1403/02/13
2:27
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 27 آبان 1395 20:30

از بازیکنان راضی هستیم،‌ چون نبض بازی دست ما بود

فریسات: در فوتبال تیمی از پیش بازنده نیست

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که علاوه بر موقعیت‌هایی که تیمش در بازی مقابل نفت و گاز گچساران از دست داد، در چند صحنه هم صحنه‌های مشکوک داوری وجود داشته است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی به دلیل حضور در مراسم ختم در نشست خبری پس از دیدار فولاد خوزستان و نفت‌وگاز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شرکت نکرد و عزیز فریسات مربی فولاد خوزستان در نشست خبری حاضر شد.
فریسات در خصوص شکست 3 بر 2 فولاد در ضربات پنالتی اظهار داشت: همه این مسابقه را دیدند و به نظرم بازی دست ما بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم، اما این توپ‌ها گل نشد. در فوتبال هم این‌طور است که هر کسی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند، صددرصد بازنده بازی خواهد بود.
وی در واکنش به این مسئله که گویا فولاد حریفش را دست‌کم گرفته بود، اظهار داشت: این مسئله صحت ندارد و در فوتبال هیچ تیمی، تیم دیگر را دست‌کم نمی‌گیرد. در فوتبال دیگر این‌گونه نیست که تیمی از پیش بازنده یا برنده باشد. در این بازی هم به نظرم علاوه بر موقعیت‌هایی که از دست دادیم، چند صحنه مشکوک هم روی اتفاقاتی در محوطه جریمه و پنالتی بود که بهتر است کارشناسان در این خصوص صحبت کنند. با این حال نفت‌وگاز هم در این بازی بسته بازی کرد و آنها دفاع می‌کردند که بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشانند تا شانس بیشتری برای پیروز شدن داشته باشند که به همین هدف هم رسیدند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم نگاهش به رقابت‌های جام حذفی جدی بوده است یا نه، خاطرنشان کرد: بله، نگاه ما کاملاً جدی بود و در این بازی هم می‌خواستیم برنده باشیم. فوتبال است و هزار اتفاق، اما از تک تک بازیکنان راضی هستیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند و نبض بازی دست‌شان بود، اما فوتبال همین است و برد و باخت دارد.
فریسات درباره پنالتی‌ها و اینکه آیا برای ضربات پنالتی تمرین کرده بودند یا نه، گفت: شرایط پنالتی 50-50 است. دروازه‌بان 50-50 می‌کند و گاهی توپ را می‌گیرد و گاهی نمی‌گیرد. ما هم در پنالتی‌ها کار کرده بودیم و این مسئله هم تمرین شده بود که این نفرات را انتخاب کردیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

منوچهر
شنبه 29 آبان 1395 9:41 AM
بابت مسابقه شکیل پیش بینی فولاد باید از مسؤول شایسته سایت فولاد تشکر کرد ولی... ای کاش مدیر عامل محترم فولاد قدر زحمت مسؤول سایت و هواداران فعال در سایت که خیلی وقت میذارن رو بیشتر میدونست .... ای کاش... با بها دادن به این بخش همه هوادارن فوتبال در ایران رو تشویق به حضور در سایت فولاد میکردیم مثل پیش بینی برنامه 90 و ... و ای کاش های دیگر و حیف از این بخش که زیباست و ولی فراموش شده

ارس
شنبه 29 آبان 1395 8:43 AM
با سلام به همه دوستان و تلاشگران تیم فولاد خوزستان من هوادار فولاد هستم توی هر زمان چه بالا باشه چه پایین باشه . فقط خواستم بگم همتونو دوست دارم و انشااله پاینده باشید. به امید پیروزی و سربلندی برای اهواز و خوزستان سرافراز و ایجاد فرهنگ پهلوانی و ورزشکاری بین جوانان این مرز و بوم

Amordad
شنبه 29 آبان 1395 12:57 AM
مهاجم هدف نداریم ، مقصر اصلی حذف فولاد کسانی هستند که در روند صدور کارت بازی ارنست گره انداختند ،این افراد درون باشگاه هستند.

شاهین
جمعه 28 آبان 1395 4:11 PM
بازیکنان فولاد بد بودن

مهدی چنانی
جمعه 28 آبان 1395 4:00 AM
واقعا باید تاسف خورد!!! مقابل تیم دسته دومی در اهواز شکست خوردن جای تاسف داره!!! ما انتظار برد با شش الی هفت گل را از فولاد داشتیم ولی متاسفانه نشد که نشد!!! ترکیب هم خوب چیده نشده بود عبدالله کرمی که محروم بود و جماعتی هم مصدوم بود اما دلیل بازی نکردن چاگو و ناصری از ابتدای بازی را نمیدانیم و تعجب آور است. چاگو و ناصری باید از ابتدا بجای مطلق زاده و رشیدی فرخی به میدان میرفتند. از این به بعد تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ برتر انجام دهید و به شدت پیگیر جذب رفیعی و انفور باشید.

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---