1403/01/31
2:2
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 13 مهر 1395 0:15

بازدید استاندار از باشگاه فولاد خوزستان

استاندار خوزستان از بخش های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بازدید کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، غلامرضا شریعتی و هیات همراه ایشان روز دوشنبه مورخ 13 مهرماه 1395 با حضور در محل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از بخش های مختلف این باشگاه بازدید کردند. در جریان این بازدید که با همراهی محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و دیگر مسوولان شرکت و باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفت آخرین وضعیت ساخت استادیوم سرپوشیده و مجهز فولاد خوزستان و اقدامات لازم در جهت پیشرفت پروژه و برطرف شدن برخی از موانع مورد بررسی طرفین قرار گرفت.
در ادامه این مراسم، عالی ترین مقام استان از پروژه های تکمیل شده شرکت فولاد خوزستان در محل باشگاه دیدن کرد که از جمله آن می توان به استخر مجموعه، سالن تکنیک و زمین های چمن باشگاه اشاره کرد.


غلامرضا شریعتی همچنین با حضور در محل تمرین تیم های نوجوانان و امیدهای فولاد خوزستان گفتگویی صمیمانه با اعضای این تیم ها داشت و تلاش های شرکت فولاد خوزستان در تامین امکانات موجود را قابل تقدیر دانست.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم، علیرضا اژدری زاده در صحبت هایی ضمن عرض خوشامدگویی به استاندار و هیات همراه توضیحات لازم را در زمینه افزایش کیفی فعالیت های باشگاه فولاد خوزستان از قبیل بومی سازی تیم ها و تلاش در جهت کسب عناوینی در شان استان خوزستان مطرح کرد. استاندار خوزستان همچنین در پایان تاکید کرد که در فرصتی مناسب در جمع اعضای تیم بزرگسالان فولاد خوزستان نیز حضور خواهد یافت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

Ali
چهارشنبه 14 مهر 1395 12:46 AM
به مسئولان فولادبگوییددستتون برای هواداران بابت نساختن استادیوم وکندکردن روند ساختش رو شده اینکه جلوی عکسبرداری ازورزشگاهو بگیریدودربازدیدها هم به جزعکس ازشخص بازدیدکننده ازسایر قسمتهای استادیوم عکسی نگزاریدنمیتواننید اینجوری مردم را فریب دهید این استادیوم ازیکسال پیش سقفش به همین شکلی که بوده هست وتغییری نکرده۵ماه پیش نصب صندلیهاراشروع کردندبعداز۲هفته نصب صندلی رامتوقف کردن واز ۵ ماه پیش تنها قسمتی از ظلع شرقی وقسمتی از ظلع جنوبی صندلی گزاری شده و دیگه بقیه نصب نشدن واقعا زشته مردمو...فرض کنید

VIVA Foolad
سه شنبه 13 مهر 1395 4:51 PM
فولاد به آرامش نیاز داره، مسوولان دلسوز استان باید به این باشگاه کمک کنن و ......

جاسمی
سه شنبه 13 مهر 1395 12:33 PM
پس این استادیوم کی قرار است افتتاح بشه؟ در جهت استفاده بهینه از این استادیوم باید برای هواداران کارت صادر بشه و همه بر روی صندلی های اختصاصی خود بشینند و از ورود افراد حاشیه دار جلوگیری بشه

Amordad
سه شنبه 13 مهر 1395 11:59 AM
ضمن سپاس از توجه استاندار محترم ، امیدوارم ایشان با همکاری نمایندگان خوزستان امکان استفاده باشگاه فولاد از سهمیه بازیکنان سرباز را فراهم نمایند تا نتیجه تلاش و سرمایه گذاری باشگاه فولاد در تیمهای پایه ، هدر نرود و فولاد بتواند ازدست پرورده های خودش استفاده کند .

مهدی چنانی
سه شنبه 13 مهر 1395 4:17 AM
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت استاندار محترم خوزستان آقای شریعتی و هیات همراه ایشان.انشاالله که این بازدید باعث رفع مشکلات باشگاه فولاد خوزستان بشه بخصوص از نظر مشکلات مالی،ما از استاندار و همهء خوزستانیها انتظار کمک و حمایت از باشگاه فولاد خوزستان را داریم.و از مسئولین عاجزانه خواهش میکنیم هرچه زودتر مشکل بازی نکردن مهاجم نوک خارجی تیم ارنست انفور را حل کنند تا تیم شکل کاملتری به خود بگیره.و همچنین برای نیم فصل حتما سروش رفیعی را به تیم بازگردانید و اگر امکان داشت میلاد میداودی جذب شود. باتشکر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---