1403/02/07
23:21
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 09 آبان 1395 14:39

تجدید دیدار با اولین سرمربی خارجی فولاد

مدیران باشگاه گل گهر سیرجان در باشگاه فولاد

جمعی از مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بازدید کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه فولاد خوزستان امروز میزبان وینگو ویگویچ، اولین سرمربی خارجی تیم فولاد خوزستان (از سال ۱۳۷۸تا۱۳۸۲) و اعضای یکی از باشگاه های فوتبال استان کرمان بود.
در این دیدار که ظهر امروز در ساختمان مرکزی باشگاه فولاد خوزستان انجام شد آقایان حاج حسن بدخشان (رئیس هیات مدیره)، محمد جواهری (مدیرعامل)، وحید ایران نژاد (عضو هیات مدیره) و وینگو بگویچ (سرمربی) از باشگاه گل گهر سیرجان با سفر به شهر اهواز با آقایان علیرضا اژدری زاده (مدیرعامل)، دکتر محمد رضا شریف (عضو هیات مدیره)، دکتر افشین یوسفی (مدیر تجارت) از باشگاه فولاد خوزستان دیدار و گفتگو کردند.


در جریان این دیدار صمیمی مسوولان هر دو باشگاه که از گذشته تعاملات خوبی با یکدیگر داشته و دارند در مورد فعالیت های صورت گرفته و همچنین مسابقات فوتبال کشور به گفتگو نشستند و همچنین آلبوم خاطرات فولاد با وینگو بگویچ را ورق زدند. بازدید از بخش های مختلف اداری باشگاه فولاد خوزستان و همچنین امکانات و تاسیسات زیربنایی آن بخش دیگری از این برنامه بود.

گفتنی است؛ شرکت فولاد خوزستان در جهت تامین نیازهای خود برای تولید فولاد ارتباطات نزدیکی با شرکت گل گهر سیرجان دارد و به همین منظور مدیران باشگاه گل گهر که روز شنبه در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک با تیم خود به شهر خرم آباد آمده بودند و نظاره گر تساوی تیمشان مقابل خیبر بودند، پس از آن برای بازدید از باشگاه فولاد خوزستان به اهواز سفر کردند.
از نکات جالب توجه اینکه گل گهر نیز مانند فولاد در رده فوتبال پایه ها فعالیت می کند و تیم های این دو باشگاه در لیگ برتر جوانان کشور (فصل96-95) همگروه هستند که دیدار نخست آنها نیز با برتری 2 بر یک سرخپوشان خوزستانی همراه شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

بابک
دوشنبه 10 آبان 1395 11:18 AM
اگه تیم فولادمون همین طور بازی کنه احتمال گرفتن سهمیه هم هست، البته ترسمون از شعار دهنده های سیاسی و نژاد پرستانه در الغدیر تو بازی های آسیایی ه، که فقط باعث ضربه به فولادمون میشه

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---