مستعد خوزستانی بار دیگر به قله فوتبال ایران برسد.

آری در فاصله ای اندک از شرکت بزرگ و موفق فولاد خوزستان و تلاش مثالزدنی مدیران و پرسنل آن، باشگاه فولاد هم در حال تولید محصول است.
سالیان سال است که «لاماسیا» ی ایران در جوار منازل 200 دستگاه در گرما و سرما بازیکن می سازد و اینگونه است که ستاره ها یکی پس از دیگری متولد می شوند، ستاره هایی که در آینده بازهم از آنها خواهید دید و خواهید شنید...


توضیح تصویر: اعضای تیم جوانان فولاد خوزستان که در هفته های گذشته به نمایندگی از فوتبال ایران در رقابت های بین المللی فوتبال ژاپن حضور یافتند

محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

جاسمی
سه شنبه 13 مهر 1395 12:16 AM
درود بر فولاد بزرگ، انشالله موفقیت های بیشتر

بابک
دوشنبه 12 مهر 1395 8:45 AM
درود بر پولادمردان نوجوان فولادی.***لطفا بازی های بعدی تیم نونهالان رو در بخش پیش بینی بذارید

ali
دوشنبه 12 مهر 1395 1:21 AM
بازیکن سازی فولاد خوزستان واقعا حرف نداره اما به نظر من باید با بازیکنان قرارداد بلندمدت ببنده، شما همین ساسان انصاری را در نظر بگیرید که چه خدمتی به تیم کرده تو این چند بازی و فولاد را یکتنه از ته جدول جدا کرد، اژدری باید با همه بازيکناي فولاد قرارداد طولانی ببنده، بازيکناي ما والا از همه بهترین

VIVAfoolad
دوشنبه 12 مهر 1395 9:14:51 AM
دقیقا همینطوره، باید قرارداد طولانی داشته باشند. مظاهری، کاوه رضایی، آرش افشین، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، ایمان مبعلی و ... خودشون یه تیم ملین والا.چرا اینا نباید تو فولاد باشن؟
حردانی
دوشنبه 12 مهر 1395 1:01 AM
با تبریک نایب قهرمانی تیم ایران ما به عنوان یک خوزستانی به باشگاه افتخار می کنیم و جا داره از زحمات همه مدیران در سالهای گذشته یاد کنیم.آقای دهکردی، رضائیان و خصوصا تلاش های سویلمی که چند سال در این باشگاه زحمت کشیدند. از آقای اژدری زاده هم که خودش با فولادنوین تو لیگ یک قهرمان شد انتظار دارم که همچنان از تیم های پایه حمایت کنه. برای همه تیم های استان خوزستان آرزوی موفقیت دارم. گزارش عالی بود

VIVAfoolad
دوشنبه 12 مهر 1395 10:10:58 AM
درود بر زحمتکشان فولاد
 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1696 - مجموع امتیازات : 3495
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---