1403/02/05
0:14
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 05 آبان 1395 16:3

سعداوی: استقلال بازی ساده‌ای برابر ما ندارد

تمام مجموعه باشگاه فولاد خوزستان یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است استقلال تهران فردا برابر تیمش بازی ساده‌ای نخواهد داشت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال تهران، اظهار کرد: باید در ابتدا از سرمایه‌های اصلی باشگاه که همان هواداران‌مان هستند و با تمام وجود از تیم جوان و بومی‌مان حمایت می‌کنند، قدردانی کنم چرا که آن‌ها سختی‌های راه را درک کرده‌اند و طی چند روز گذشته با حمایت خوبشان ما را مورد لطف خود قرار داده‌اند. همچنین از عوامل باشگاه به ویژه مدیریت هیات مدیره که تلاش می‌کند، قدردانی می‌کنم. تمام تلاش آنها در راستای به حداقل رساندن مشکلات ما است و امیدوارم در بازی فردا با نوع عملکردی که به نمایش می‌گذاریم، از شرمندگی آنها خارج شویم.

وی در ادامه درباره دیدار فردا و اینکه آیا برای این دیدار محروم و مصدوم دارند، گفت: محروم نداریم اما تعدادی از بازیکنان ما مصدوم هستند و کادر پزشکی در حال تلاش برای رساندن آنها به بازی است و باید ببینیم که کدام یک از این نفرات به شرایط بازی نزدیک خواهند شد.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارزیابی‌اش از استقلال تهران، گفت: این تیم همیشه قابل احترام بوده و باید بگویم یک وجه اشتراک بین تیم ما و استقلال تهران وجود دارد و آن این است که کادرفنی هر دو تیم جدید است و از بازیکنان جدید بهره می‌برند. البته استقلالی‌ها از نظر بودجه و نوع بازیکن قابل قیاس با ما نیستند.سعداوی افزود: استقلالی‌ها با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی را جذب کرده‌اند، برای نشان دادن خودشان نیازمند زمان بودند که طی این چند هفته خوب کار کردند و نتیجه گرفتند و در بیشتر پست‌ها خوب هستند ولی باید بگویم ما هم فولاد هستیم و فردا در شهرمان بازی داریم و از هواداران خوبی بهره می‌بریم و بازیکنان‌مان انگیزه بالایی دارند و یک جو خوب و صمیمی بین آنها وجود دارد. تمام مجموعه باشگاه فولاد خوزستان نیز یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن به نمایش گذاشتن کار کیفی خوب است.
وی بیان کرد: در دیدار فردا تمام توان‌مان را می‌گذاریم و امیدوارم خروجی این مسابقه همراه با نتیجه باشد تا از شرمندگی هواداران خارج شویم. باید بگویم فردا چهلمین روز درگذشت سجاد خادمی یکی از هواداران ما است و در کل هدف‌مان این است که در بازی فردا یک شرایط خوب ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: یکی از اهدافی که دنبال می‌کنیم این است که همه از ارائه فوتبال لذت ببریم و از تمام تماشاگران می‌خواهم فارغ از هر نتیجه‌ای، تیم را تا آخرین لحظه حمایت کنند. ما یک تیم جوان با پتانسیل بالا داریم که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و بازی به بازی کارمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم در بازی فردا یک فوتبال زیبا، جذاب و توام با امتیاز داشته باشیم.سعداوی در خصوص صحنه‌هایی که در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس به وجود آمد، گفت: کانون هواداران باشگاه فولاد چهار دوره در کشور نمونه شد اما هواداران تیم و خوزستانی‌ها به دنبال احقاق حق قانونی‌شان که همان اختصاص 90 درصد به تیم میزبان و طبق آیین‌نامه می‌باشد، هستند و خوزستانی‌ها بارها نشان داده‌اند که مهمان‌نواز و خونگرم هستند. به هر حال ما به دنبال این هستیم که از جذابیت‌های فوتبال استفاده کنیم.وی افزود: استقلال تهران تیم خوبی است و مهره‌های خوبی دارد و حتی سابقه پیشکسوتانی که روی نیمکت دارد حاکی از خوب بودن این تیم است ولی آن طور نیست که کار ساده‌ای در بازی فردا مقابل ما داشته باشند چرا که تیم ما جوان و یکدل است و کسانی را داریم که با تمام توان می‌خواهند بازی خوبی ارائه دهند. از جذابیت‌های فوتبال این است که نتیجه آن غیرقابل پیش‌بینی است و توصیه من به بازیکنان‌مان این بوده که تمام توان‌شان را برای انجام بازی زیبا بگذارند و اگر برنامه داشته باشیم نتیجه هم حاصل می‌شود.سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه خواستار تغییر ساعت بازی فردا بود؟ گفت:‌ خیر، باشگاه خواستار چنین چیزی نبود و دخالتی در این موضوع نداشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

مهدی اینیح
پنج شنبه 06 آبان 1395 12:00 PM
ای تی سی ارنست انفور صادر نشد یه کاری کنید 😡

سعید رکنی از شوش
پنج شنبه 06 آبان 1395 3:41 AM
سلام به تمام خوزستان.بنده از همه ی خوزستانیان یک خواهش دارم و آن اینست که در این بازی حساس پشت تیم باشید و فردا حتما به غدیر بیایید.با تشکر از همه

منصور
چهارشنبه 05 آبان 1395 10:14 PM
سلام خدمت سروران فنی وزحمتکش سایت .بله به امید پیروزی بر استقلال .اگرمثل بازی با صبا بازی کنیم صددرصد برنده ایم .تیمی که هافبکش ودو مهاجمش از فولاد بوده گه تیم نیست.بله درست است تمام مجموعه برای یک هدف وآن قهرمانی تلاش میکنیم.پیش بینی فولاد2 استقلال0 رنده باد فولاد قهرمان 1393

مهدی اینیح
چهارشنبه 05 آبان 1395 5:31 PM
به امید برد فولاد👊

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1695 - مجموع امتیازات : 3494
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---